Strona 13 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 12 maja 2017, o 16:26
autor: Ewa_Plus
jorgo,
- dziękuję za informację i przepraszam, że sprawa cesji trwała tak długo. Nie mniej jednak cieszę się, że zakończyła się ona sukcesem.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 maja 2017, o 13:59
autor: valdas
Witam, mam podpisaną umowę do 16 lutego 2018 r. Czy już mogę złożyć wypowiedzenie? Dostałem bardzo ciekawą ofertę z Oragne.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 maja 2017, o 14:36
autor: Basia_Plus
Witaj valdas,

oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Re: Zakończenie umowy

: 13 cze 2017, o 11:25
autor: ozoszki
Dzień dobry. Pomimo zakończonej umowy wciąż mam problem z Plusem. Otrzymuję od około 3 miesięcy telefoniczne lub pisemne wezwania do zapłaty. Teraz to już nie wiem nawet za co płacę. Ostatnie faktury opłaciłem pomimo, że nie wiedziałem za co. Były to kwoty obciążające mnie pod numerem abonenta 2XXXXXXX i 2XXXXXXX. Wcześniej opłacałem inne "rachunki" będąc przekonanym, że zaległość wynika, z bliżej nieokreślonej sytuacji związanej z przeniesieniem numerów do innej sieci. Obecnie otrzymałem taki "rachunek" na numer abonenta 2XXXXXXX z kolejnym żądaniem opłaty i groźbą podjęcia działań ze strony Plusa jeżeli tego nie zrobię. Wracam się zatem ponownie o pomoc, w wyjaśnieniu tej sprawy i doprowadzenia do ostatecznego rozliczenia się z siecią Plus, z którą nie chcę mieć już nic wspólnego. Jej działania oraz sposób rozliczania się z klientami oceniam negatywne, tym bardziej, że rozmawiałem telefonicznie z przedstawicielem tej sieci i już wtedy tj. około 3 miesiące temu i prosiłem o rzetelne rozliczenie się ze mną. Pomimo zapewnienia mnie wtedy, że innych zaległości nie posiadam nadal niepokoi się mnie kolejnymi wezwaniami do zapłaty. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. W razie pytań proszę telefonować na numer 50XXXXXXX.

Re: Zakończenie umowy

: 13 cze 2017, o 12:26
autor: Basia_Plus
Witaj ozoszki,

w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1

Re: Zakończenie umowy

: 15 cze 2017, o 06:42
autor: Arek1970
Dnia 20 maja 2017 skonczyla mi się umowa na abonament.Numer przeszedl na karte i jest aktywny.Do dzis nie otrzymalem ostatniej faktury.Faktury były przesyane eektronicznie.Na konccie byla nadpłata.

Re: Zakończenie umowy

: 16 cze 2017, o 12:02
autor: Ewa_Plus
Arek1970,
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.

Re: Zakończenie umowy

: 16 cze 2017, o 19:57
autor: Arek1970
Ewa_Plus pisze:Arek1970,
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.
Od 21 do 20 danego miesiaca

Rozwiązanie umowy

: 17 cze 2017, o 18:23
autor: cinek-69
Witam wszystkich
Dlaczego plus wciska mi na siłę umowe która zawarłem w dniu 30.05.2017 ale dnia 7.06.2017 odesłałem ją zachowując 14 dniowy termin . Dziś mnie atakują wiadomościami ze mam jakąs ochrone internetu, iple itp. Powtarzam nie mam z wami umowy, bo ja odesłałem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin

Re: Rozwiązanie umowy

: 18 cze 2017, o 17:06
autor: zif
Co znaczy "odesłałem umowę"? Wysłałeś wypełnione przez siebie formalne odstąpienie od zawartej umowy, czy po prostu odesłałeś im dokumenty, które otrzymałeś od Plusa?

Re: Rozwiązanie umowy

: 18 cze 2017, o 21:56
autor: cinek-69
Oczywiście dokument wypisałem który był w umowie , i oczywiście go podpisałem . Ta sprawa zaczyna mnie juz denerwować . Bo mamy już 18 i do tej pory sprawa nie jest wyjaśniona !

Re: Zakończenie umowy

: 19 cze 2017, o 10:21
autor: Basia_Plus
Witaj cinek-69,

na jaki adres odesłałeś odstąpienie od umowy?
Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta?

Arek1970,

faktura za podany przez Ciebie okres rozliczeniowy powinna zostać już doręczona. Wyjaśnienie tej kwesti będzie możliwe poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Arek1970 pisze:Na konccie byla nadpłata.
Informacje odnośnie zwrotu nadpłaty na koncie znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Zakończenie umowy

: 5 lip 2017, o 08:32
autor: marcipio
Witam
Złożyłem w salonie wypowiedzenie umowy. Okres rozliczeniowy mam do 4 dnia miesiąca więc od dziś powinienem mieć nr na kartę bo o to prosiłem. Po zalogowaniu się na konto widzę że mam odnowiony pakiet minut więc wnioskuję że dalej abonament. Kody np *100# nie działają.
Mogę prosić o pomoc?

Re: Zakończenie umowy

: 5 lip 2017, o 10:29
autor: Basia_Plus
Witaj marcipio,

sprawdź pocztę.

Re: Zakończenie umowy

: 5 lip 2017, o 11:15
autor: marcipio
Odpisałem na maila. 26 maja złożyłem wypowiedzenie.