Karta SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 17:02
Karta SIM
Witam. Podpisałam wczoraj umowę przez kuriera na abonament. Czy jest możliwość szybkiej aktywacji karty?
zamówiłem telefon telefonicznie, karta SIM ma być aktywowana w przęcigu 7 dni ponoć. czy jest możliwość by była ona aktywowana jak najszybciej ?
zamówiłem telefon telefonicznie, karta SIM ma być aktywowana w przęcigu 7 dni ponoć. czy jest możliwość by była ona aktywowana jak najszybciej ?
Re: Karta SIM
xkiler2,
- niestety nie ma możliwości przyśpieszenia aktywacji. Czekamy na podpisane dokumenty.
Temat ten omawialiśmy w naszym FAQ (punkt 7).
- niestety nie ma możliwości przyśpieszenia aktywacji. Czekamy na podpisane dokumenty.
Temat ten omawialiśmy w naszym FAQ (punkt 7).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 sie 2016, o 09:39
nowa karta SIM
Dzień dobry,
w czasie rozmowy z konsultantką zostałam wprowadzona w błąd: nie zaproponowała mi nowej karty Sim do nowego telefonu (chociaż mogła to zrobić), na moje stwierdzenie, że nie mogę jechać do salonu Plusa do innego miasta i czy mogę wymienić kartę zrobić przez internet (czyli w BOK) powiedziała, że mogę. Później okazało się, że po zawarciu umowy wymiana jest możliwa tylko w salonie. Złożyłam dwie reklamacje - żadna nie odpowiadała na moje pytania w tej kwestii ani nie pokrywała się nawet z tematem, który przedstawiłam w reklamacji. W drugiej reklamacji wniosłam o wersyfikację rozmowy między mną a konsultantką. Odpowiedź Plusa: w protokole wysłania (czy w czymś takim) nie stwierdzono niezgodności.
Ponieważ Plus nie chce pomóc w tej sprawie, a przez swoją konsultantkę uniemożliwił mi korzystanie z nowego telefonu, czy w związku z tym możliwe jest odstąpienie od umowy?
w czasie rozmowy z konsultantką zostałam wprowadzona w błąd: nie zaproponowała mi nowej karty Sim do nowego telefonu (chociaż mogła to zrobić), na moje stwierdzenie, że nie mogę jechać do salonu Plusa do innego miasta i czy mogę wymienić kartę zrobić przez internet (czyli w BOK) powiedziała, że mogę. Później okazało się, że po zawarciu umowy wymiana jest możliwa tylko w salonie. Złożyłam dwie reklamacje - żadna nie odpowiadała na moje pytania w tej kwestii ani nie pokrywała się nawet z tematem, który przedstawiłam w reklamacji. W drugiej reklamacji wniosłam o wersyfikację rozmowy między mną a konsultantką. Odpowiedź Plusa: w protokole wysłania (czy w czymś takim) nie stwierdzono niezgodności.
Ponieważ Plus nie chce pomóc w tej sprawie, a przez swoją konsultantkę uniemożliwił mi korzystanie z nowego telefonu, czy w związku z tym możliwe jest odstąpienie od umowy?
Ostatnio zmieniony 4 sie 2016, o 10:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Karta SIM
Witaj Barbara S.,
kiedy umowa została podpisana? Czy jest zawarta na osobę indywidualną?Barbara S. pisze: czy w związku z tym możliwe jest odstąpienie od umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 sie 2016, o 09:39
Re: Karta SIM
Tak,jest podpisana na osobę indywidualną. Chciałam, żeby Plus mi wysłał kartę, byłoby prościej i błąd konsultantki zostałby naprawiony,ale skoro się nie da....Basia_Plus pisze:Witaj Barbara S.,
kiedy umowa została podpisana? Czy jest zawarta na osobę indywidualną?Barbara S. pisze: czy w związku z tym możliwe jest odstąpienie od umowy?
EDYCJA:
Umowa została podpisana 12.07.2016.Basia_Plus pisze:Witaj Barbara S.,
kiedy umowa została podpisana? Czy jest zawarta na osobę indywidualną?Barbara S. pisze: czy w związku z tym możliwe jest odstąpienie od umowy?
Ostatnio zmieniony 4 sie 2016, o 11:49 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
Powód: połączono posty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Karta SIM
Barbara S.,
odstąpienie od umowy jest możliwe w ciągu 14 dni kalendarzowych od zawarcia kontraktu.Barbara S. pisze:Umowa została podpisana 12.07.2016.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karta SIM
Po przedłużeniu umowy mam możliwość wymiany karty SIM na nową przez chyba 90 dni. Pytanie czy jest w tych kartach coś co przemawia za wymianą. Oprócz tego że można je wyłamywać w różnych formatach. Ale już mam w wersji nano sim. Dawniej były różne dodatkowe opcje np. sejf, teraz tego nie widzę.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2020, o 12:19 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Karta SIM
Krakus51,
- obecnie wydawane karty SIM nie mają innych dodatkowych opcji.
- obecnie wydawane karty SIM nie mają innych dodatkowych opcji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty sim sprzed 2 lat :)
Dzień dobry,
sprawa jest trochę nietypowa :) Ponad 2 lata temu przedłużyłem umowę w plusie na abonament, do tego dobrałem nowy aparat na wszelki wypadek, gdyż w mojej pracy istnieje duże ryzyko jego zniszczenia. Ze względu na to, że moja karta sim miała ponad 5 lat, poprosiłem wtedy o przesłanie nowej, gdzie istnieje możliwość dobrania rozmiaru (nano, mini sim itp.).
Jednakże od tego momentu plany nieco się zmieniły i pozostałem przy moim starym telefonie wraz ze starą kartą :). Moje pytanie - czy taką dwuletnią kartę (nigdy nie użytą) można nadal aktywować na moim numerze telefonu (zgodnie z instrukcją - sms z numerem karty i numerem telefonu). Pytam z tego względu, że niedługo będę zmuszony do wymiany aparatu.
sprawa jest trochę nietypowa :) Ponad 2 lata temu przedłużyłem umowę w plusie na abonament, do tego dobrałem nowy aparat na wszelki wypadek, gdyż w mojej pracy istnieje duże ryzyko jego zniszczenia. Ze względu na to, że moja karta sim miała ponad 5 lat, poprosiłem wtedy o przesłanie nowej, gdzie istnieje możliwość dobrania rozmiaru (nano, mini sim itp.).
Jednakże od tego momentu plany nieco się zmieniły i pozostałem przy moim starym telefonie wraz ze starą kartą :). Moje pytanie - czy taką dwuletnią kartę (nigdy nie użytą) można nadal aktywować na moim numerze telefonu (zgodnie z instrukcją - sms z numerem karty i numerem telefonu). Pytam z tego względu, że niedługo będę zmuszony do wymiany aparatu.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2020, o 14:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Karta SIM
Witaj anpe,
trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie bez weryfikacji w systemie, jednakże wymiana karty SIM powinna być możliwa do zrealizowania.
trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie bez weryfikacji w systemie, jednakże wymiana karty SIM powinna być możliwa do zrealizowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ