Teraz jest 19 sty 2018, o 12:30

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

adama4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 16 sie 2013, o 15:38
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post14 lis 2017, o 17:25

Moja umowa kończy się za kilka dni tuż po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego. Otrzymałem już fakturę i opiewa ona na cały nadchodzący miesiąc a moim zdaniem powinna być do dnia zakończenia umowy zwłaszcza , że umowa nie zostaje przedłużona bo nr będzie przeniesiony do innej sieci na co plus się zgodził i wie o tym od lipca.Dlaczego to ja muszę się teraz upominać o swoje pieniądze . Czy plus nie powinien odrazy właściwie wystawić fakturę a nie liczyć na naiwność klientów, że się nie dopatrzą. Chciałbym wiedzieć jak długo jest rozpatrywana reklamacja w takim przypadku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Zakończenie umowy

Post14 lis 2017, o 18:14

adama4,
- w momencie wystawiania faktury, system jeszcze "nie widzi", że za kilka dni nr zostanie dezaktywowany więc wystawia ją standardowo. Zwrot nadpłaconej części abonamentu następuje dopiero w kolejnej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

padrino94

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 lis 2017, o 05:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy s6

odstąpienie od umowy

Post22 lis 2017, o 05:13

Witam mam pytanie czy moge odsąpic od umowy w salonie Plusa? Gdyz podpisałem umowe telefonicznie w dniu 17.11.17 w celu wzięcia abonamentu samego bez telefonu a chciałbym wziaść abonament z telefonem
Ostatnio edytowano 22 lis 2017, o 10:53 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4441
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 77 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy

Re: Zakończenie umowy

Post22 lis 2017, o 11:02

Witaj padrino94,
- czy było to przedłużenie umowy, czy nowa aktywacja?
Jeśli to przedłużenie, to, czy umowa podpisana była u kuriera, czy też wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a?
Umowa jest na Ciebie, jako osobę prywatną, czy na firmę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

padrino94

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 lis 2017, o 05:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy s6

Re: Zakończenie umowy

Post22 lis 2017, o 13:01

Przedłużenie umowy i to było aneks do umowy. I przez rozmowę telefoniczną było załatwianie i umowa jest na mnie
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post22 lis 2017, o 16:06

padrino94,

odstąpienie od zmiany warunków umowy jest możliwe w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

padrino94

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 lis 2017, o 05:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy s6

Re: Zakończenie umowy

Post22 lis 2017, o 22:09

Można elektronicznie wysłać? Czy trzeba poczta normalnie ? I są jakies wzór pisma?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post23 lis 2017, o 13:45

padrino94,

oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą w formie pisemnej na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia dołączonego do przesyłki lub sporządzić pismo samodzielnie. Wniosek powinien zawierać następujące dane: numer telefonu, którego odstąpienie dotyczy, imię i nazwisko oraz PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5066
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 286 razy
    Otrzymał podziękowań: 432 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Zakończenie umowy

Post1 gru 2017, o 09:02

Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie i przejścia do oferty Plus na kartę, mimo wszystko numer ciągle działa w abonamencie.
Czy takie przejście powinno się odbyć punktualnie o północy czy jednak może nastąpić kilkugodzinny poślizg?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post1 gru 2017, o 10:26

patryk7588,

patryk7588 napisał(a):Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie

jeśli data dezaktywacji numeru została wyznaczona na dziś, to numer powinien zostać wyłączony w tym terminie do północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5066
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 286 razy
    Otrzymał podziękowań: 432 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Zakończenie umowy

Post1 gru 2017, o 10:29

Ciągle działa w abonamencie, numer ciągle jest wraz z innymi na moim koncie w Plus Online.
Co z tym zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post1 gru 2017, o 10:37

patryk7588,

proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Numer w usłudze abonamentowej powinien być wyłączony dziś do północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5066
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 286 razy
    Otrzymał podziękowań: 432 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Zakończenie umowy

Post1 gru 2017, o 10:45

Aaaa, dziś do końca dnia, źle zrozumiałem poprzedni post. Czekam cierpliwie, choć znając życie...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2717
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 229 razy

Re: Zakończenie umowy

Post1 gru 2017, o 11:13

patryk7588,

mam nadzieję, że najpóźniej po północy numer będzie już przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W przeciwnym wypadku daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5066
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 286 razy
    Otrzymał podziękowań: 432 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Zakończenie umowy

Post2 gru 2017, o 10:37

Od dzisiejszego poranka numer działa poprawnie w ofercie na kartę. :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości