Strona 10 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 14 lut 2017, o 14:55
autor: Ewa_Plus
pawel1003,
- przepraszam za zaistniałą sytuację :oops:
Poprosiłam już Dział Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.

Zakończenie umowy poprzez pośrednika - stowarzyszenie IPA

: 14 lut 2017, o 22:22
autor: ozoszki
Dzień dobry. Opiszę swoją sytuację po kolei bo to dość skomplikowane. W sieci Plus jestem od około 4 lat, mam cztery numery 5..., 7..., 8..., 8.... Cztery lata temu podpisałem umowę na korzystanie z usług sieci PLUS za pośrednictwem stowarzyszenia IPA MOBILE. Po dwóch latach postanowiłem przedłużyć umowę, z powodu braku kontaktu ze strony IPA MOBILE poszedłem do salonu PLUS mieszczącego się w Bytomiu przy ul. Gliwickiej. Na miejscu pracownik salonu przedłużył ze mną umowę o kolejne 2 lata. Umowa ta wygasa w tym roku na przełomie lutego/marca. W związku z brakiem oferty ze strony sieci PLUS postanowiłem przenieść numery j/w do innej sieci, w której zaoferowano dużo lepsze warunki. Złożyłem polecenie przeniesienia wskazanych numerów i okazało się, że sieć PLUS nie wyraża zgody na przeniesienie numerów z powodu "niezgodności danych". Jak wcześniej ustaliłem w IPA MOBILE cesja nie zostanie przeprowadzona z powodu niewłaściwie przeprowadzonej procedury przedłużenia umowy z siecią PLUS, która miała miejsce dwa lata temu w salonie tej sieci przez pracownika salonu. Sytuacja taka powoduje, że nie mogę dysponować swoimi numerami, na których dalszym użytkowaniu bardzo mi zależy ponieważ używam ich przez kilkanaście lat. Uniemożliwia mi to także korzystanie z najkorzystniejszej dla mnie oferty. Swoją drogą pracownicy sieci PLUS nie pofatygowali się aby przedstawić mi jakąkolwiek propozycję przedłużenia umowy.
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, a w razie konieczności uzyskania szczegółowych danych proszę o kontakt na numer telefonu 5....

Re: Zakończenie umowy

: 15 lut 2017, o 11:06
autor: Magda_Plus
ozoszki czy skorzystałeś ze strony https://www.ipa-katowice.org/index.php? ... Itemid=816 w celu zgłoszenia chęci rezygnacji z usług?

Re: Zakończenie umowy

: 15 lut 2017, o 12:22
autor: ozoszki
Tak korzystałem. I jak już wcześniej pisałem IPA odpisała mi, że nie może dokonać cesji z powodu przedłużenia umowy w salonie PLUS (chyba w ocenie IPA wadliwego)

Re: Zakończenie umowy

: 15 lut 2017, o 12:34
autor: Magda_Plus
ozoszki czy dane numery w nowej sieci mają być zapisane na Pana jako osobę indywidualną?

Re: Zakończenie umowy

: 25 lut 2017, o 12:07
autor: morfeusz747
Witam,

Mam pakiet SmartDom (TV jeszcze rok, Internet Mobilny do końca marca - już złożone wypowiedzenie i właśnie telefon też złożone wypowiedzenie, ponieważ chcę przejść na kartę z tym numerem). Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data? Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.

Re: Zakończenie umowy

: 27 lut 2017, o 11:26
autor: Magda_Plus
morfeusz747 pisze: Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data?
Okres wypowiedzenia umowy to 30 dni, które rozpoczynają swój bieg od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wniosek rezygnacyjny.
Wygląda na to, że rezygnację złożyłeś niedawne, pewnie po 17 lutego, zatem rozwiązania umowy nastąpi z dniem zakończenia się cyklu bilingowego trwającego od 17 marca do 16 kwietnia.
morfeusz747 pisze: Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.
Nie ma możliwości wcześniejszego zarejestrowania numeru, skoro faktycznie zacznie on działać w opcji Plus na Kartę od 16.04. Możesz, skorzystać z rejestracji numeru na jeden z 3 sposób, w tym na dwa bez konieczności składania wizyty w punkcie sprzedaży.

Re: Zakończenie umowy

: 27 lut 2017, o 21:56
autor: terasabos
To taki numer po zakończeniu umowy i przejściu na kartę trzeba rejestrować? Przecież dane właściciela są widocznie np. w programie smartmaster?

Re: Zakończenie umowy

: 28 lut 2017, o 11:44
autor: Magda_Plus
terasabos, tak. Zgodnie z postanowieniami ustawy o działaniach antyterrorystycznych, każdy numer w opcji na kartę musi być zarejestrowany. W związku z tym nawet numer przeniesiony z abonamentu będzie podlegał ponownej rejestracji.

morfeusz747, znalazłam dla Ciebie wyjście z sytuacji. Otóż, jeśli złożyłeś rezygnację z przeniesieniem numeru do opcji Plus na Kartę to masz możliwość zlecenia przeniesienia Twoich danych również, poprzez wysłanie wiadomości SMS.
W tym celu należy wysłać bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 z hasłem: PRZENIES.
SMS musi być wysłany jeszcze przed deaktywacją numeru. Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestracji (imię, nazwisko, PESEL/nr dokumentu).

W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy tylko doładować konto w ciągu 30 dni, aby zatrzymać numer.

Rozwiązanie umowy

: 5 kwie 2017, o 13:18
autor: jorgo
Posiadam zarejestrowane na siebie w Plusie 3 numery + 1 numer posiada żona - wszystkie w abonamencie. Ponadto internet LTE i tv z Cyfrowego Polsatu. Wszystkie umowy na ww. usługi kończą się na przełomie czerwca i lipca. Usługi LTE i TV funkcjonują w ramach programu smartdom. I mam w związku z tym pytanie: czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa, czy w salonie Plusa tylko w zakresie telefonów a w salonie CP na LTE i TV? Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy - poproszę ew. o przesłanie wzoru lub wskazanie linka do pobranie takiego druku. Pozdrawiam, i z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.

Re: Zakończenie umowy

: 5 kwie 2017, o 13:31
autor: Ewa_Plus
jorgo pisze:czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa,
- tak, możesz to zrobić w jednym salonie.
jorgo pisze:Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy
- nie istnieje wzór wypowiedzenia.

Re: Zakończenie umowy

: 5 kwie 2017, o 13:45
autor: ozoszki
Dzień dobry. W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji chciałbym zgłosić kolejny problem i prosić o pomoc. Cesja na wskazane wcześniej numery doszła do skutku. Przeniesiono moje numery do nowego abonamentu. W trakcie korzystania z telefonów okazało się, że jeden z nich 88xxxxxxx korzystał z transmisji danych, których koszt wyniósł blisko 300 zł i numer został wyłączony przez sieć PLUS z powodu wysokich kosztów (szkoda, że wcześniej tego nie zrobiono). Skontaktowałem się z działem obsługi klienta i złożyłem reklamację, na którą uzyskałem odpowiedź, której nie potrafię teraz dołączyć do postu ponieważ plik jest zbyt duży. Mogę ją przesłać na adres email. Wynika z niej, że koszty zostały naliczone prawidłowo. Nie mieliśmy pojęcia, że korzystanie z internetu będzie naliczane w taki sposób. Byliśmy przekonani, że internet po wykorzystaniu pakietu zwolni, co będzie oczywistym sygnałem, że należy wykupić dodatkowy pakiet aby z niego korzystać. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, jestem gotowy ponieść konsekwencje swojej niewiedzy, oczekuję jednak "ludzkiego podejścia" przez pracowników sieci PLUS, biorąc pod uwagę wieloletnią, dotychczasową współpracę. Bardzo proszę o pomoc

Re: Zakończenie umowy

: 5 kwie 2017, o 14:08
autor: Basia_Plus
Witaj ozoszki,

złóż ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.

Re: Zakończenie umowy

: 5 kwie 2017, o 14:43
autor: ozoszki
reklamację złożyłem poprzez bok@plus.pl. Są jakieś inne możliwości złożenia reklamacji?

Re: Zakończenie umowy

: 5 kwie 2017, o 14:54
autor: Basia_Plus
ozoszki ,
ozoszki pisze:reklamację złożyłem poprzez bok@plus.pl
czy posiadasz numer reklamacji?
ozoszki pisze:Są jakieś inne możliwości złożenia reklamacji?
Inne sposoby złożenia reklamacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.