Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39
Re: Odstąpienie od umowy
witam,
będę odstępować od umowy na internet z powodu sprzętu,
w jaki sposób mam odesłać przesyłkę zwrotną - kurierem ?
co z nowym abonamentem ? będzie obowiązywał ?
zależy mi na szybkim nawiązaniu kolejnej na tych samych warunkach tylko z innym sprzętem - kiedy będzie to możliwe ?
będę odstępować od umowy na internet z powodu sprzętu,
w jaki sposób mam odesłać przesyłkę zwrotną - kurierem ?
co z nowym abonamentem ? będzie obowiązywał ?
zależy mi na szybkim nawiązaniu kolejnej na tych samych warunkach tylko z innym sprzętem - kiedy będzie to możliwe ?
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 wrz 2015, o 20:57
Re: Odstąpienie od umowy
Dziękuję za odpowiedź. A czy musi byc wysłane kurierem czy można wysłać normalnie pocztą?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odstąpienie od umowy
paulina30a zgodnie z tym co odpisał Ci xibri Twój mąż może odstąpić od umowy, skoro została zawarta na odległość i pod warunkiem, że jest to umowa dla klienta indywidualnego.
Nie ma ograniczeń co do wyboru drogi odesłania przesyłki, niemniej zważając na zawartość przesyłki proponowałabym zastanowić się nad wyborem firmy kurierskiej
espresso nie powielaj wpisów. Odpowiedzi udzieliła Ci Basia_Plus w wątku dotyczącym przedłużenia umowy.
Nie ma ograniczeń co do wyboru drogi odesłania przesyłki, niemniej zważając na zawartość przesyłki proponowałabym zastanowić się nad wyborem firmy kurierskiej
espresso nie powielaj wpisów. Odpowiedzi udzieliła Ci Basia_Plus w wątku dotyczącym przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zakończenie umowy
Witam.
Mam problem. Mianowicie wczoraj zakończył mi się abonament. Wczoraj miał plus mi wyłączyć już pakiety i miałam dziś normalnie sobie doładować konto żeby mieć normalnie plus na kartę. Dziś patrzę a ja dalej mogę wykonywać połączenia. A w dodatku nie mogę się na stronę abonamentu zalogować żeby sprawdzić czy już pakiety są nie aktywne. Czyżbym dalej miała abonament??
Mam problem. Mianowicie wczoraj zakończył mi się abonament. Wczoraj miał plus mi wyłączyć już pakiety i miałam dziś normalnie sobie doładować konto żeby mieć normalnie plus na kartę. Dziś patrzę a ja dalej mogę wykonywać połączenia. A w dodatku nie mogę się na stronę abonamentu zalogować żeby sprawdzić czy już pakiety są nie aktywne. Czyżbym dalej miała abonament??
Ostatnio zmieniony 17 lut 2016, o 14:48 przez asix2020, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zakończenie umowy
Witaj asix2020,
a działają kody USSD np. *100#, *125#, *147#?
a działają kody USSD np. *100#, *125#, *147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Nie. wyskakuje mi "Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zakończenie umowy
asix2020,
a wypowiedzenie umowy kiedy było składane?
a wypowiedzenie umowy kiedy było składane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Około 11 stycznia i w salonie mi powiedzieli, że abonament mam do 16 lutego i że z dniem 17 lutego już mogę sobie kartę doładować bo już nr będzie normalnie na kartę
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
asix2020 a czy rachunki były wystawiane za okres od 17 do 16 dnia następnego miesiąca?
Czy możesz mi podać numer telefonu, którego dotyczy sprawa przez ten formularz?
Czy możesz mi podać numer telefonu, którego dotyczy sprawa przez ten formularz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Okres rozliczeniowy był do 13 a data rozwiązania umowy 16.02.2016. Znalazłam wniosek i wypowiedzenie złożyłam dokładnie 4.01.2016
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
asix2020 dzięki za e-mail. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
No i nr zablokowany. Ale co teraz w takim razie? Komunikat mam "Tylko połączenia alarmowe" jak aktywować nr?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zakończenie umowy
asix2020,
tak jak Magda wczoraj pisała, przekazaliśmy sprawę do weryfikacji. Czekamy na zakończenie konwersji. Jak tylko dowiemy się czegoś więcej - damy znać.
tak jak Magda wczoraj pisała, przekazaliśmy sprawę do weryfikacji. Czekamy na zakończenie konwersji. Jak tylko dowiemy się czegoś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dziękuję za pomoc i fatygę :) już jest wszystko dobrze, nr aktywowany :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zakończenie umowy
asix2020,
To bardzo dobra wiadomość . Dziękujemy za informację.asix2020 pisze:już jest wszystko dobrze, nr aktywowany :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ