Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

moo.,

jeżeli numer został wyłączony pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego i abonament został Ci policzony za cały okres, to na następnej fakturze nastąpi korekta i abonament zostanie Ci rozliczony proporcjonalnie za jeden dzień. Kara umowna będzie na kolejnej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Basia_Plus pisze:moo.,

jeżeli numer został wyłączony pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego i abonament został Ci policzony za cały okres, to na następnej fakturze nastąpi korekta i abonament zostanie Ci rozliczony proporcjonalnie za jeden dzień. Kara umowna będzie na kolejnej fakturze.
Na następnej fakturze, która przyjdzie też na maila czy już pocztą? Bo to jest dziwne, że skoro mojego numeru już nie ma u was, a dalej dostaję e-fakturę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

moo.,
moo. pisze:Na następnej fakturze, która przyjdzie też na maila czy już pocztą?
faktura zostanie wysłana w formie papierowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Basia_Plus pisze:moo.,
moo. pisze:Na następnej fakturze, która przyjdzie też na maila czy już pocztą?
faktura zostanie wysłana w formie papierowej.
Ok rozumiem, a jak długo mam na nią czekać? Bo termin płatności tej, która przyszła na maila ma termin do 20 lipca.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

moo.,
moo. pisze:a jak długo mam na nią czekać?
faktury są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy. Następną otrzymasz w sierpniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Basia_Plus pisze:moo.,
moo. pisze:a jak długo mam na nią czekać?
faktury są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy. Następną otrzymasz w sierpniu.
Jak to w sierpniu? To mam płacić te fakturę która teraz przyszła czy nie? Na infolinii bok, nikt nic nie wie, jedna pani mówi ze mam nie płacić, bo przyjdzie za kilka dni korekta poczta do tej faktury i dopiero zapłacić. Wiec co mam robić, bo to jest już śmieszne? Nawet po przejściu do innego operatora, plus robi jakieś dziwne jazdy. Naliczacie mi za pełen okres rozliczeniowy kiedy to moj numer był aktywny tylko jeden dzień z nowego okresu rozliczeniowego. Proszę o jasną i jednoznaczną odpowiedź. Czy mam płacić te 84,99 czy nie?!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

moo.,
moo. pisze:Jak to w sierpniu?
faktury są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy.
moo. pisze:Czy mam płacić te 84,99 czy nie?!
Bieżącą fakturę opłać w całości a następna, którą otrzymasz z karą za niedotrzymanie warunków promocji, zostanie pomniejszona o nadpłatę, która będzie na Twoim koncie po proporcjonalnym rozliczeniu abonamentu za jeden dzień.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2016, o 15:21 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie znaku zapytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moo.
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 30 gru 2014, o 04:06
Lokalizacja: Opole

Re: Zakończenie umowy

Post autor: moo. »

Dzwoniłem na bok, trafiłem chyba na bardzo fajnego konsultanta, kazał mi nie płacić tego, ewentualnie 4 zł, czyli tyle ile wyjdzie za fakturę korygującą w sierpniu, od razu sprawdził wszystko w systemie i kara jest już naliczona i wystawiona, ale przyjdzie w sierpniu, kilka dni po fakturze korygującej.
slobodan
Prawie PlusManiak
Posty: 49
Rejestracja: 6 sty 2016, o 12:14

Wysokość kary umownej

Post autor: slobodan »

Gdzie znajdę wysokość kary umownej? Przedłużałem umowę w styczniu i nie mogę nigdzie znaleźć jej wysokości w podpisanym aneksie. Sprawa dotyczy abonamentu telefonicznego...
Ostatnio zmieniony 21 lip 2016, o 07:42 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

slobodan wysokość kary umownej jest podawana w aneksie do umowy w paragrafie 1 (w tabeli).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Seba007
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2016, o 19:42

Wypowiedzenie umowy LTE 69,99 I

Post autor: Seba007 »

Witam.
Podpisalem umowe 29,07,2014 na czas oznaczony 24 miesiace. Dnia 01.08.2016 w salonie zlozylem wypowiedzenie umowy. Jako date rozwiazania umowy mam 04.09.2016 (4-tego jest okres rozliczeniowy). Dzis dostalem pismo z Plusa ze z dniem 04.09.2016 nastapi wypowiedzenie oraz formułka

"Przypominam również iz umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej w ktorej zobowiazal sie Pan nie rozwiazywac jej przez okres wskazany w umowie (czas oznaczony umowy). Zgodnie z postanowieniami umowy o swiadczenie usług telekomunikacyjnych, rozwiazujac umowe przed uplywem wyznaczonego okresu jest pan zobowiazany do uregulowania kary umownej".

Kare umowna mam 2 tys zl. Umowa byla bez telefonu.

Czy to jest jakies ich standardowe pismo czy rzeczywiscie bede musial zapłacic jakas kare?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2016, o 08:57 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Seba007 pisze:Witam. Czy to jest jakies ich standardowe pismo czy rzeczywiscie bede musial zapłacic jakas kare?
Według tego, co napisałeś czas oznaczony umowy skoczył się 29.07.2016 roku, zatem zostanie naliczona kara.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Seba007
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2016, o 19:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Seba007 »

Czyli umowe powinienem rozwiazac w max 30 dniach przed 29.07 zebynie bylo kary? Czy w takim wypadku zostanie naliczona cala kara czy jakas czesc? I czy moge teraz jakos wypowiedziec umowe by nie placic kary? P.s. wypowiadam abonament i chce przejsc na karte z tym numerem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Chyba się nie zrozumieliśmy. Twoja umowa wygasła 29 lipca po 24 miesiącach jej trwania i przeszła na czas nieznaczony, zatem kara umowna za wcześniejsze rozwiązanie umowy Ciebie nie dotyczy.
1 sierpnia złożyłeś wypowiedzenie i otrzymałeś potwierdzenie rozwiązania umowy po 30 dniowym okresie wypowiedzenia. Wszystko jest w najlepszym porządku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Artur1906
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 12 lut 2013, o 16:14

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Artur1906 »

A ja mam taki problem że umowę o internet podpisałem dnia 01.07.2014 roku. Umowa podpisana na 24 miesiące. Dokładnie dnia 09.06.2016 roku udałem się do salonu plusa by wypowiedzieć umowę. Otrzymałem pismo że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 09.07.2016r. i problem jest taki. Pani w salonie powiedziała mi że ostatnią fakturkę otrzymam listownie. mam 13 sierpnia a ja nadal nie otrzymałem żadnego listu z fakturą. Niepokoi mnie ten fakt bo ja nie mam zamiaru później płacić odsetek bądź nie chce być ścigany przez jakiekolwiek firmy windykacyjne....

Także co może być powodem że nie otrzymałem jeszcze tej faktury?
Obrazek
ODPOWIEDZ