Teraz jest 19 sie 2017, o 21:32

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2250
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Zakończenie umowy

Post24 kwi 2017, o 12:20

Witaj lodyga,

lodyga napisał(a): Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony?

kiedy numer został wyłączony?
lodyga napisał(a): I na jaką taryfę przejdę.

Po zakończeniu umowy abonamentowej i złożeniu rezygnacji następuje przeniesienie numeru do oferty Plus na Kartę (aktualnie taryfy Ja+ Na Kartę) http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Zakończenie umowy

Post24 kwi 2017, o 12:27

Z 3 może 4 dni temu. Ale nie napisałam w wypowiedzeniu że chcę zachować numer.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2250
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Zakończenie umowy

Post24 kwi 2017, o 12:32

lodyga,

prześlij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Zakończenie umowy

Post24 kwi 2017, o 13:00

POszło :)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2250
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Zakończenie umowy

Post24 kwi 2017, o 13:25

lodyga,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
lodyga(24 kwi 2017, o 13:29)
Offline
Avatar użytkownika

jorgo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post5 maja 2017, o 09:38

Ewa_Plus napisał(a):jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)


Mija już 3 tygodnie gdy byłem po raz pierwszy w salonie Plusa i chcieliśmy z żoną dokonać cesji jej numeru na mnie, ale nadal cisza.
Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom. Mimo że umowa obowiązuje nadal - czy to forma jakieś kary ze strony Cyfrowego Polsatu i Plusa? Tak się traktuje klientów w sieci Plus i CP???
No zobaczymy co dalej.
Ja cierpliwie czekam - na razie ;)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 maja 2017, o 10:18

jorgo,
- czy otrzymałeś jakąś informację w sprawie tej cesji, czemu się to przedłuża? Czy na numerze żony nie został może jakiś nieopłacony rachunek? Takie coś może być powodem opóźnienia.
jorgo napisał(a):Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom.

- warunkiem utrzymania rabatów z tytułu smartDOM, jest nierozwiązywanie umowy uprawniającej oraz nie obniżanie na niej abonamentu. Zatem nie nastąpiła żadna "kara", tylko zadziałał regulamin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jorgo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post5 maja 2017, o 12:30

Co znaczy "nierozwiązywanie"? Ja nie rozwiązałem - tylko wypowiedziałem, aby się rozwiązała w czasie ustalonym umową. Takie prawo mi przysługuje i nie może to być traktowane jako rozwiązanie sensu stricte!
Chcesz Ewo powiedzieć, że umowa z Plusem i CP jest dozgonna? hahahaha
Konsultanci na infolinii i w salonie zapewniali mnie że do chwili obowiązywania umowy rabaty będą zachowane.
Na koncie żony nie było - jak sugerowano - niezapłaconego rachunku!!! Wysłałem stosowne potwierdzenie przelewu.
Natomiast nie otrzymałem na chwilę obecną żadnej informacji co do biegu sprawy, na jakim jest etapie ani jaki jest rzeczywisty powód takiego staniu rzeczy.
Naprawdę, korzystałem z usług wszystkich operatorów ( poza Tmobile) ale takiego podejścia do klienta i bałaganu, swobody w interpretacji zapisów umowy jak w Plus i CP nie ma nigdzie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 maja 2017, o 13:49

jorgo,
- chodzi o te numery, które mi kiedyś podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jorgo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post5 maja 2017, o 15:36

Tak
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2250
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 maja 2017, o 16:02

jorgo,

dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jorgo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post12 maja 2017, o 13:28

No!
To chciałem poinformować, że od dzisiejszego dnia numer żony został przeniesiony cesją na mnie, jest juz widoczny na moim koncie.
Niestety, ale musiałem iść po raz kolejny do salonu, cesja została sporządzona odręcznie - poza systemem, pisma zostały wysłane pocztą.....itd.
W sumie cała czynność z przeniesieniem jednego numery z żony na mnie trwała dokładnie miesiąc czasu. W tym cztery wizyty w salonie, kilka telefonów na infolinii i kilka postów na tym Forum.
Tak wygląda traktowanie klienta w Plusie.
Czekam nadal na pismo wyjaśniające z jakiego powodu tej cesji nie można było przeprowadzić przez tak długi okres czasu.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Zakończenie umowy

Post12 maja 2017, o 15:26

jorgo,
- dziękuję za informację i przepraszam, że sprawa cesji trwała tak długo. Nie mniej jednak cieszę się, że zakończyła się ona sukcesem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

valdas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post17 maja 2017, o 12:59

Witam, mam podpisaną umowę do 16 lutego 2018 r. Czy już mogę złożyć wypowiedzenie? Dostałem bardzo ciekawą ofertę z Oragne.
Ostatnio edytowano 17 maja 2017, o 13:53 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2250
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post17 maja 2017, o 13:36

Witaj valdas,

oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: merck i 26 gości