Strona 9 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 19 sty 2017, o 13:33
autor: Magda_Plus
sapient a w którym punkcie byłeś?

Re: Zakończenie umowy

: 19 sty 2017, o 14:07
autor: sapient
Skoczów Ul.Cieszyńska 8 tam Pani stwierdziła że MUSI być adres
Skoczów Ul.Cieszyńska 7 tam Pan stwierdził że tylko 30dni wcześniej w innym wypadku poleconym
Adresy są z mapy na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon

Na szczęście na poczcie nie było problemu 3 polecone wysłane więc temat zamknięty

Re: Zakończenie umowy

: 19 sty 2017, o 14:20
autor: Magda_Plus
sapient dziękuję za informacje.

Wypowiedzenie umowy listem poleconym

: 26 sty 2017, o 15:38
autor: fernando
Witam . Dnia 16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament . Dziś dzwoniłem na biuro obsługi klienta z zapytaniem czy wypowiedzenie zostało przyjęte . Pani poinformowała mnie że nic do nich nie dotarło.
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?

Re: Zakończenie umowy

: 26 sty 2017, o 17:29
autor: Magda_Plus
fernando otrzymasz od nas potwierdzenie wpływu pisma z wypowiedzeniem umowy. W tym dokumencie będzie wpisana data wyłączenia Twojego numeru telefonu.

Re: Wypowiedzenie umowy listem poleconym

: 26 sty 2017, o 18:42
autor: zif
fernando pisze:16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament .
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
Możesz sprawdzić na stronie operatora pocztowego, kiedy dokładnie list został doręczony - od tego momentu twoje oświadczenie woli jest ważne.

SmartDOM - promocja do naciągania klientów

: 27 sty 2017, o 02:59
autor: Kesaldop
Niestety również zaliczam się do dużej grupy klientów która została oszukana podczas zawierania Umowy.
Promocja ta poprzez swoją budowę i brak jasnych, jednoznacznych zapisów które jeszcze wchodzą w życie od pierwszego okresu rozliczeniowego, brak wiedzy na temat tej promocji wśród konsultantów w sposób skuteczny nabija klientów Plusowi i Cyfrowemu Polsatowi jednocześnie nabijając klientów w butelkę. Jest to bardzo krótkowzroczne gdyż nikt z rodziny i znajomych nie skorzysta później z usług firmy która w ten sposób traktuje, naciąga klienta. Ale wynik to wynik - liczy się tu i teraz. Mam nadzieję że sprawa trafi do mediów i Plus zamiast krótkowzrocznych korzyści poniesie tak duże straty na wizerunku że zrozumie że zamiast stosować agresywną, nieprzygotowaną promocje należy dbać o klienta a nie go oszukiwać przy podpisywaniu umowy. Ja jako kilkunastoletni klient Plusa mam dosyć ciągłego wysłuchiwania bzdur od niekompetentnych konsultantów infolinii z których każdy mówi coś innego a jeszcze coś innego otrzymywać w wyniku reklamacji.
Bardzo proszę o informację w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.
Kesaldop

Re: Zakończenie umowy

: 27 sty 2017, o 11:45
autor: Ewa_Plus
Kesaldop pisze:w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.
- decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Departament Reklamacji.

Re: Zakończenie umowy

: 27 sty 2017, o 13:54
autor: Kesaldop
Departament reklamacji odrzucił moją reklamację nie badając szczegółowo sprawy (nie pytając pracownika co mi przekazał i dlaczego) W jaki sposób mogę skontaktować się z kompetentną osobą która rozwiąże sprawę, bo nie chce kolejny raz odbywać rozmów z kolejnymi konsultantami z których każdy mówi coś innego? Proszę przeczytać mój wątek w innym poście to zrozumie Pani ile czasu straciłem w tej sprawie.

Re: Zakończenie umowy

: 27 sty 2017, o 15:59
autor: Ewa_Plus
Kesaldop,
- przekazałam sprawę do dalszej weryfikacji. Sprawa jest złożona, ponieważ rabat ma być na umowie nie w Plusie tylko w CP. To dwie odrębne firmy, dlatego może zająć to trochę więcej czasu.

Re: Wypowiedzenie umowy listem poleconym

: 30 sty 2017, o 22:49
autor: fernando
zif pisze:
fernando pisze:16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament .
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
Możesz sprawdzić na stronie operatora pocztowego, kiedy dokładnie list został doręczony - od tego momentu twoje oświadczenie woli jest ważne.
Z tego co czytałem to liczy się dzień nadania. Wiec jak jest naprawde?
List został nadany 16.01 a doręczony 20.01.2017 .sprawdziłem na stronie poczty polskiej.
Ostatni okres rozliczeniowy z faktury to 17.12.2016 do 16.01.2017 Napisałem źe z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.
Kiedy umowa wygaśnie ?
Według mnie to powinna sie zakonczyć 15.02.2017 gdyby liczyła sie data nadania.

Re: Zakończenie umowy

: 31 sty 2017, o 11:14
autor: Magda_Plus
fernando okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu w punkcie sprzedaży lub nadania przesyłki zawierającej wypowiedzenie do Działu Obsługi Klienta.

Rozwiązanie umowy

: 7 lut 2017, o 14:15
autor: matiinho
witam
mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy. Mam abonament "LTE 89.99" na 36-mc z telefonem na raty = karę umowną za rozwiązanie mam wpisaną 2200 zł, do konca umowy zostało mi 12 m-cy. Telefon nie mi spadł i sie rozwalił tak że nie da się z niego korzystać i lezy gdzieś na strychu nie korzystam z numeru który mam. Jaka była by kara i jak państwo rozwiązujecie sprawe przy zerwaniu umowy z telefon który spłacam ratami. Czy za niego też jest jaką kara?

Re: Zakończenie umowy

: 7 lut 2017, o 14:35
autor: Basia_Plus
Witaj matiinho,

kwota kary umownej zostanie rozliczona proporcjonalnie do okresu jaki pozostał do jej zakończenia. W przypadku rozwiązania umowy raty należy regulować zgodnie z harmonogramem spłat.
Masz prawo do zapłaty kilku rat lub całości urządzenia przed wymaganym terminem, o czym należy poinformować Polkomtel pisemnie, na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi
ul. Warszawska 222A 26-617 Radom

Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.

Re: Zakończenie umowy

: 14 lut 2017, o 14:23
autor: pawel1003
Witam. Plus jak zwykle dostarcza co jakiś czas niezłych emocji. Prawie po każdym przedłużeniu umowy, a jestem w plusie od 2009r. zmuszany jestem do składania reklamacji w związku z niezgodnościami przedstawianymi przez konsultantów, a tymi które występują na umowach. Teraz plus poszedł dalej. W dniu 05.02.2017r. od rana nie miałem całkowicie sygnału na moim numerze. Przekładałem kartę do innego telefonu żeby sprawdzić czy to wina telefonu czy sieci. okazało się, że wina leży po stronie sieci. Ponadto żona ma też nr w plusie i wszystko u niej działało, a także internet na routerze. Zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem o przyczynę braku sygnału. Po kilku minutach pani przywróciła mi sygnał twierdząc, że coś niewiadomego spowodowało wyłączenie usługi. Podziękowałem i cieszyłem się, że problem został rozwiązany. Po tygodniu dostałem fakturę za mój nr oraz notę obciążeniową na kwotę 1 300 zł za niedotrzymanie warunków umowy. Jestem na etapie złożenia reklamacji. Mam tylko taką uwagę. Czy w Plusie w tych działach robią ludzie czy bezduszne maszyny co przyjmują wszystko co im ten debilny system wygeneruje. Nota jest oczywiście podpisana i przypieczętowana, więc ktoś musiał przynajmniej sprawdzić na jakiej podstawie doszło do niedotrzymania umowy z mojej strony. Nadmieniam, że umowę mam do marca 2019 r. i regularnie opłacam abonament. Mam nawet nadpłatę na koncie. Przecież żeby zerwać umowę w trakcie trwania okresu promocyjnego powinien być w tym kierunku jakiś ruch z mojej strony (tzn pismo wypowiedzenia przed upływem tego okresu). Żadnego takiego pisma nie wysyłałem. Nie pisze tego żeby otrzymać jakąś odpowiedź od konsultantów plusa bo sprawa jest w toku - czyli zgłoszona jest reklamacja. Piszę to żeby ostrzec przed niechlujstwem i bezdusznym wysyłaniem głupot zamiast to wcześniej sprawdzić.