Strona 8 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 16 sie 2016, o 10:44
autor: Basia_Plus
Artur1906,
Artur1906 pisze: Pani w salonie powiedziała mi że ostatnią fakturkę otrzymam listownie.
tak, ostatnia faktura jest wysyłana w formie papierowej.
Artur1906 pisze:mam 13 sierpnia a ja nadal nie otrzymałem żadnego listu z fakturą.
Jeżeli dotychczas nie otrzymałeś faktury, informacje te możesz uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

Re: Zakończenie umowy

: 31 sie 2016, o 13:40
autor: Artur1906
A do tego działu idzie się dodzwonić? Byłem w salonie dzwoniłem niecałe 20 minut potem kolejne 20 minut dzwoniłem z telefonu komórkowego. I ciągle oczekiwanie na połączenie. To są jaja jakieś. Jak ja mam wyjaśnić sprawę braku faktury jak nie da się z nikim skontaktować?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Zakończenie umowy

: 31 sie 2016, o 14:09
autor: Basia_Plus
Artur1906,
Artur1906 pisze:Byłem w salonie dzwoniłem niecałe 20 minut potem kolejne 20 minut dzwoniłem z telefonu komórkowego. I ciągle oczekiwanie na połączenie.
czas oczekiwania na połączenie, jest uzależniony od liczby osób dzwoniących w danym czasie. Najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
Artur1906 pisze: Jak ja mam wyjaśnić sprawę braku faktury jak nie da się z nikim skontaktować?
Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.

Re: Zakończenie umowy

: 31 sie 2016, o 14:48
autor: Artur1906
IOK byłoby git ale ja zupełnie nie pamiętam kodu podczas logowania do Plus Online

Re: Zakończenie umowy

: 31 sie 2016, o 15:08
autor: Basia_Plus
Artur1906,
Artur1906 pisze:IOK byłoby git ale ja zupełnie nie pamiętam kodu podczas logowania do Plus Online
jeśli nie pamiętasz Plus Kodu 5, to czy masz ustalone e-hasło?

Re: Zakończenie umowy

: 31 sie 2016, o 15:26
autor: Artur1906
Nie wiem nawet logowałem się tam na początku umowy a to trochę dawno było

Re: Zakończenie umowy

: 31 sie 2016, o 16:01
autor: Basia_Plus
Artur1906,

e- hasło możesz uzyskać w każdym naszym punkcie http://www.plus.pl/znajdz-salon lub wyślij zgłoszenie na adres bok@plus.pl podając w treści:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL

Re: Zakończenie umowy

: 9 gru 2016, o 15:23
autor: Andrzej62
Witam.
Gdzie mogę uzyskać informacje, do kiedy mam aktualną umowę?
I drugie pytanie [nie mniej ważne]:
Jeżeli kara umowna za wcześniejsze zerwanie umowy wynosi np. 2k, to czy tak kwota jest rozłożona relatywnie [zmniejsza się] na ilość m-cy trwania umowy, czy jest obligatoryjnie przypisana na cały okres, bez względu w którym miesiącu nastąpi rozwiązanie/zerwanie?

Re: Zakończenie umowy

: 9 gru 2016, o 15:57
autor: Basia_Plus
Witaj Andrzej62,

datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Kara za niedotrzymanie warunków promocji jest rozliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca kontraktu.

Re: Zakończenie umowy

: 9 gru 2016, o 16:03
autor: Andrzej62
Basia_Plus, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
Zwłaszcza za ostatni akapit.

Zerwanie umowy natychmiast

: 9 sty 2017, o 12:09
autor: banek84
Witam czy może mi ktoś powiedzieć jak moge w trybie natychmiastowym zerwać umowe i na jakie konto mam wpłacić pieniadze za zerwanie umowy . BOK nie odbiera moich tel ..3 dzień po 27 min czekam i nic ...

Re: Zakończenie umowy

: 9 sty 2017, o 12:26
autor: Ewa_Plus
banek84,
- w jakiej sprawie dzwoniłeś do DOK? Może tutaj moglibyśmy Ci jakoś pomóc?

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2017, o 11:51
autor: sapient
Dziś w salonie Plusa odmówiono mi przyjęcia wypowiedzenia bo nie było na nim mojego adresu !
Dodatkowo konsultant stwierdził że u nich w punkcie można wypowiedzieć umowę tylko na 1msc przed końcem.
Jeśli chcę wcześniej złożyć deklarację nie kontynuowania umowy po okresie na jaki obowiązuję to
tylko listownie.
Czy to normalne praktyki w waszych punktach ?

Edycja :
Skoro już zostało przeniesione to proszę się odnieść do mojego pytania
Bo nie wiem czy szukać innego salonu ?

Re: Zakończenie umowy

: 19 sty 2017, o 12:49
autor: Magda_Plus
sapient zgadza się Twój post został przeniesiony, bo go napisałeś w niewłaściwym wątku. Jeśli coś będziesz publikować to skorzystaj z opcji SZUKAJ, bo bardzo możliwe, że dana sprawa była już tutaj poruszana.
Basia_Plus pisze: umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie.
Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
W przypadku oświadczenia o braku chęci kontynuowania umowy po zakończeniu okresu promocyjnego, to można złożyć je w punkcie lub przesłać również listem poleconym, na powyżej już podany adres. Takie oświadczenie powinno zwierać Twoją wolę, numer telefonu oraz czytelny podpis.

Re: Zakończenie umowy

: 19 sty 2017, o 13:02
autor: sapient
Czyli konsultant w punkcie do zwolnienia
Przez niego straciłem tylko czas na wycieczkę do punktu.