Teraz jest 23 cze 2018, o 07:20

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post7 lut 2018, o 17:44

Marta_Plus napisał(a):Witaj daniel_reds,

wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na wskazany przez Ciebie adres, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
daniel_reds napisał(a):czy muszę jeszcze coś dopisać, z tego faktu, że umowa zakończyła się 2 miesiące temu i przeszła na czas nieokreślony?
Pismo oczywiście powinno zawierać również:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.


Tak, wiem że takie informacje powinny być zawarte. Bardziej chodziło mi o to, czy sfromułowanie niżej jest poprawne. Przypomnę, że umowa przeszła na czas nieokreślony:
"Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych, która została zawarta w dniu xxx pomiędzy Państwa firmą, a moją osobą. Umowa związana jest z numerem telefonu xxx. Umowę wypowiadam z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. "
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Zakończenie umowy

Post7 lut 2018, o 17:52

daniel_reds,

taka wersja będzie OK ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post8 lut 2018, o 19:41

Takie pytanko niezobowiązujące.
W Play, Orange i T mobile można składać wypowiedzenie mailem. Szybciej i łatwiej. Dlaczego Plus nie ułatwi tego swoim klientom? Przecież email to też poczta jakby nie patrzeć. Wiem, że dostanę sto odnośników do regulaminów w odpowiedzi, ale tak na chłopski rozum, czemu Plus robi taki problem w korespondencji email? Dzisiaj w play wysyłałem także wypowiedzenie umowy mailem i od razu odpowiedź że przyjęli. Krótka piłka. Jako że mieszkam za granicą, to mały problem latać tak po tych pocztach, więc rozwiązanie mailem było by o wiele łatwiejsze i napewno nie tylko dla mnie. Jeden czort, czy pisemko jest na ekranie czy jako papierek.

Pytanie 2
Jeśli napiszę takie wypowiedzenie, podpisse, zeskanuje i prześlę komuś, kto wydrukuje i wyśle pocztą, to czy taki dokument będzie ważny?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 lut 2018, o 10:31

daniel_reds,

daniel_reds napisał(a):Jeśli napiszę takie wypowiedzenie, podpisse, zeskanuje i prześlę komuś, kto wydrukuje i wyśle pocztą, to czy taki dokument będzie ważny?

wniosek o rozwiązanie umowy musi zawierać czytelny odręczny podpis właściciela telefonu. Zatem skan takiego dokumentu zostanie odrzucony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post4 mar 2018, o 18:46

@Basia_Plus
"Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację."
Czyli jeśli okres rozliczeniowy mam od 4 dnia miesiąca, a koniec umowy mam 21.04.2018 to znaczy, że spóźniłem się ze złożeniem wypowiedzenia?
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post4 mar 2018, o 23:16

Można jakoś sprawdzić, czy mój wniosek został przyjęty? Wysłałem 2 tyg temu i do tej pory zero odpowiedzi. Nawet głupiego maila.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 mar 2018, o 11:51

typiarzz,

typiarzz napisał(a):Czyli jeśli okres rozliczeniowy mam od 4 dnia miesiąca, a koniec umowy mam 21.04.2018 to znaczy, że spóźniłem się ze złożeniem wypowiedzenia?

wniosek o rozwiązanie umowy powinien być złożony dzień przed przed rozpoczęciem cyklu rozliczeniowego.
Możesz złożyć oświadczenie o rozwiązanie umowy z końcem czasu oznaczonego jednak nie później niż 30 dni przed upływem czasu, na jaki została zawarta umowa.


daniel_reds,

wyślij proszę pytanie w tej sprawie na adres bok@plus.pl. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post5 mar 2018, o 16:09

@Basia_Plus
Czy taki dokument rezygnacji jest OK?
Miasto, dn. 05.03.2018

Imie nazwisko
Adres

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

REZYGNACJA Z USŁUG

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru XXX-XXX-XXX. Umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym tj. ustaje z końcem okresu jej obowiązywania, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Podpis:
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 mar 2018, o 16:16

typiarzz,
typiarzz napisał(a):Czy taki dokument rezygnacji jest OK?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 10:08

Basia_Plus napisał(a):wyślij proszę pytanie w tej sprawie na adres bok@plus.pl. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Zagadnienie: 180305-001318
Ostatnio edytowano 6 mar 2018, o 10:08 przez daniel_reds, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 10:08

Basia_Plus napisał(a):wyślij proszę pytanie w tej sprawie na adres bok@plus.pl. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Zagadnienie: 180305-001318
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 11:27

daniel_reds,

sprawdź proszę skrzynkę, już powinna być odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 11:33

Basia_Plus napisał(a):daniel_reds,

sprawdź proszę skrzynkę, już powinna być odpowiedź.

Cisza.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 11:44

daniel_reds,

sprawdź proszę czy wiadomość nie widnieje w folderze SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daniel_reds

PlusManiak

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 26 lip 2014, o 22:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 11:50

Nie mam żadnej wiadomości.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości