Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- djwujek
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 wrz 2011, o 12:03
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Dziękuję dostałem informację zwrotna.
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witam,
z postów w tym wątku wynika że mój przypadek nie jest odosobniony. Proszę o pomoc specjalistów Plusa w sprawie zamówienia nr 201701052618002, które złożyłem 05.01.2017r. wieczorem. W dniu 9.01.2017 po godz. 20 otrzymałem wiadomość iż realizacja zamówienia będzie opóźniona. Mimo kilku rozmów z konsultantami w internetowym sklepie nie uzyskałem informacji jak długo opóźnienie może trwać i co jest przyczyną poza lakonicznymi "problemami technicznymi". W dniu dzisiejszym minął 2 tygodnie od złożenia zamówienia i wydaje mi się że jest to wystarczający czas aby uporać się ze sprawą. Proszę o informację kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.
Pozdrawiam
z postów w tym wątku wynika że mój przypadek nie jest odosobniony. Proszę o pomoc specjalistów Plusa w sprawie zamówienia nr 201701052618002, które złożyłem 05.01.2017r. wieczorem. W dniu 9.01.2017 po godz. 20 otrzymałem wiadomość iż realizacja zamówienia będzie opóźniona. Mimo kilku rozmów z konsultantami w internetowym sklepie nie uzyskałem informacji jak długo opóźnienie może trwać i co jest przyczyną poza lakonicznymi "problemami technicznymi". W dniu dzisiejszym minął 2 tygodnie od złożenia zamówienia i wydaje mi się że jest to wystarczający czas aby uporać się ze sprawą. Proszę o informację kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, o 16:00 przez PPatryk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
PPatryk przekazałam interwencję do pracowników e-sklepu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witam serdecznie podpinam się do pytania odnośnie zakupu nowego numeru telefonu w sieci Plus. Potwierdzenie zamówienia to 17.01.2017 , dzisiaj dostałem informację, że zamówienie zostało wstrzymane, ponieważ dział aktywacji do mnie dzwonił "wiele razy" i nikt nie odbierał telefonu. Zadzwoniłem do BOK i pan zapytał czy podałem dobry numer telefonu, oczywiście numer telefonu był prawidłowy a ja nie dostałem ani jednego telefonu z działu aktywacji, więc nie mam pojęcia o jaki kontakt chodzi. Teraz nie wiem czy ktoś do mnie zadzwoni, skoro ktoś rzekomo to robił wiele razy i czy aktywacja w końcu dojdzie do skutku. Finalnie nikt nic nie wie i proszą mnie o cierpliwość. A ja czasu nie mam, nowy numer jest mi bardzo potrzebny, zbliża się weekend a ja nic nie wiem...
Czy może mnie ktoś poinstruować co dalej z tym fantem robić?
Czy może mnie ktoś poinstruować co dalej z tym fantem robić?
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
VickyGarden,
- w sprawie realizacji zamówień sklep internetowy kontaktuje się mailowo. Sprawdzałeś może swoją skrzynkę (w tym także folder "spam"), czy nie masz żadnej wiadomości od sklepu internetowego (adres: esklep@plus.pl)?
Możesz również samodzielnie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego, dane kontaktowe znajdziesz tutaj. Tam uzyskasz dokładne wyjaśnienie na jakim etapie jest teraz Twoje zamówienie.
- w sprawie realizacji zamówień sklep internetowy kontaktuje się mailowo. Sprawdzałeś może swoją skrzynkę (w tym także folder "spam"), czy nie masz żadnej wiadomości od sklepu internetowego (adres: esklep@plus.pl)?
Możesz również samodzielnie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego, dane kontaktowe znajdziesz tutaj. Tam uzyskasz dokładne wyjaśnienie na jakim etapie jest teraz Twoje zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Tak dostałem wyjaśnienie, że póki się do mnie dział aktywacji nie dodzwoni(dostałem informacje email że próbowano wielokrotnie), to aktywacja jest wstrzymana, a do mnie nikt nie dzwonił. Pan z numeru 601 102 601 powiedział, że w takim razie zgłosi dyspozycje aby dział aktywacji znów się ze mną skontaktował, ale ciągle jest cisza i martwię się, że sytuacja się powtórzy - nikt nie zadzwoni a dostane ponownie meila, że wielokrotnie się ze mną próbowano kontaktować...
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
VickyGarden,
- czy możesz podać numer zamówienia? Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
- czy możesz podać numer zamówienia? Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Oczywiście bardzo proszę i dziękuję za chęć niesienia pomocy :)
Numer zamówienia 201701162655986
Numer zamówienia 201701162655986
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
VickyGarden,
- dziękuję za numer, interwencja wysłana.
- dziękuję za numer, interwencja wysłana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Barrrrdzo dziękuję, i pozdrawiam serdecznie :)
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Mam podobny problem. Zamówienie złożone 13.03.2017r. Status wciąż: "W trakcie realizacji"
Nr. zamówienia: 201703132833868 Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc
Nr. zamówienia: 201703132833868 Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Szas,
skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Oto odpowiedź sklepu internetowego:
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałbym poinformować, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszam do punktów Plusa:
http://www.plus.pl/znajdz-salon
Za powstałe trudności przepraszam.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Trochę nie poważne traktowanie klienta, a kilka dni temu wysłałem zapytanie i kazano mi czekać.
Tydzień oczekiwania na odpowiedź odmowną, kpina.
Chyba faktycznie, jak już ktoś wspomniał, w sklepie interentowym Plusa pracuje tylko jedna osoba.
Gratuluję podejścia do klienta.
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałbym poinformować, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszam do punktów Plusa:
http://www.plus.pl/znajdz-salon
Za powstałe trudności przepraszam.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Trochę nie poważne traktowanie klienta, a kilka dni temu wysłałem zapytanie i kazano mi czekać.
Tydzień oczekiwania na odpowiedź odmowną, kpina.
Chyba faktycznie, jak już ktoś wspomniał, w sklepie interentowym Plusa pracuje tylko jedna osoba.
Gratuluję podejścia do klienta.
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Szas,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli jednak Dział Aktywacji wyznaczył kaucję, to faktycznie nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia poprzez sklep internetowy.
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli jednak Dział Aktywacji wyznaczył kaucję, to faktycznie nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia poprzez sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostępność telefonów
Witam 20.04.2017 zamówiłem u państwa przez sklep internetowy Samsunga Galaxy s7 edge Black nr zamówienia 201704192971836 czy wiadomo kiedy mogę spodziewać się urządzenia, dziś mija tydzień od dnia zamówienia, a podobno wasz sklep internetowy miał być taki szybki. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, o 15:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku