Teraz jest 29 cze 2017, o 10:06

Zostaw Kontakt




Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ozoszki

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post13 cze 2017, o 10:25

etuij52016

Dzień dobry. Pomimo zakończonej umowy wciąż mam problem z Plusem. Otrzymuję od około 3 miesięcy telefoniczne lub pisemne wezwania do zapłaty. Teraz to już nie wiem nawet za co płacę. Ostatnie faktury opłaciłem pomimo, że nie wiedziałem za co. Były to kwoty obciążające mnie pod numerem abonenta 2XXXXXXX i 2XXXXXXX. Wcześniej opłacałem inne "rachunki" będąc przekonanym, że zaległość wynika, z bliżej nieokreślonej sytuacji związanej z przeniesieniem numerów do innej sieci. Obecnie otrzymałem taki "rachunek" na numer abonenta 2XXXXXXX z kolejnym żądaniem opłaty i groźbą podjęcia działań ze strony Plusa jeżeli tego nie zrobię. Wracam się zatem ponownie o pomoc, w wyjaśnieniu tej sprawy i doprowadzenia do ostatecznego rozliczenia się z siecią Plus, z którą nie chcę mieć już nic wspólnego. Jej działania oraz sposób rozliczania się z klientami oceniam negatywne, tym bardziej, że rozmawiałem telefonicznie z przedstawicielem tej sieci i już wtedy tj. około 3 miesiące temu i prosiłem o rzetelne rozliczenie się ze mną. Pomimo zapewnienia mnie wtedy, że innych zaległości nie posiadam nadal niepokoi się mnie kolejnymi wezwaniami do zapłaty. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. W razie pytań proszę telefonować na numer 50XXXXXXX.
Ostatnio edytowano 13 cze 2017, o 11:20 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam nr konta klienta i nr telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1989
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 160 razy

Re: Zakończenie umowy

Post13 cze 2017, o 11:26

Witaj ozoszki,

w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Arek1970

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 15 gru 2013, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do uslug bis 79.90
  • Model telefonu: nokia

Re: Zakończenie umowy

Post15 cze 2017, o 05:42

Dnia 20 maja 2017 skonczyla mi się umowa na abonament.Numer przeszedl na karte i jest aktywny.Do dzis nie otrzymalem ostatniej faktury.Faktury były przesyane eektronicznie.Na konccie byla nadpłata.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3936
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: Zakończenie umowy

Post16 cze 2017, o 11:02

Arek1970,
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Arek1970

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 15 gru 2013, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do uslug bis 79.90
  • Model telefonu: nokia

Re: Zakończenie umowy

Post16 cze 2017, o 18:57

Ewa_Plus napisał(a):Arek1970,
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.

Od 21 do 20 danego miesiaca
Offline
Avatar użytkownika

cinek-69

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 cze 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: huawei P9

Rozwiązanie umowy

Post17 cze 2017, o 17:23

Witam wszystkich
Dlaczego plus wciska mi na siłę umowe która zawarłem w dniu 30.05.2017 ale dnia 7.06.2017 odesłałem ją zachowując 14 dniowy termin . Dziś mnie atakują wiadomościami ze mam jakąs ochrone internetu, iple itp. Powtarzam nie mam z wami umowy, bo ja odesłałem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin
Ostatnio edytowano 19 cze 2017, o 11:48 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 59
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post18 cze 2017, o 16:06

Co znaczy "odesłałem umowę"? Wysłałeś wypełnione przez siebie formalne odstąpienie od zawartej umowy, czy po prostu odesłałeś im dokumenty, które otrzymałeś od Plusa?
Offline
Avatar użytkownika

cinek-69

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 cze 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: huawei P9

Re: Rozwiązanie umowy

Post18 cze 2017, o 20:56

Oczywiście dokument wypisałem który był w umowie , i oczywiście go podpisałem . Ta sprawa zaczyna mnie juz denerwować . Bo mamy już 18 i do tej pory sprawa nie jest wyjaśniona !
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1989
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 160 razy

Re: Zakończenie umowy

Post19 cze 2017, o 09:21

Witaj cinek-69,

na jaki adres odesłałeś odstąpienie od umowy?
Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta?

Arek1970,

faktura za podany przez Ciebie okres rozliczeniowy powinna zostać już doręczona. Wyjaśnienie tej kwesti będzie możliwe poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Arek1970 napisał(a):Na konccie byla nadpłata.

Informacje odnośnie zwrotu nadpłaty na koncie znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rafnov i 25 gości