Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
moo.,
jeżeli numer został wyłączony pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego i abonament został Ci policzony za cały okres, to na następnej fakturze nastąpi korekta i abonament zostanie Ci rozliczony proporcjonalnie za jeden dzień. Kara umowna będzie na kolejnej fakturze.
jeżeli numer został wyłączony pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego i abonament został Ci policzony za cały okres, to na następnej fakturze nastąpi korekta i abonament zostanie Ci rozliczony proporcjonalnie za jeden dzień. Kara umowna będzie na kolejnej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Na następnej fakturze, która przyjdzie też na maila czy już pocztą? Bo to jest dziwne, że skoro mojego numeru już nie ma u was, a dalej dostaję e-fakturę.Basia_Plus pisze:moo.,
jeżeli numer został wyłączony pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego i abonament został Ci policzony za cały okres, to na następnej fakturze nastąpi korekta i abonament zostanie Ci rozliczony proporcjonalnie za jeden dzień. Kara umowna będzie na kolejnej fakturze.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
moo.,
faktura zostanie wysłana w formie papierowej.moo. pisze:Na następnej fakturze, która przyjdzie też na maila czy już pocztą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Ok rozumiem, a jak długo mam na nią czekać? Bo termin płatności tej, która przyszła na maila ma termin do 20 lipca.Basia_Plus pisze:moo.,
faktura zostanie wysłana w formie papierowej.moo. pisze:Na następnej fakturze, która przyjdzie też na maila czy już pocztą?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
moo.,
faktury są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy. Następną otrzymasz w sierpniu.moo. pisze:a jak długo mam na nią czekać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Jak to w sierpniu? To mam płacić te fakturę która teraz przyszła czy nie? Na infolinii bok, nikt nic nie wie, jedna pani mówi ze mam nie płacić, bo przyjdzie za kilka dni korekta poczta do tej faktury i dopiero zapłacić. Wiec co mam robić, bo to jest już śmieszne? Nawet po przejściu do innego operatora, plus robi jakieś dziwne jazdy. Naliczacie mi za pełen okres rozliczeniowy kiedy to moj numer był aktywny tylko jeden dzień z nowego okresu rozliczeniowego. Proszę o jasną i jednoznaczną odpowiedź. Czy mam płacić te 84,99 czy nie?!Basia_Plus pisze:moo.,
faktury są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy. Następną otrzymasz w sierpniu.moo. pisze:a jak długo mam na nią czekać?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
moo.,
faktury są wystawiane za pełny okres rozliczeniowy.moo. pisze:Jak to w sierpniu?
Bieżącą fakturę opłać w całości a następna, którą otrzymasz z karą za niedotrzymanie warunków promocji, zostanie pomniejszona o nadpłatę, która będzie na Twoim koncie po proporcjonalnym rozliczeniu abonamentu za jeden dzień.moo. pisze:Czy mam płacić te 84,99 czy nie?!
Ostatnio zmieniony 11 lip 2016, o 15:21 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie znaku zapytania.
Powód: usunięcie znaku zapytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzwoniłem na bok, trafiłem chyba na bardzo fajnego konsultanta, kazał mi nie płacić tego, ewentualnie 4 zł, czyli tyle ile wyjdzie za fakturę korygującą w sierpniu, od razu sprawdził wszystko w systemie i kara jest już naliczona i wystawiona, ale przyjdzie w sierpniu, kilka dni po fakturze korygującej.
Wysokość kary umownej
Gdzie znajdę wysokość kary umownej? Przedłużałem umowę w styczniu i nie mogę nigdzie znaleźć jej wysokości w podpisanym aneksie. Sprawa dotyczy abonamentu telefonicznego...
Ostatnio zmieniony 21 lip 2016, o 07:42 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
slobodan wysokość kary umownej jest podawana w aneksie do umowy w paragrafie 1 (w tabeli).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy LTE 69,99 I
Witam.
Podpisalem umowe 29,07,2014 na czas oznaczony 24 miesiace. Dnia 01.08.2016 w salonie zlozylem wypowiedzenie umowy. Jako date rozwiazania umowy mam 04.09.2016 (4-tego jest okres rozliczeniowy). Dzis dostalem pismo z Plusa ze z dniem 04.09.2016 nastapi wypowiedzenie oraz formułka
"Przypominam również iz umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej w ktorej zobowiazal sie Pan nie rozwiazywac jej przez okres wskazany w umowie (czas oznaczony umowy). Zgodnie z postanowieniami umowy o swiadczenie usług telekomunikacyjnych, rozwiazujac umowe przed uplywem wyznaczonego okresu jest pan zobowiazany do uregulowania kary umownej".
Kare umowna mam 2 tys zl. Umowa byla bez telefonu.
Czy to jest jakies ich standardowe pismo czy rzeczywiscie bede musial zapłacic jakas kare?
Podpisalem umowe 29,07,2014 na czas oznaczony 24 miesiace. Dnia 01.08.2016 w salonie zlozylem wypowiedzenie umowy. Jako date rozwiazania umowy mam 04.09.2016 (4-tego jest okres rozliczeniowy). Dzis dostalem pismo z Plusa ze z dniem 04.09.2016 nastapi wypowiedzenie oraz formułka
"Przypominam również iz umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej w ktorej zobowiazal sie Pan nie rozwiazywac jej przez okres wskazany w umowie (czas oznaczony umowy). Zgodnie z postanowieniami umowy o swiadczenie usług telekomunikacyjnych, rozwiazujac umowe przed uplywem wyznaczonego okresu jest pan zobowiazany do uregulowania kary umownej".
Kare umowna mam 2 tys zl. Umowa byla bez telefonu.
Czy to jest jakies ich standardowe pismo czy rzeczywiscie bede musial zapłacic jakas kare?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2016, o 08:57 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
Według tego, co napisałeś czas oznaczony umowy skoczył się 29.07.2016 roku, zatem zostanie naliczona kara.Seba007 pisze:Witam. Czy to jest jakies ich standardowe pismo czy rzeczywiscie bede musial zapłacic jakas kare?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Czyli umowe powinienem rozwiazac w max 30 dniach przed 29.07 zebynie bylo kary? Czy w takim wypadku zostanie naliczona cala kara czy jakas czesc? I czy moge teraz jakos wypowiedziec umowe by nie placic kary? P.s. wypowiadam abonament i chce przejsc na karte z tym numerem.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
Chyba się nie zrozumieliśmy. Twoja umowa wygasła 29 lipca po 24 miesiącach jej trwania i przeszła na czas nieznaczony, zatem kara umowna za wcześniejsze rozwiązanie umowy Ciebie nie dotyczy.
1 sierpnia złożyłeś wypowiedzenie i otrzymałeś potwierdzenie rozwiązania umowy po 30 dniowym okresie wypowiedzenia. Wszystko jest w najlepszym porządku.
1 sierpnia złożyłeś wypowiedzenie i otrzymałeś potwierdzenie rozwiązania umowy po 30 dniowym okresie wypowiedzenia. Wszystko jest w najlepszym porządku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
A ja mam taki problem że umowę o internet podpisałem dnia 01.07.2014 roku. Umowa podpisana na 24 miesiące. Dokładnie dnia 09.06.2016 roku udałem się do salonu plusa by wypowiedzieć umowę. Otrzymałem pismo że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 09.07.2016r. i problem jest taki. Pani w salonie powiedziała mi że ostatnią fakturkę otrzymam listownie. mam 13 sierpnia a ja nadal nie otrzymałem żadnego listu z fakturą. Niepokoi mnie ten fakt bo ja nie mam zamiaru później płacić odsetek bądź nie chce być ścigany przez jakiekolwiek firmy windykacyjne....
Także co może być powodem że nie otrzymałem jeszcze tej faktury?
Także co może być powodem że nie otrzymałem jeszcze tej faktury?