Strona 18 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 14 lis 2017, o 18:25
autor: adama4
Moja umowa kończy się za kilka dni tuż po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego. Otrzymałem już fakturę i opiewa ona na cały nadchodzący miesiąc a moim zdaniem powinna być do dnia zakończenia umowy zwłaszcza , że umowa nie zostaje przedłużona bo nr będzie przeniesiony do innej sieci na co plus się zgodził i wie o tym od lipca.Dlaczego to ja muszę się teraz upominać o swoje pieniądze . Czy plus nie powinien odrazy właściwie wystawić fakturę a nie liczyć na naiwność klientów, że się nie dopatrzą. Chciałbym wiedzieć jak długo jest rozpatrywana reklamacja w takim przypadku.

Re: Zakończenie umowy

: 14 lis 2017, o 19:14
autor: Ewa_Plus
adama4,
- w momencie wystawiania faktury, system jeszcze "nie widzi", że za kilka dni nr zostanie dezaktywowany więc wystawia ją standardowo. Zwrot nadpłaconej części abonamentu następuje dopiero w kolejnej fakturze.

odstąpienie od umowy

: 22 lis 2017, o 06:13
autor: padrino94
Witam mam pytanie czy moge odsąpic od umowy w salonie Plusa? Gdyz podpisałem umowe telefonicznie w dniu 17.11.17 w celu wzięcia abonamentu samego bez telefonu a chciałbym wziaść abonament z telefonem

Re: Zakończenie umowy

: 22 lis 2017, o 12:02
autor: Ewa_Plus
Witaj padrino94,
- czy było to przedłużenie umowy, czy nowa aktywacja?
Jeśli to przedłużenie, to, czy umowa podpisana była u kuriera, czy też wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a?
Umowa jest na Ciebie, jako osobę prywatną, czy na firmę?

Re: Zakończenie umowy

: 22 lis 2017, o 14:01
autor: padrino94
Przedłużenie umowy i to było aneks do umowy. I przez rozmowę telefoniczną było załatwianie i umowa jest na mnie

Re: Zakończenie umowy

: 22 lis 2017, o 17:06
autor: Basia_Plus
padrino94,

odstąpienie od zmiany warunków umowy jest możliwe w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Re: Zakończenie umowy

: 22 lis 2017, o 23:09
autor: padrino94
Można elektronicznie wysłać? Czy trzeba poczta normalnie ? I są jakies wzór pisma?

Re: Zakończenie umowy

: 23 lis 2017, o 14:45
autor: Basia_Plus
padrino94,

oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą w formie pisemnej na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia dołączonego do przesyłki lub sporządzić pismo samodzielnie. Wniosek powinien zawierać następujące dane: numer telefonu, którego odstąpienie dotyczy, imię i nazwisko oraz PESEL.

Re: Zakończenie umowy

: 1 gru 2017, o 10:02
autor: habish
Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie i przejścia do oferty Plus na kartę, mimo wszystko numer ciągle działa w abonamencie.
Czy takie przejście powinno się odbyć punktualnie o północy czy jednak może nastąpić kilkugodzinny poślizg?

Re: Zakończenie umowy

: 1 gru 2017, o 11:26
autor: Basia_Plus
patryk7588,
patryk7588 pisze:Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie
jeśli data dezaktywacji numeru została wyznaczona na dziś, to numer powinien zostać wyłączony w tym terminie do północy.

Re: Zakończenie umowy

: 1 gru 2017, o 11:29
autor: habish
Ciągle działa w abonamencie, numer ciągle jest wraz z innymi na moim koncie w Plus Online.
Co z tym zrobić?

Re: Zakończenie umowy

: 1 gru 2017, o 11:37
autor: Basia_Plus
patryk7588,

proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Numer w usłudze abonamentowej powinien być wyłączony dziś do północy.

Re: Zakończenie umowy

: 1 gru 2017, o 11:45
autor: habish
Aaaa, dziś do końca dnia, źle zrozumiałem poprzedni post. Czekam cierpliwie, choć znając życie...

Re: Zakończenie umowy

: 1 gru 2017, o 12:13
autor: Basia_Plus
patryk7588,

mam nadzieję, że najpóźniej po północy numer będzie już przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W przeciwnym wypadku daj nam znać.

Re: Zakończenie umowy

: 2 gru 2017, o 11:37
autor: habish
Od dzisiejszego poranka numer działa poprawnie w ofercie na kartę. :-)