Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

micholr,

odstąpienie od umowy przysługuje każdemu Klientowi indywidualnemu w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Możesz wypełnić wzór oświadczenia o odstąpieniu, który otrzymałeś z przesyłką i wysłać go na swój koszt (najlepiej jednocześnie z zakupionym sprzętem) na adres:
Arvato Services Polska,
Magazyn w ProLogis Park Błonie,
Kopytów 44d, Budynek nr 4,
05-870 Błonie.
Odstąpienie od umowy możesz wysłać także mailem na adres: bok@plus.pl. Jeśli wybierzesz tę formę, podaj mi numer zgłoszenia przez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
witcher86
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 14 lut 2014, o 09:18
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Zakończenie umowy

Post autor: witcher86 »

Witam,

Wysłałem wypowiedzeniu umowy na usługę Plus Internet na adres, który uzyskałem w tym wątku.
Mam pytanko czy wypowiedzenie dotarło na miejsce i czy zostało pozytywnie rozpatrzone ?
Wysyłka listem poleconym 27.10.2017r.
Numer telefonu, którego dotyczy wypowiedzenie to 601 XXX XXX
Ostatnio zmieniony 6 lis 2017, o 12:01 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
wiesiorek
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:25

Wyłączony numer telefonu

Post autor: wiesiorek »

Witam wszystkich użytkowników.
Nie wiem , czy pisze w dobrym dziale , ale mam spory problem i usiłuje się czegoś dowiedzieć .
Tak jaj w temacie, został mi wyłączony numer telefonu i nie wiem kto zawinił.
Opiszę jak to się stało, Postanowiłem przenieść numer telefonu do plusa , z premium mobile.
Po rozmowie z konsultantem i ustaleniu szczegółów nowej umowy czekałem na podpisanie dostarczonych umów przez kuriera.
Umowy dotarły w dn 18 Października , sprawdziłem przy odbiorze dane osobowe , oraz czy są karty sim . miałem nadzieje , że wszystko się zgadza. Dosłownie po kilku dniach przeglądnąłem dokładnie umowy , i cóż rozczarowanie , nie tak to miało wszystko wyglądać . Sporo nieścisłości w stosunku do tego co uzgadniałem. Telefon do biura obsługi rozmowa z konsultantem , kilka maili do biura obsługi i decyzja o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość ,miałem na to 14 dni .
Dokumenty odesłałem w dn 26 październik w 8 dniu od podpisania umów, komplet wraz z kartami sim , tak kazał mi odesłać konsultant z biura obsługi. W dn 31 października telefon jest głuchy. Dzwonię do premium mobile z telefonu kolegi , bo mój przecież nie działa i miła pani z rozbrajająca szczerością poinformowała mnie , że to już nie jest ich problem , bo przecież przeniosłem numer do plusa i dla tego numer został wyłączony i to tam teraz muszę się dowiadywać co dalej.
Na moją informację , że anulowałem przeniesienie numeru i pani mnie poinformowała , że mogę wystąpić ponownie o przeniesienie z plusa do premium mobile na nowych zasadach , co mnie oczywiście nie satysfakcjonuje, bo przecież odstąpiłem od umów zawartych na odległość i na zdrowy rozsądek numer powinien wrócić z automatu do starego operatora . Na wiadomość wysłane do premium mobile do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnych odpowiedzi.
A teraz plus.
Telefon jak powyżej do biura obsługi plusa w dn 31 października, wyłuszczyłem w czym problem i cóż się dowiedziałem?
Tak numer został wyłączony , bo odstąpiłem od umów tej co przenosiłem numer i jeszcze jednej , którą zawarłem jako drugą.
Na moje pytanie co dalej , co z numerem telefonu , pan powiedział , że numer zostaje w plusie , bo jak stwierdził telefon należał do sieci plusa, tam był pierwszy raz aktywowany przeze mnie , bo korzystam z tego numeru od samego początku jak siec plus zaczęła działać w naszym kraju.
Poradził mi złożyć reklamację na zaistniałą sytuację i czekać do 30 dni na pocieszenie powiedział , że koło 7 dni może będzie jakaś informacja. Zapytałem , jak numer jest w plusie ,to podjadę do punktu i pobiorę kartę sim i będę korzystał z telefonu i czekał na odpowiedź z działu reklamacji. Niestety tak nie mogę zrobić , muszę czekać na odpowiedz .
Moje przemyślenia w tym temacie.
Zostałem pozbawiony z możliwości korzystania z bankowości internetowej- autoryzacja sms
Zostałem pozbawiony z możliwości za zapłaty za parkowanie.
Zostałem pozbawiony z jeszcze wielu wielu udogodnień , jakie daje możliwość z korzystania z smartfona, bo jak wiadomo telefon w dzisiejszych czasach jest jedynie dodatkiem do urządzenia , ale bez niego urządzenie nie jest w pełni działające.
Czy operator mógł w majestacie prawa pozbawić mnie możliwości korzystania z telefonu.
Żadnych informacji nie otrzymałem , że telefon zostanie mi wyłączony, nie zostałem poinformowany przez żadnego z operatorów.
Numer telefonu posiadałem od samego początku , jak siec plus rozpoczęła działanie w naszym kraju, jest to kilka ładnych lat. Nie chciałbym się pozbywać tego numeru i będę o jego przywrócenie walczył nawet w sądzie jak zajdzie taka konieczność.
Na dobicie zostały już wystawione faktury do zapłaty za aktywację numerów w sieci plus , a w uzgodnieniu warunków przeniesienia numeru z konsultantem na moje pytanie o koszty aktywacji , uzyskałem informacje , że kosztów nie będzie aktywacje 0zl.
Bałagan,jaki panuje w plusie jest nie do opisania.
Czy ktoś z tego forum może mi poradzić co mam dalej robić , czy czekać cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji,
Co z numerem telefonu. zostanie mi przywrócony , czy już może został komuś przydzielony-sprzedany.
Czekam na jakąś informację

Jeżeli zajdzie potrzeba , podam numer telefonu , który był przenoszony lub proszę dzwonić pod numer kontaktowy 668XXXXXX podam więcej szczegółów .
Pozdrawiam i czekam na jakiś odzew.
Wiesiek
Ostatnio zmieniony 6 lis 2017, o 13:08 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku. Ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj witcher86,

w celu uzyskania potwierdzenia, co do opisanej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.

Witaj wiesiorek,

najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Podaj mi proszę numer zgłoszonej reklamacji lub numer telefonu poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wiesiorek
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wiesiorek »

No cóż , z tego co widzę , to w plusie panuje totalny bałagan.
czy ma Pani numer reklamacji, czy nie została ogóle zapisana , podczas rozmowy zostałem poinformowany o rejestrowaniu rozmowy.Dzwoniłem w dn 31 października o godz 9,42 a rozmowa trwała 20 minut i do tej pory nic nie wiem
najwyższy czas zgłosić całą sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
proszę o kontakt pod numerem tel 668XXXXXX .
Ostatnio zmieniony 6 lis 2017, o 13:09 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

wiesiorek,

już poprosiłam Departament Reklamacji o priorytetowe zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wiesiorek
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wiesiorek »

Dziękuję za interwencję w mojej sprawie
Czekam z utęsknieniem na jakieś informacje
pozdrawiam
micholr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 9 lip 2017, o 16:54

Re: Zakończenie umowy

Post autor: micholr »

Marta_Plus pisze:micholr,

odstąpienie od umowy przysługuje każdemu Klientowi indywidualnemu w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Możesz wypełnić wzór oświadczenia o odstąpieniu, który otrzymałeś z przesyłką i wysłać go na swój koszt (najlepiej jednocześnie z zakupionym sprzętem) na adres:
Arvato Services Polska,
Magazyn w ProLogis Park Błonie,
Kopytów 44d, Budynek nr 4,
05-870 Błonie.
Odstąpienie od umowy możesz wysłać także mailem na adres: bok@plus.pl. Jeśli wybierzesz tę formę, podaj mi numer zgłoszenia przez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.
W dalszym ciągu nie mam odpowiedzi odnośnie odstąpienia od umowy.Wysyłałem nawet odstąpienie pocztą.Telefony do BOK nic nie dają, mam wrażenie że panuje tam chaos i nikt za nic nie odpowiada.Dodatkowo została wystawiona faktura wg. nowej stawki abonamentu od którego odstąpiłem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

micholr,

poprosiłam o jak najszybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wiesiorek
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wiesiorek »

Witam. Udało się. Numer telefonu odzyskany. Dzięki za pomoc i pilotowanie sprawy.
Teraz czas na przenosiny z plusa, a będzie co przenosić bo to całe cztery usługi. Cóż, jak widać operatorowi nie zależy na utrzymaniu starych abonentów.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj wiesiorek,
wiesiorek pisze:Udało się. Numer telefonu odzyskany. Dzięki za pomoc i pilotowanie sprawy.
super - bardzo się cieszę ze szczęśliwego finału sprawy! :-> Oczywiście zachęcamy do pozostania z nami. Pozdrawiam. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekmp3
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 8 lut 2016, o 22:10

Re: Zakończenie umowy

Post autor: darekmp3 »

Dzień dobry. Wczoraj skończyła mi się umowa abonamentowa i telefon jest nieaktywny. Wyświetla się komunikat "Brak Usługi. Wybrana sieć jest niedostępna" Co zrobić, żeby z tym numerem przejść na kartę? Proszę o podpowiedź.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj darekmp3,

czy przed dezaktywacją numeru wysłałeś bezpłatną wiadomość o treści PRZENIEŚ na numer 80107. Numer abonamentowy przeniesiony do opcji Plus na Kartę należy zarejestrować. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekmp3
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 8 lut 2016, o 22:10

Re: Zakończenie umowy

Post autor: darekmp3 »

Tak wysłałem SMS. Jak się okazało pomogło wyłączenie i włączenie telefonu. Numer jest już aktywny w ofercie na kartę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

darekmp3,
darekmp3 pisze: Numer jest już aktywny w ofercie na kartę.
super. :-> Dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ