damian01,
telefon pozostaje Twoją własnością dopiero po opłaceniu wszystkich rat zgodnie z harmonogramem.
damian01 pisze:2. czy jest możliwość, żebym spłacał nadal same raty za sprzęt pomimo rozwiązania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych? jeżeli tak, to jak to przeprowadzić?
Po zakończeniu umowy telekomunikacyjnej możesz nadal opłacać raty zgodnie z harmonogramem spłaty rat. Istnieje możliwość wcześniejszej spłaty, zgodnie z tym, co pisaliśmy [url=chttp://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=2 ... 30#p223097]tutaj[/url].
88michal,
88michal pisze: Zaznaczyłem ze chce by numer przeszedł wtedy na usluge plus na karte. Czy to jest możliwe?
tak, oczywiście. Po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę należy w ciągu 30 dni zasilić numer dowolną kwotą, aby móc z niego korzystać.
88michal pisze:Ps. Kiedy wysłać tego smsa o treści przenies? Jak jest jeszcze na abonament?
SMS powinien być wysłany jeszcze przed dezaktywacją numeru abonamentowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mam w umowie wpisaną karę umowną za rozwiązanie umowy 960zł, czy to jest stała kwota, czy jest ona proporcjonalnie zmniejszana o ilość miesięcy, które minęły od podpisania umowy
Ostatnio zmieniony 31 sie 2017, o 10:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Za cztery miesiące kończy mi się umowa na internet.
Nie chcę jej dalej przedłużać.
W związku z tym mam pytanie :
O jakiej treści wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy już teraz 4 miesiące wcześniej aby umowa doszła do końca jej trwania a później się zakończyła po okresie oznaczonym w umowie bez naliczania kary za przedwczesne wypowiedzenie ?
Proszę o jakiś przykład wypowiedzenia + listę wszystkich niezbędnych danych, które muszę tam zamieścić.
Poproszę również o podanie dokładnego adresu na jaki wysłać pismo. (szukałem tutaj, ale znalazłem różne adresy i nie wiem, który właściwy).
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Mój problem jest następujący
Dnia 26.08.2017 składałem rezygnację z abonamentu chcąc przejść na kartę
W międzyczasie nastąpił kontakt z DUK. Żadna oferta mi nie odpowiadała, i nie zgodziłem się na proponowane warunki.
Po tym kontakcie w dniu 30.08.2017 zostało do mnie wysłane pismo z potwierdzeniem rozwiązania umów oraz przejściu na kartę z dniem 01.10.2017. W piśmie zawarto instrukcję jak zarejestrować numery tak aby były aktywne po przejściu na kartę. Zgodnie z informację wysłałem w czwartek z obu numerów SMS o treści: Przenieś na nr 80107. W informacji zwrotnej przekazano mi, że nie jestem uprawniony do skorzystania z tej usługi.
Wykonałem połączenie na infolinię, gdzie po długiej rozmowie konsultant powiedział mi, że moje wypowiedzenie umowy nie jest skuteczne, zostało anulowane. (Ktoś sobie sam - prawddopodobnie konsultant DUK wycofał wypowiedzenie umowy)
Co mam teraz zrobić ? Złożyłem reklamację, ale nie chcę by telefon był w ofercie abonamentowej. Z mojej strony dochowałem wszelkich formalności i zgodnie z pismem otrzymanym od plusa numery powinny zostać przeniesione na kartę dnia 01.10.
Nie wiem teraz jakie wykonać kroki czy ponownie udać się do punktu i złożyć rezygnację, czy zostanie mi naliczona jakaś kara. Czy mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2017, o 14:10 przez superfly86, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety plus online nie pokazuje numeru reklamacji.
W historii zleceń jest podany jedynie numer telefonu. Może mogę podać w PMce numery telefonów których sprawa dotyczy?
Dzięki, ale czy jesteś w stanie mi przekazać coś więcej? Jak sytuacja teraz wygląda? Co mam dalej zrobić ? Nie chcę płacić kolejnego abonamentu. Od października chciałbym mieć już ofertę na kartę z internetem 10GB itp. Nie wiem czy teraz czekać na odpowiedź z reklamacji, czy ponownie złożyć rezygnację (mimo, że jedno potwierdzenie już otrzymalem).
Pozdrawiam
Mam jeszcze jedno pytanie.
Na dziś miało być zrealizowane przeniesienie na kartę. W jakich godzinach się to odbywa czy po południu czy do północy?
Myślałem, żę rano po uruchomieniu telefonów będzie już możliwość korzystania z plusa na kartę jednak dalej pozostałem w abonamencie (pokazuje mi to przy logowaniu do plus online). Co dalej ?