Teraz jest 16 gru 2017, o 21:37

Zostaw Kontakt




Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post16 sie 2016, o 09:44

Artur1906,

Artur1906 napisał(a): Pani w salonie powiedziała mi że ostatnią fakturkę otrzymam listownie.

tak, ostatnia faktura jest wysyłana w formie papierowej.
Artur1906 napisał(a):mam 13 sierpnia a ja nadal nie otrzymałem żadnego listu z fakturą.

Jeżeli dotychczas nie otrzymałeś faktury, informacje te możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Artur1906

Szalony PlusManiak

  • Posty: 221
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 15:14
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: Iphone 6s+

Re: Zakończenie umowy

Post31 sie 2016, o 12:40

A do tego działu idzie się dodzwonić? Byłem w salonie dzwoniłem niecałe 20 minut potem kolejne 20 minut dzwoniłem z telefonu komórkowego. I ciągle oczekiwanie na połączenie. To są jaja jakieś. Jak ja mam wyjaśnić sprawę braku faktury jak nie da się z nikim skontaktować?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post31 sie 2016, o 13:09

Artur1906,

Artur1906 napisał(a):Byłem w salonie dzwoniłem niecałe 20 minut potem kolejne 20 minut dzwoniłem z telefonu komórkowego. I ciągle oczekiwanie na połączenie.

czas oczekiwania na połączenie, jest uzależniony od liczby osób dzwoniących w danym czasie. Najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
Artur1906 napisał(a): Jak ja mam wyjaśnić sprawę braku faktury jak nie da się z nikim skontaktować?

Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Artur1906

Szalony PlusManiak

  • Posty: 221
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 15:14
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: Iphone 6s+

Re: Zakończenie umowy

Post31 sie 2016, o 13:48

IOK byłoby git ale ja zupełnie nie pamiętam kodu podczas logowania do Plus Online
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post31 sie 2016, o 14:08

Artur1906,

Artur1906 napisał(a):IOK byłoby git ale ja zupełnie nie pamiętam kodu podczas logowania do Plus Online

jeśli nie pamiętasz Plus Kodu 5, to czy masz ustalone e-hasło?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Artur1906

Szalony PlusManiak

  • Posty: 221
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 15:14
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: Iphone 6s+

Re: Zakończenie umowy

Post31 sie 2016, o 14:26

Nie wiem nawet logowałem się tam na początku umowy a to trochę dawno było
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post31 sie 2016, o 15:01

Artur1906,

e- hasło możesz uzyskać w każdym naszym punkcie http://www.plus.pl/znajdz-salon lub wyślij zgłoszenie na adres bok@plus.pl podając w treści:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 169
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post9 gru 2016, o 14:23

Witam.
Gdzie mogę uzyskać informacje, do kiedy mam aktualną umowę?
I drugie pytanie [nie mniej ważne]:
Jeżeli kara umowna za wcześniejsze zerwanie umowy wynosi np. 2k, to czy tak kwota jest rozłożona relatywnie [zmniejsza się] na ilość m-cy trwania umowy, czy jest obligatoryjnie przypisana na cały okres, bez względu w którym miesiącu nastąpi rozwiązanie/zerwanie?
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 gru 2016, o 14:57

Witaj Andrzej62,

datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Kara za niedotrzymanie warunków promocji jest rozliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 169
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post9 gru 2016, o 15:03

Basia_Plus, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
Zwłaszcza za ostatni akapit.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

banek84

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 20 mar 2012, o 14:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: rarka 55
  • Model telefonu: nokia

Zerwanie umowy natychmiast

Post9 sty 2017, o 11:09

Witam czy może mi ktoś powiedzieć jak moge w trybie natychmiastowym zerwać umowe i na jakie konto mam wpłacić pieniadze za zerwanie umowy . BOK nie odbiera moich tel ..3 dzień po 27 min czekam i nic ...
Ostatnio edytowano 9 sty 2017, o 11:20 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 sty 2017, o 11:26

banek84,
- w jakiej sprawie dzwoniłeś do DOK? Może tutaj moglibyśmy Ci jakoś pomóc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sapient

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post19 sty 2017, o 10:51

Dziś w salonie Plusa odmówiono mi przyjęcia wypowiedzenia bo nie było na nim mojego adresu !
Dodatkowo konsultant stwierdził że u nich w punkcie można wypowiedzieć umowę tylko na 1msc przed końcem.
Jeśli chcę wcześniej złożyć deklarację nie kontynuowania umowy po okresie na jaki obowiązuję to
tylko listownie.
Czy to normalne praktyki w waszych punktach ?

Edycja :
Skoro już zostało przeniesione to proszę się odnieść do mojego pytania
Bo nie wiem czy szukać innego salonu ?
Ostatnio edytowano 19 sty 2017, o 11:50 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku, połączenie postów
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Zakończenie umowy

Post19 sty 2017, o 11:49

sapient zgadza się Twój post został przeniesiony, bo go napisałeś w niewłaściwym wątku. Jeśli coś będziesz publikować to skorzystaj z opcji SZUKAJ, bo bardzo możliwe, że dana sprawa była już tutaj poruszana.

Basia_Plus napisał(a): umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie.
Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.


W przypadku oświadczenia o braku chęci kontynuowania umowy po zakończeniu okresu promocyjnego, to można złożyć je w punkcie lub przesłać również listem poleconym, na powyżej już podany adres. Takie oświadczenie powinno zwierać Twoją wolę, numer telefonu oraz czytelny podpis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sapient

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post19 sty 2017, o 12:02

Czyli konsultant w punkcie do zwolnienia
Przez niego straciłem tylko czas na wycieczkę do punktu.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rajmek i 28 gości