Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

damian01,
telefon pozostaje Twoją własnością dopiero po opłaceniu wszystkich rat zgodnie z harmonogramem.
damian01 pisze:2. czy jest możliwość, żebym spłacał nadal same raty za sprzęt pomimo rozwiązania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych? jeżeli tak, to jak to przeprowadzić?
Po zakończeniu umowy telekomunikacyjnej możesz nadal opłacać raty zgodnie z harmonogramem spłaty rat. Istnieje możliwość wcześniejszej spłaty, zgodnie z tym, co pisaliśmy [url=chttp://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=2 ... 30#p223097]tutaj[/url].

88michal,
88michal pisze: Zaznaczyłem ze chce by numer przeszedł wtedy na usluge plus na karte. Czy to jest możliwe?
tak, oczywiście. Po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę należy w ciągu 30 dni zasilić numer dowolną kwotą, aby móc z niego korzystać.
88michal pisze:Ps. Kiedy wysłać tego smsa o treści przenies? Jak jest jeszcze na abonament?
SMS powinien być wysłany jeszcze przed dezaktywacją numeru abonamentowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
master1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 4 sie 2017, o 10:41

rozwiązanie umowy - kwota kary

Post autor: master1 »

mam w umowie wpisaną karę umowną za rozwiązanie umowy 960zł, czy to jest stała kwota, czy jest ona proporcjonalnie zmniejszana o ilość miesięcy, które minęły od podpisania umowy
Ostatnio zmieniony 31 sie 2017, o 10:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

master1,
jest to wartość wyjściowa kary umownej. Tak jak słusznie zauważyłeś, jej wysokość jest wyliczana procentowo w stosunku do końca kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
witcher86
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 14 lut 2014, o 09:18
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Zakończenie umowy

Post autor: witcher86 »

Witam,

Za cztery miesiące kończy mi się umowa na internet.
Nie chcę jej dalej przedłużać.
W związku z tym mam pytanie :
O jakiej treści wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy już teraz 4 miesiące wcześniej aby umowa doszła do końca jej trwania a później się zakończyła po okresie oznaczonym w umowie bez naliczania kary za przedwczesne wypowiedzenie ?
Proszę o jakiś przykład wypowiedzenia + listę wszystkich niezbędnych danych, które muszę tam zamieścić.
Poproszę również o podanie dokładnego adresu na jaki wysłać pismo. (szukałem tutaj, ale znalazłem różne adresy i nie wiem, który właściwy).

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj witcher86,

oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Witam,
Mój problem jest następujący
Dnia 26.08.2017 składałem rezygnację z abonamentu chcąc przejść na kartę
W międzyczasie nastąpił kontakt z DUK. Żadna oferta mi nie odpowiadała, i nie zgodziłem się na proponowane warunki.
Po tym kontakcie w dniu 30.08.2017 zostało do mnie wysłane pismo z potwierdzeniem rozwiązania umów oraz przejściu na kartę z dniem 01.10.2017. W piśmie zawarto instrukcję jak zarejestrować numery tak aby były aktywne po przejściu na kartę. Zgodnie z informację wysłałem w czwartek z obu numerów SMS o treści: Przenieś na nr 80107. W informacji zwrotnej przekazano mi, że nie jestem uprawniony do skorzystania z tej usługi.
Wykonałem połączenie na infolinię, gdzie po długiej rozmowie konsultant powiedział mi, że moje wypowiedzenie umowy nie jest skuteczne, zostało anulowane. (Ktoś sobie sam - prawddopodobnie konsultant DUK wycofał wypowiedzenie umowy)
Co mam teraz zrobić ? Złożyłem reklamację, ale nie chcę by telefon był w ofercie abonamentowej. Z mojej strony dochowałem wszelkich formalności i zgodnie z pismem otrzymanym od plusa numery powinny zostać przeniesione na kartę dnia 01.10.
Nie wiem teraz jakie wykonać kroki czy ponownie udać się do punktu i złożyć rezygnację, czy zostanie mi naliczona jakaś kara. Czy mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2017, o 14:10 przez superfly86, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj superfly86,
superfly86 pisze:Złożyłem reklamację,
czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Niestety plus online nie pokazuje numeru reklamacji.
W historii zleceń jest podany jedynie numer telefonu. Może mogę podać w PMce numery telefonów których sprawa dotyczy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

superfly86,

prześlij proszę numery telefonów, których to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Wysłąłem,
Dzięki za zainteresowanie :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

superfly86,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Dzięki, ale czy jesteś w stanie mi przekazać coś więcej? Jak sytuacja teraz wygląda? Co mam dalej zrobić ? Nie chcę płacić kolejnego abonamentu. Od października chciałbym mieć już ofertę na kartę z internetem 10GB itp. Nie wiem czy teraz czekać na odpowiedź z reklamacji, czy ponownie złożyć rezygnację (mimo, że jedno potwierdzenie już otrzymalem).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

superfly86,
superfly86 pisze: Co mam dalej zrobić ?
poczekaj na rozpatrzenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Ok, w takim razie dzięki czekam
pozdrawiam
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Mam jeszcze jedno pytanie.
Na dziś miało być zrealizowane przeniesienie na kartę. W jakich godzinach się to odbywa czy po południu czy do północy?
Myślałem, żę rano po uruchomieniu telefonów będzie już możliwość korzystania z plusa na kartę jednak dalej pozostałem w abonamencie (pokazuje mi to przy logowaniu do plus online). Co dalej ?
ODPOWIEDZ