Teraz jest 23 lip 2018, o 10:57

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zakończenie umowy

Post4 lip 2018, o 14:33

Witaj Andrzej62,

sprawa jest jeszcze w toku. Prośba o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post5 lip 2018, o 11:43

Basia_Plus napisał(a):/.../
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Prawdopodobnie wyjaśnienia się nie doczekam, ale rozumiem że w treści powyżej ze strony operatora nic sie nie zmieniło i mogę wysłać pismo za pośrednictwem PP poleconym ZPO i nie narażę się na niebotyczne kary za wcześniejsze [ 1 miesiąc do końca ] zerwanie umowy??

btw. co do wyjaśniania, przyszedł mi do głowy pewien cytat ze znanego filmu:
Walenda: Stopczyk, co wy tam palicie?
Stopczyk: Ja? Radomskie... ale jak pan major woli, to Franz ma Camele.

:-D dobrego humoru nigdy za wiele
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zakończenie umowy

Post5 lip 2018, o 12:54

Andrzej62,

przepraszam za napotkane niedogodności. Oświadczenie możesz przesłać również Pocztą Polską na adres, który jest w poście powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post7 lip 2018, o 10:45

Imie nazwisko
nr. abonenta
Adres



Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa


REZYGNACJA Z USŁUG


Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru XXX XXX XXX .
Rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem obecnego kontraktu i umowa nie będzie przedłużana po czasie
oznaczonym.


własnoręczny podpis i data

Czy taka forma wypowiedzenia jest prawidłowa i spełnia wszelkie wymagania Polkomtel Sp. z o.o.??
Czy numer pesel też jest wymagany przy wpisywaniu danych abonenta?
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 lip 2018, o 09:35

Andrzej62,
- tak, wypowiedzenie w takiej formie jest prawidłowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Jacek_1967

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 09:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post16 lip 2018, o 10:59

Witam,
trochę wody upłynęło.
Znowu IPA Mobile i problem z cesją numeru - 724 - xxx - xxx.
Może coś pomożecie,
co prawda od tej próby cesji rok jeszcze nie minął ale znalazłbym pewnie i taką gdzie by i ze 3 było.

Potwierdzenie złożenia dyspozycji cesji nr D7WSLJFE w ramach sieci IPA mobile®
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 769
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Zakończenie umowy

Post16 lip 2018, o 11:15

Witaj Jacek_1967,
Jacek_1967 napisał(a):Może coś pomożecie,
co prawda od tej próby cesji rok jeszcze nie minął ale znalazłbym pewnie i taką gdzie by i ze 3 było.
Twoją sprawę już przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post19 lip 2018, o 08:44

Poranny budzik :shock:
Przyjelismy rezygnacje dla numeru xxxxxxxxx. Aby skorzystac z lepszych warunkow pozostania w Plusie skontaktuj sie z nami pod bezplatnym numerem 2699. Plus

Ja?? :-|
Ja już dwa razy prosiłem o kontakt, za każdym razem propozycje trudno nazwać atrakcyjną. Raczej z gatunku "robimy wszystko, aby cię zniechęcić"
Zupełnie niepotrzebnie, ofert "na karte" innych operatorów jest bez liku.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Zakończenie umowy

Post19 lip 2018, o 09:05

Andrzej62,
- sprawa dotyczy jednego z numerów, które nam już podsyłałeś? Jeśli chcesz mogę jeszcze poprosić DUK o kontakt z Tobą. Napisz tylko czy chodzi o numer Twój, czy małżonki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], MarekWoj i 31 gości