Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
seba19999
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 maja 2015, o 13:54

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: seba19999 »

Dziś mój telefon wrócił do trybu "na kartę" (choć wciąż nie otrzymałem żadnego powiadomienia SMS).
Jak wygląda sprawa rozliczenia za połączenia wykonane w czasie, w którym aktywny był abonament (w umowie wybrałem rozliczanie się się przez e-fakturę)? Nie chciałbym narobić sobie jakichś nieprzyjemności, dlatego zależy mi na jak najszybszym zamknięciu sprawy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

seba19999 jeśli korzystałeś z naszych usług w momencie, kiedy numer był już w opcji abonamentowej, wówczas zostanie wysłana do Ciebie faktura korygująca, rozliczająca wszystkie należności. Rachunek będzie wysłany pocztą.
Proszę o cierpliwość w tej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelen
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2015, o 19:30

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: pawelen »

Sytuacja podobna do wcześniejszych. Przejscie z mixa na abonament. Podpisana umowa doreczona przez kuriera (sam abonament). Po 4-5 dni udstapienie od tejze umowy - list polecony. Nie otrzymalem zadnego smsa odnosnie aktywacji nowego planu taryfowego ani informacji o odstapieniu. Nawet wszelakie kody MMI nie dzialaja i po 2 tygodniach pojawilo sie zdziwienie na mojej twarzy kiedy to ostrzymalem smsa z kwota do zaplaty i nr konta (kwota rowniez mnie zdziwila bo wynosila 47.72 zamiast 49.99 widocznej na umowie obnizonej z tytulu korzystania z efaktury, ktora nie zostala mi dostarczona na podany adres email). Prosze o szybka odpowiedz bo nie wiem czy mam czekac za informacja zwrotna o odstapieniu, czy moze w ogole mam zignorowac smsa z faktura
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

pawelen,
pawelen pisze: Po 4-5 dni udstapienie od tejze umowy - list polecony.
Kiedy ten list został wysłany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelen
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2015, o 19:30

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: pawelen »

list został wysłany dokładnie 28/5
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

pawelen,

a za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana? Aktualnie numer jest w usługach Plus Abonament czy Plus Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelen
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2015, o 19:30

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: pawelen »

umowa została przygotowana przez konsultanta telefonicznego partnera zewnętrznego. Aktualnie numer juz jest aktywny w uslugach Plus Abonament - zalogowalem sie również na online.plus.pl, gdzie dodatkowo została złożona reklamacja. Wciąż czekam za odpowiedzią dotyczącą odstąpienia
seba19999
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 maja 2015, o 13:54

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: seba19999 »

Magda_Plus pisze:seba19999 jeśli korzystałeś z naszych usług w momencie, kiedy numer był już w opcji abonamentowej, wówczas zostanie wysłana do Ciebie faktura korygująca, rozliczająca wszystkie należności. Rachunek będzie wysłany pocztą.
Proszę o cierpliwość w tej kwestii.
Witam ponownie.
Zgodnie z Pani sugestią czekałem cierpliwie na przesłanie mi faktury. W końcu, pod koniec zeszłego tygodnia, postanowiłem zadzwonić na infolinię i zapytać co z tym rachunkiem. Zostałem poinformowany, że faktura została wystawiona elektronicznie na Plus online już dawno temu + data płatności również minęła, więc doliczono mi odsetki! Przyznam, że jestem mocno poirytowany tą sytuacją - dodam, że oczywiście dostępu do tej faktury nie mam, gdyż został on zablokowany po odstąpieniu od umowy z abonamentem.
Konsultantka stwierdziła, że faktura dojdzie do mnie pocztą w ciągu tygodnia - czy jest możliwość sprawdzenia, czy przesyłka faktycznie została nadana? Nie chcę czekać kolejnego miesiąca na rosnące sobie odsetki.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

pawelen,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- PESEL,
- datę zawarcia umowy,
- adres na jaki zostało wysłane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

seba19999,
seba19999 pisze:czy jest możliwość sprawdzenia, czy przesyłka faktycznie została nadana?
Wyślij proszę opis sprawy wraz z danymi, w sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
anka010192
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sie 2015, o 16:36

Odstąpienie od umowy

Post autor: anka010192 »

16 sierpnia podpisałam nową umowę w abonamencie Plus. Po zastanowieniu stwierdzam, że nie podobam i się oferta. Czy do 14 dni mogę rozwiązać umowę bez konsekwencji? I jak to zrobić?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

W jaki sposób została zawarta umowa? Czy umowa dotyczy formy czy klienta indywidualnego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
anka010192
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sie 2015, o 16:36

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: anka010192 »

Klient indywidualny, w salonie.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Magda_Plus »

W takim razie nie masz możliwości rozwiązania umowy, gdyż zawarłaś ją w punkcie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulina30a
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 20:57

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: paulina30a »

Witam 5 dni temu mąż podpisał umowę przywiezioną kurierem (umowa z telefonem) czy może odstąpić od umowy jeśli telefon został użyty ale nadal posiada wszystkie folie? na infolinii powiedziano że abonament będzie 69,99 a jest 119. Podpisywał dwie umowy we wtorek na swój nr i abonament i faktycznie jest taki, a w środę kurier przyjechał z drugim telefonem i umową i mąż nie dopatrzył że jest abonament 119zł. Dziś był w salonie i powiedziano mu że ma odesłać odstąpienie i telefon kurierem ale nie zapytał czy będzie to uwzględnione jeśli telefon był użyty.
xibri
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 12 cze 2015, o 13:42

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: xibri »

Rozpakowanie i włączenie telefonu nie jest przeszkodą w odstąpieniu od umowy. Właśnie po to m.in. powstała możliwość odstąpienia od umowy - żeby klient mógł zapoznać się ze sprzętem i dopiero później podjąć decyzję o ewentualnym dalszym jego używaniu (nie mylić z kuźniarowaniem).
ODPOWIEDZ