Teraz jest 16 gru 2017, o 00:44

Zostaw Kontakt




Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Zakończenie umowy

Post14 lut 2017, o 13:55

pawel1003,
- przepraszam za zaistniałą sytuację :oops:
Poprosiłam już Dział Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ozoszki

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zakończenie umowy poprzez pośrednika - stowarzyszenie IPA

Post14 lut 2017, o 21:22

Dzień dobry. Opiszę swoją sytuację po kolei bo to dość skomplikowane. W sieci Plus jestem od około 4 lat, mam cztery numery 5..., 7..., 8..., 8.... Cztery lata temu podpisałem umowę na korzystanie z usług sieci PLUS za pośrednictwem stowarzyszenia IPA MOBILE. Po dwóch latach postanowiłem przedłużyć umowę, z powodu braku kontaktu ze strony IPA MOBILE poszedłem do salonu PLUS mieszczącego się w Bytomiu przy ul. Gliwickiej. Na miejscu pracownik salonu przedłużył ze mną umowę o kolejne 2 lata. Umowa ta wygasa w tym roku na przełomie lutego/marca. W związku z brakiem oferty ze strony sieci PLUS postanowiłem przenieść numery j/w do innej sieci, w której zaoferowano dużo lepsze warunki. Złożyłem polecenie przeniesienia wskazanych numerów i okazało się, że sieć PLUS nie wyraża zgody na przeniesienie numerów z powodu "niezgodności danych". Jak wcześniej ustaliłem w IPA MOBILE cesja nie zostanie przeprowadzona z powodu niewłaściwie przeprowadzonej procedury przedłużenia umowy z siecią PLUS, która miała miejsce dwa lata temu w salonie tej sieci przez pracownika salonu. Sytuacja taka powoduje, że nie mogę dysponować swoimi numerami, na których dalszym użytkowaniu bardzo mi zależy ponieważ używam ich przez kilkanaście lat. Uniemożliwia mi to także korzystanie z najkorzystniejszej dla mnie oferty. Swoją drogą pracownicy sieci PLUS nie pofatygowali się aby przedstawić mi jakąkolwiek propozycję przedłużenia umowy.
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, a w razie konieczności uzyskania szczegółowych danych proszę o kontakt na numer telefonu 5....
Ostatnio edytowano 15 lut 2017, o 08:50 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunięcie numerów telefonów.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post15 lut 2017, o 10:06

ozoszki czy skorzystałeś ze strony https://www.ipa-katowice.org/index.php? ... Itemid=816 w celu zgłoszenia chęci rezygnacji z usług?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ozoszki

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post15 lut 2017, o 11:22

Tak korzystałem. I jak już wcześniej pisałem IPA odpisała mi, że nie może dokonać cesji z powodu przedłużenia umowy w salonie PLUS (chyba w ocenie IPA wadliwego)
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post15 lut 2017, o 11:34

ozoszki czy dane numery w nowej sieci mają być zapisane na Pana jako osobę indywidualną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

morfeusz747

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 8 cze 2010, o 17:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Na Kartę

Re: Zakończenie umowy

Post25 lut 2017, o 11:07

Witam,

Mam pakiet SmartDom (TV jeszcze rok, Internet Mobilny do końca marca - już złożone wypowiedzenie i właśnie telefon też złożone wypowiedzenie, ponieważ chcę przejść na kartę z tym numerem). Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data? Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post27 lut 2017, o 10:26

morfeusz747 napisał(a): Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data?

Okres wypowiedzenia umowy to 30 dni, które rozpoczynają swój bieg od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wniosek rezygnacyjny.
Wygląda na to, że rezygnację złożyłeś niedawne, pewnie po 17 lutego, zatem rozwiązania umowy nastąpi z dniem zakończenia się cyklu bilingowego trwającego od 17 marca do 16 kwietnia.

morfeusz747 napisał(a): Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.


Nie ma możliwości wcześniejszego zarejestrowania numeru, skoro faktycznie zacznie on działać w opcji Plus na Kartę od 16.04. Możesz, skorzystać z rejestracji numeru na jeden z 3 sposób, w tym na dwa bez konieczności składania wizyty w punkcie sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

terasabos

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 20 sty 2017, o 21:24
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post27 lut 2017, o 20:56

To taki numer po zakończeniu umowy i przejściu na kartę trzeba rejestrować? Przecież dane właściciela są widocznie np. w programie smartmaster?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post28 lut 2017, o 10:44

terasabos, tak. Zgodnie z postanowieniami ustawy o działaniach antyterrorystycznych, każdy numer w opcji na kartę musi być zarejestrowany. W związku z tym nawet numer przeniesiony z abonamentu będzie podlegał ponownej rejestracji.

morfeusz747, znalazłam dla Ciebie wyjście z sytuacji. Otóż, jeśli złożyłeś rezygnację z przeniesieniem numeru do opcji Plus na Kartę to masz możliwość zlecenia przeniesienia Twoich danych również, poprzez wysłanie wiadomości SMS.
W tym celu należy wysłać bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 z hasłem: PRZENIES.
SMS musi być wysłany jeszcze przed deaktywacją numeru. Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestracji (imię, nazwisko, PESEL/nr dokumentu).

W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy tylko doładować konto w ciągu 30 dni, aby zatrzymać numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jorgo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Rozwiązanie umowy

Post5 kwi 2017, o 12:18

Posiadam zarejestrowane na siebie w Plusie 3 numery + 1 numer posiada żona - wszystkie w abonamencie. Ponadto internet LTE i tv z Cyfrowego Polsatu. Wszystkie umowy na ww. usługi kończą się na przełomie czerwca i lipca. Usługi LTE i TV funkcjonują w ramach programu smartdom. I mam w związku z tym pytanie: czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa, czy w salonie Plusa tylko w zakresie telefonów a w salonie CP na LTE i TV? Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy - poproszę ew. o przesłanie wzoru lub wskazanie linka do pobranie takiego druku. Pozdrawiam, i z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.
Ostatnio edytowano 5 kwi 2017, o 12:21 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 kwi 2017, o 12:31

jorgo napisał(a):czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa,

- tak, możesz to zrobić w jednym salonie.
jorgo napisał(a):Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy

- nie istnieje wzór wypowiedzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ozoszki

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post5 kwi 2017, o 12:45

Dzień dobry. W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji chciałbym zgłosić kolejny problem i prosić o pomoc. Cesja na wskazane wcześniej numery doszła do skutku. Przeniesiono moje numery do nowego abonamentu. W trakcie korzystania z telefonów okazało się, że jeden z nich 88xxxxxxx korzystał z transmisji danych, których koszt wyniósł blisko 300 zł i numer został wyłączony przez sieć PLUS z powodu wysokich kosztów (szkoda, że wcześniej tego nie zrobiono). Skontaktowałem się z działem obsługi klienta i złożyłem reklamację, na którą uzyskałem odpowiedź, której nie potrafię teraz dołączyć do postu ponieważ plik jest zbyt duży. Mogę ją przesłać na adres email. Wynika z niej, że koszty zostały naliczone prawidłowo. Nie mieliśmy pojęcia, że korzystanie z internetu będzie naliczane w taki sposób. Byliśmy przekonani, że internet po wykorzystaniu pakietu zwolni, co będzie oczywistym sygnałem, że należy wykupić dodatkowy pakiet aby z niego korzystać. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, jestem gotowy ponieść konsekwencje swojej niewiedzy, oczekuję jednak "ludzkiego podejścia" przez pracowników sieci PLUS, biorąc pod uwagę wieloletnią, dotychczasową współpracę. Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio edytowano 5 kwi 2017, o 12:58 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam numer telefonu
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 kwi 2017, o 13:08

Witaj ozoszki,

złóż ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ozoszki

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post5 kwi 2017, o 13:43

reklamację złożyłem poprzez bok@plus.pl. Są jakieś inne możliwości złożenia reklamacji?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 kwi 2017, o 13:54

ozoszki ,

ozoszki napisał(a):reklamację złożyłem poprzez bok@plus.pl

czy posiadasz numer reklamacji?
ozoszki napisał(a):Są jakieś inne możliwości złożenia reklamacji?

Inne sposoby złożenia reklamacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości