Strona 19 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 4 gru 2017, o 11:36
autor: Basia_Plus
patryk7588,
patryk7588 pisze:numer działa poprawnie w ofercie na kartę.
super, dziękuję za wiadomość. :->

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 8 gru 2017, o 08:43
autor: sztygar
Dzień dobry Czy jestem w stanie dowiedzieć się bez konieczności dzwonienia i rozmawiania z konsultantami na dwa pytania:
1. Do kiedy obowiązuje mnie obecna umowa
2. Gdzie i kiedy mogę złożyć wypowiedzenie umowy?
Wysłałem zapytanie z aplikacji mobilnej kilka dni temu ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.

Re: Zakończenie umowy

: 8 gru 2017, o 11:16
autor: Basia_Plus
Witaj sztygar,
sztygar pisze:1. Do kiedy obowiązuje mnie obecna umowa
datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można też wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
sztygar pisze:2. Gdzie i kiedy mogę złożyć wypowiedzenie umowy?
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Re: Zakończenie umowy

: 13 gru 2017, o 15:15
autor: Ipo
Witam!

Złożyłem dzisiaj wypowiedzenie umowy wraz z momentem jej zakończenia z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Co stanie się z moim numerem telefonu? Przejdzie on automatycznie na kartę czy po prostu zostanie wyłączony?

Re: Zakończenie umowy

: 13 gru 2017, o 15:54
autor: Basia_Plus
Witaj Ipo,

po złożonej rezygnacji, numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę (do taryfy Ja + na Kartę 1). Ważne, aby w ciągu pierwszych 30 dni od tego momentu dokonać zasilenia.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru wyślij bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
W przeciwnym razie numer należy zarejestrować po jego wyłączeniu. Info jak to zrobić znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Zakończenie umowy

: 13 gru 2017, o 18:54
autor: bogdanjan
Do specjalisty Plusa
W dniu 13 grudnia 2017 r. udałam się do Punktu Sprzedaży Plusa gdzie chciałam złożyć pismo/oświadczenie, że nie będę przedłużać umowy po czasie oznaczonym umowy. Umowa była zawarta 30.10.2015r. , czas oznaczony umowy (§1 ust.3 i 4) liczony od dnia zawarcia umowy wynosi 27 miesięcy i zgodnie §2 ust.1 umowy oświadczenie o nie przedłużaniu umowy można złożyć nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy. Pracownica Punktu odmówiła przyjęcia mojego pisma stwierdzając, że zrobi to na komputerze online. Po dłuższym oczekiwaniu i dwóch konsultacjach wydrukowała mi wypowiedzenie umowy na którym jakoby "system" umieścił datę rozwiązania umowy z dniem 16.01.2018. Nie wiem jakie informacje wprowadziła do systemu pracownica Punktu, że ustalony został taki termin, bo jak by nie liczyć to 27. miesiąc umowy upływa 30(albo 31) stycznia 2018r. Rozwiązanie z dniem 16.01. naraża mnie na zapłatę kary umownej, a nie było moją intencją ani nie jest , rozwiązanie umowy przed terminem na jaki była zawarta. Złożyłam w tej sprawie reklamację, załączając do niej skan mojego pisma/oświadczenia, o którym mowa na wstępie [Zagadnienie:171213-001538] i proszę o interwencję. Czy to pismo, którego skan dołączyłam do reklamacji zostanie uznane jako rozwiązanie umowy, czy lepiej będzie wysłać je listem poleconym na adres Polkomtelu.?

Re: Zakończenie umowy

: 14 gru 2017, o 11:22
autor: Ewa_Plus
bogdanjan,
- z Twojego opisu wynika, że pracownik punktu wybrał tryb rezygnacji "zgodnie z okresem wypowiedzenia" i dlatego przypadł termin dezaktywacji na 16.01.2018 r. Rozwiązanie umowy w tym czasie nie wiązałoby się dla Ciebie z kosztami kary umownej i być może tym właśnie kierował się nasz pracownik.
Jeśli jednak wolisz, aby rozwiązanie nastąpiło z końcem czasu oznaczonego umowy, to podaj mi adres punktu, w którym byłaś. Postaram się to wyjaśnić.

Re: Zakończenie umowy

: 14 gru 2017, o 13:04
autor: bogdanjan
Ewa_Plus pisze:bogdanjan,
- z Twojego opisu wynika, że pracownik punktu wybrał tryb rezygnacji "zgodnie z okresem wypowiedzenia" i dlatego przypadł termin dezaktywacji na 16.01.2018 r. Rozwiązanie umowy w tym czasie nie wiązałoby się dla Ciebie z kosztami kary umownej i być może tym właśnie kierował się nasz pracownik.
Jeśli jednak wolisz, aby rozwiązanie nastąpiło z końcem czasu oznaczonego umowy, to podaj mi adres punktu, w którym byłaś. Postaram się to wyjaśnić.
Adres punktu to Szczawno Zdrój ul.Łączyńskiego 44.Jeśli rozwiązani umowy w terminie 16.01.2018 nie wiąże się z koniecznością zapłacenia kary umownej to mnie to satysfakcjonuje.Niemniej zgodnie z umową powinien to być koniec stycznia 2018. Taki termin widzę też w aplikacji mobilnej Plus online

Re: Zakończenie umowy

: 14 gru 2017, o 13:49
autor: Ewa_Plus
bogdanjan pisze:Jeśli rozwiązanie umowy w terminie 16.01.2018 nie wiąże się z koniecznością zapłacenia kary umownej to mnie to satysfakcjonuje.
- w takim razie spokojnie możesz podpisać wniosek rezygnacyjny, wydrukowany przez pracownika punktu :)

Re: Zakończenie umowy

: 3 sty 2018, o 11:09
autor: Jacek_1967
Witam,
od kilku lat jestem abonentem sieci Plus, do której przystąpiłem za pośrednictwem IPA Mobile. Ponad pół roku temu za pośrednictwem strony IPA MOBILE wystąpiłem o cesję numeru na inny podmiot. Niestety, do tej pory z mizernym skutkiem. Pomimo złożonej reklamacji za pośrednictwem ich strony brak jakiegokolwiek odzewu czy choćby informacji o stopniu realizacji cesji. W tej sytuacji rozważam rozwiązanie umowy - tylko czy nie będzie podobnie ? W związku z czym zwracam się z prośbą, w jaki sposób mogę dokonać przeniesienia numeru, który użytkuję, ew. czy istnieje możliwość przeniesienia tego numeru na kartę ?
W jaki sposób mogę tego dokonać, w sytuacji gdy podmiot pośredniczący - IPA MOBILE - nie reaguje.
Poniżej potwierdzenia złożenia dyspozycji :
Obsługa sieci IPA mobileÂŽ potwierdza złożenie dyspozycji cesji IWI6G7HG
Obsługa sieci IPA mobile® potwierdza rejestrację zgłoszenia reklamacji numer TSVI9QNR.

Re: Zakończenie umowy

: 3 sty 2018, o 15:07
autor: Ewa_Plus
Witaj Jacek_1967,
- przepraszam za te komplikacje. Sprawę przekazałam dalej.

Re: Zakończenie umowy

: 2 lut 2018, o 16:49
autor: Jacek_1967
Witam ponownie,
poprzednio w zasadzie pomogło to może i w tym temacie coś się da.
W ramach IPA MOBILE w zeszłym roku przedłużałem umowę. Wraz z zakupionymi telefonami otrzymałem nowe karty SIM które miały współdziałać z telefonami. Umowa aktywowana od przeszło m-ca (już zaraz będą 2.) a karty nadal pozostają nieaktywne.
Sprawa zgłaszana zarówno do BOK i reklamacja. Ale nic nie pomaga.
Niby nieduży problem, mogę zapłacić 25,- zł od karty i mi aktywują w POK albo przycinam dotychczasowe. Tylko po co były przesyłane z zapewnieniem że będą aktywowane wraz z początkiem okresu obowiązywania nowej umowy.
Reklamacja nr ND0DV4DL dla n-ru xxx-xxx-831
Reklamacja nr 3YNIUNVG dla n-ru xxx-xxx-570.
Może tym razem też da się pomóc. I będzie można korzystać z nowych telefonów.

Re: Zakończenie umowy

: 2 lut 2018, o 18:07
autor: Ewa_Plus
Witaj Jacek_1967,
- przekazałam sprawę do odpowiedniego działu. Myślę, że niedługo (najpóźniej do poniedziałku) wszystko powinno się wyjaśnić.

Re: Zakończenie umowy

: 6 lut 2018, o 13:56
autor: daniel_reds
Witam.
Abonament skończył mi się w grudniu zeszłego roku, i nie chciałem z niej zrezygnować, tylko że całkowicie zapomniałem wysłać pismo. Czy wysyłając pismo teraz, wystarczy, że napiszę coś takiego:
"Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych, która została zawarta w dniu xxx pomiędzy Państwa firmą, a moją osobą. Umowa związana jest z numerem telefonu xxx. Umowę wypowiadam z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. "
czy muszę jeszcze coś dopisać, z tego faktu, że umowa zakończyła się 2 miesiące temu i przeszła na czas nieokreślony? Chciałbym, aby pismo zostało pozytywnie rozpatrzone, żeby nie wysyłać poprawek.

Aktualny adres to
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
?

Re: Zakończenie umowy

: 6 lut 2018, o 17:42
autor: Marta_Plus
Witaj daniel_reds,

wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na wskazany przez Ciebie adres, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
daniel_reds pisze:czy muszę jeszcze coś dopisać, z tego faktu, że umowa zakończyła się 2 miesiące temu i przeszła na czas nieokreślony?
Pismo oczywiście powinno zawierać również:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.