Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dreiwen
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2018, o 20:46

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Dreiwen »

Dostałem smsa o rzekomej zmianie statusu zamówienia ale dalej stoi w miejscu
Mitsuu
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 maja 2018, o 10:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Mitsuu »

Ile mam jeszcze czekać na jaką kolwiek reakcję ze strony sklepu internetowego? Żadnego emaila ani nic. Zależy mi bardzo na czasie. Widocznie muszę chyba zrezygnować z Plusa bo cała ta sytuacja jest dla mnie jakimś żartem nie tego się spodziewałem. Skoro "niby" nie dostali żadnego meila z tymi kopiami to czemu nie dzwonią albo chociaż nie napiszą do mnie meila? Czekam na szybką odpowiedź ze strony sklepu internetowego.
belecobelegdzie
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 5 kwie 2018, o 09:41

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: belecobelegdzie »

spróbuj w tmobile albo orange jak poczekasz tydzień na odpis to zmienisz zdanie :D w play natomiast dostaniesz extra przeklej wklej i sprawa ciągnąc się bedzie dwa miesiące.


Jak masz maila w onecie albo w innej smieciowej poczcie to mail zapewne wpadł do spamu w plusie.
Mi tam bok zawsze odpisuje do 24h tak samo sklep internetowy.

W każdej sieci jest podobnie, wszedzie praca, brak czasu i czeste niedoinformowanie konsultantów.
Mitsuu
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 maja 2018, o 10:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Mitsuu »

To znowu mam wysłać meila? Aż do bólu?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Mitsuu, Dreiwen,
- sprawy są jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dreiwen
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 19 maja 2018, o 20:46

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Dreiwen »

O co chodzi z tą kaucją i ile ona wynosi?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Dreiwen,

w takiej sytuacji nie ma możliwości realizacji Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dreiwen
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 19 maja 2018, o 20:46

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Dreiwen »

Raczej podziękuję i pójdę do innej sieci bo tutaj to są jakieś jaja za przeproszeniem
Mitsuu
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 maja 2018, o 10:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Mitsuu »

A jak tam się ma moja sytuacja?
Mitsuu
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 maja 2018, o 10:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Mitsuu »

Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc. :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Mitsuu,
Mitsuu pisze:Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc. :-)
Bardzo się cieszę z tego faktu. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Natanya
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2018, o 20:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Natanya »

Sklep internetowy plusa to jakaś kpina,a rzekomy czas realizacji bardzo odbiega od rzeczywistości. Czekam na jakąkolwiek decyzję stanowczo za długo,a na moje e-maile nie raczą odpowiedzieć. Może ktoś tu na forum pomoże uzyskać informacje co z moim zamówieniem sprzed 13dni. Nr zamówienia 201806075405346
Emil435
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 cze 2018, o 16:03

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Emil435 »

Też jestem troszkę zniesmaczony. Dziś miała być dostawa - specjalnie wziąłem wolne z pracy by móc odebrac. I co? Ani widu ani słychu, w zamian za to dowiedziałem się, że dziś przesyłka została nadana i pewnie bedzie jutro kiedy będę w pracy do wieczora i nie będę mógł jej odebrać.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Natanya,
- czy sprawdzałaś folder SPAM? Możliwe, że odpowiedzi ze sklepu internetowego trafiły właśnie tam.

Emil435,
- dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html lub telefonicznie 801 31 00 00 lub (22) 771 71 71 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).

Możliwe jest też przeadresowanie, gdy przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej. W tym celu prośba o kontakt z infolinią sklepu internetowego.

Nasz pracownik, na podstawie numeru listu przewozowego wyśle do firmy kurierskiej interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Natanya
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2018, o 20:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Natanya »

Przeczytałam wszystkie posty w podobnej tematyce stąd wiedziałam, że muszę również przeglądać folder spamu. Nie otrzymałam żadnej wiadomości,trwam w zawieszeniu mimo dosłania dokumentów o jakie prosili. Nie podejrzewałam nawet że aż takie utrudnienia będą. W tej chwili nawet decyzja odmowna mnie usatysfakcjonuje,byle jakakolwiek była,wtedy wiem, że mogę zawrzeć umowę z inną siecią bez przeszkód.
ODPOWIEDZ