Strona 17 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 2 lis 2017, o 16:01
autor: Marta_Plus
micholr,

odstąpienie od umowy przysługuje każdemu Klientowi indywidualnemu w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Możesz wypełnić wzór oświadczenia o odstąpieniu, który otrzymałeś z przesyłką i wysłać go na swój koszt (najlepiej jednocześnie z zakupionym sprzętem) na adres:
Arvato Services Polska,
Magazyn w ProLogis Park Błonie,
Kopytów 44d, Budynek nr 4,
05-870 Błonie.
Odstąpienie od umowy możesz wysłać także mailem na adres: bok@plus.pl. Jeśli wybierzesz tę formę, podaj mi numer zgłoszenia przez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.

Re: Zakończenie umowy

: 5 lis 2017, o 13:30
autor: witcher86
Witam,

Wysłałem wypowiedzeniu umowy na usługę Plus Internet na adres, który uzyskałem w tym wątku.
Mam pytanko czy wypowiedzenie dotarło na miejsce i czy zostało pozytywnie rozpatrzone ?
Wysyłka listem poleconym 27.10.2017r.
Numer telefonu, którego dotyczy wypowiedzenie to 601 XXX XXX

Wyłączony numer telefonu

: 5 lis 2017, o 22:32
autor: wiesiorek
Witam wszystkich użytkowników.
Nie wiem , czy pisze w dobrym dziale , ale mam spory problem i usiłuje się czegoś dowiedzieć .
Tak jaj w temacie, został mi wyłączony numer telefonu i nie wiem kto zawinił.
Opiszę jak to się stało, Postanowiłem przenieść numer telefonu do plusa , z premium mobile.
Po rozmowie z konsultantem i ustaleniu szczegółów nowej umowy czekałem na podpisanie dostarczonych umów przez kuriera.
Umowy dotarły w dn 18 Października , sprawdziłem przy odbiorze dane osobowe , oraz czy są karty sim . miałem nadzieje , że wszystko się zgadza. Dosłownie po kilku dniach przeglądnąłem dokładnie umowy , i cóż rozczarowanie , nie tak to miało wszystko wyglądać . Sporo nieścisłości w stosunku do tego co uzgadniałem. Telefon do biura obsługi rozmowa z konsultantem , kilka maili do biura obsługi i decyzja o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość ,miałem na to 14 dni .
Dokumenty odesłałem w dn 26 październik w 8 dniu od podpisania umów, komplet wraz z kartami sim , tak kazał mi odesłać konsultant z biura obsługi. W dn 31 października telefon jest głuchy. Dzwonię do premium mobile z telefonu kolegi , bo mój przecież nie działa i miła pani z rozbrajająca szczerością poinformowała mnie , że to już nie jest ich problem , bo przecież przeniosłem numer do plusa i dla tego numer został wyłączony i to tam teraz muszę się dowiadywać co dalej.
Na moją informację , że anulowałem przeniesienie numeru i pani mnie poinformowała , że mogę wystąpić ponownie o przeniesienie z plusa do premium mobile na nowych zasadach , co mnie oczywiście nie satysfakcjonuje, bo przecież odstąpiłem od umów zawartych na odległość i na zdrowy rozsądek numer powinien wrócić z automatu do starego operatora . Na wiadomość wysłane do premium mobile do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnych odpowiedzi.
A teraz plus.
Telefon jak powyżej do biura obsługi plusa w dn 31 października, wyłuszczyłem w czym problem i cóż się dowiedziałem?
Tak numer został wyłączony , bo odstąpiłem od umów tej co przenosiłem numer i jeszcze jednej , którą zawarłem jako drugą.
Na moje pytanie co dalej , co z numerem telefonu , pan powiedział , że numer zostaje w plusie , bo jak stwierdził telefon należał do sieci plusa, tam był pierwszy raz aktywowany przeze mnie , bo korzystam z tego numeru od samego początku jak siec plus zaczęła działać w naszym kraju.
Poradził mi złożyć reklamację na zaistniałą sytuację i czekać do 30 dni na pocieszenie powiedział , że koło 7 dni może będzie jakaś informacja. Zapytałem , jak numer jest w plusie ,to podjadę do punktu i pobiorę kartę sim i będę korzystał z telefonu i czekał na odpowiedź z działu reklamacji. Niestety tak nie mogę zrobić , muszę czekać na odpowiedz .
Moje przemyślenia w tym temacie.
Zostałem pozbawiony z możliwości korzystania z bankowości internetowej- autoryzacja sms
Zostałem pozbawiony z możliwości za zapłaty za parkowanie.
Zostałem pozbawiony z jeszcze wielu wielu udogodnień , jakie daje możliwość z korzystania z smartfona, bo jak wiadomo telefon w dzisiejszych czasach jest jedynie dodatkiem do urządzenia , ale bez niego urządzenie nie jest w pełni działające.
Czy operator mógł w majestacie prawa pozbawić mnie możliwości korzystania z telefonu.
Żadnych informacji nie otrzymałem , że telefon zostanie mi wyłączony, nie zostałem poinformowany przez żadnego z operatorów.
Numer telefonu posiadałem od samego początku , jak siec plus rozpoczęła działanie w naszym kraju, jest to kilka ładnych lat. Nie chciałbym się pozbywać tego numeru i będę o jego przywrócenie walczył nawet w sądzie jak zajdzie taka konieczność.
Na dobicie zostały już wystawione faktury do zapłaty za aktywację numerów w sieci plus , a w uzgodnieniu warunków przeniesienia numeru z konsultantem na moje pytanie o koszty aktywacji , uzyskałem informacje , że kosztów nie będzie aktywacje 0zl.
Bałagan,jaki panuje w plusie jest nie do opisania.
Czy ktoś z tego forum może mi poradzić co mam dalej robić , czy czekać cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji,
Co z numerem telefonu. zostanie mi przywrócony , czy już może został komuś przydzielony-sprzedany.
Czekam na jakąś informację

Jeżeli zajdzie potrzeba , podam numer telefonu , który był przenoszony lub proszę dzwonić pod numer kontaktowy 668XXXXXX podam więcej szczegółów .
Pozdrawiam i czekam na jakiś odzew.
Wiesiek

Re: Zakończenie umowy

: 6 lis 2017, o 11:33
autor: Marta_Plus
Witaj witcher86,

w celu uzyskania potwierdzenia, co do opisanej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.

Witaj wiesiorek,

najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Podaj mi proszę numer zgłoszonej reklamacji lub numer telefonu poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.

Re: Zakończenie umowy

: 6 lis 2017, o 12:43
autor: wiesiorek
No cóż , z tego co widzę , to w plusie panuje totalny bałagan.
czy ma Pani numer reklamacji, czy nie została ogóle zapisana , podczas rozmowy zostałem poinformowany o rejestrowaniu rozmowy.Dzwoniłem w dn 31 października o godz 9,42 a rozmowa trwała 20 minut i do tej pory nic nie wiem
najwyższy czas zgłosić całą sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
proszę o kontakt pod numerem tel 668XXXXXX .

Re: Zakończenie umowy

: 6 lis 2017, o 13:27
autor: Marta_Plus
wiesiorek,

już poprosiłam Departament Reklamacji o priorytetowe zajęcie się Twoim zgłoszeniem.

Re: Zakończenie umowy

: 6 lis 2017, o 13:49
autor: wiesiorek
Dziękuję za interwencję w mojej sprawie
Czekam z utęsknieniem na jakieś informacje
pozdrawiam

Re: Zakończenie umowy

: 8 lis 2017, o 10:04
autor: micholr
Marta_Plus pisze:micholr,

odstąpienie od umowy przysługuje każdemu Klientowi indywidualnemu w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Możesz wypełnić wzór oświadczenia o odstąpieniu, który otrzymałeś z przesyłką i wysłać go na swój koszt (najlepiej jednocześnie z zakupionym sprzętem) na adres:
Arvato Services Polska,
Magazyn w ProLogis Park Błonie,
Kopytów 44d, Budynek nr 4,
05-870 Błonie.
Odstąpienie od umowy możesz wysłać także mailem na adres: bok@plus.pl. Jeśli wybierzesz tę formę, podaj mi numer zgłoszenia przez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.
W dalszym ciągu nie mam odpowiedzi odnośnie odstąpienia od umowy.Wysyłałem nawet odstąpienie pocztą.Telefony do BOK nic nie dają, mam wrażenie że panuje tam chaos i nikt za nic nie odpowiada.Dodatkowo została wystawiona faktura wg. nowej stawki abonamentu od którego odstąpiłem.

Re: Zakończenie umowy

: 8 lis 2017, o 11:15
autor: Marta_Plus
micholr,

poprosiłam o jak najszybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.

Re: Zakończenie umowy

: 8 lis 2017, o 15:36
autor: wiesiorek
Witam. Udało się. Numer telefonu odzyskany. Dzięki za pomoc i pilotowanie sprawy.
Teraz czas na przenosiny z plusa, a będzie co przenosić bo to całe cztery usługi. Cóż, jak widać operatorowi nie zależy na utrzymaniu starych abonentów.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

Re: Zakończenie umowy

: 8 lis 2017, o 15:42
autor: Marta_Plus
Witaj wiesiorek,
wiesiorek pisze:Udało się. Numer telefonu odzyskany. Dzięki za pomoc i pilotowanie sprawy.
super - bardzo się cieszę ze szczęśliwego finału sprawy! :-> Oczywiście zachęcamy do pozostania z nami. Pozdrawiam. :->

Re: Zakończenie umowy

: 9 lis 2017, o 13:30
autor: darekmp3
Dzień dobry. Wczoraj skończyła mi się umowa abonamentowa i telefon jest nieaktywny. Wyświetla się komunikat "Brak Usługi. Wybrana sieć jest niedostępna" Co zrobić, żeby z tym numerem przejść na kartę? Proszę o podpowiedź.

Re: Zakończenie umowy

: 9 lis 2017, o 14:05
autor: Basia_Plus
Witaj darekmp3,

czy przed dezaktywacją numeru wysłałeś bezpłatną wiadomość o treści PRZENIEŚ na numer 80107. Numer abonamentowy przeniesiony do opcji Plus na Kartę należy zarejestrować. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.

Re: Zakończenie umowy

: 9 lis 2017, o 14:53
autor: darekmp3
Tak wysłałem SMS. Jak się okazało pomogło wyłączenie i włączenie telefonu. Numer jest już aktywny w ofercie na kartę.

Re: Zakończenie umowy

: 9 lis 2017, o 15:21
autor: Basia_Plus
darekmp3,
darekmp3 pisze: Numer jest już aktywny w ofercie na kartę.
super. :-> Dziękuję za wiadomość.