Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Natanya,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mam pytanie odnośnie zamówienia nr Zamówienie 201805165276261 złożonego uwaga... w dniu 16 maja 2018 r. (zamawiałem telefon dla teściowej w PLUSH - huawei p9 lite - przejście z karty na abonament). Do dnia dzisiejszego kurier nie dostarczył zamówienia. Pomijam pracę firmy kurierskiej, o której już wiele osób tu napisało. (Teściowa była w domu, a kurier wskazał, że nie zastał nikogo). Skontaktował się ze mną BOK, który zasugerował aby ponownie złożyć zamówienie. I tu pojawia się problem, bo wskazanego modelu telefonu już nie ma w ofercie. Uważam, że zamówienie 201805165276261 jest cały czas aktualne wraz z tym telefonem ( nie było przeze mnie anulowane). Nalegam, aby ktoś w sprawie w/w zamówienia skontaktował się z moją teściową. Liczę, że tak jak niejednokrotnie wcześniej i tym razem uzyskam dzięki temu forum pomoc i sprawa znajdzie pomyślne rozwiązanie. A na koniec mała refleksja ->>> Wybór obecnej firmy przewozowej dostarczającej zamówienia sklepu internetowego to porażka wizerunkowa PLUSA...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
adalbert10001,
już zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie.
już zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
9 lipca złożyłem zamówienie na LG G7 ThinQ + monitor, po dniu otrzymałem następującego maila:
Szanowni Państwo,
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon
Za powstałe trudności przepraszamy.
O jakiej kaucji mowa? czyż nie jest wystarczającą opłatą 299zł jednorazowa opłata przy odbiorze? czytałem regulamin i do końca nie rozumiem.
Sprawdziłem też regulamin sklepu i tam jest taki punkt: "9. Polkomtel zastrzega, że w przypadku, gdy ocena wiarygodności płatniczej Klienta powodowałaby - w świetle regulaminu promocji, w ramach którego złożone zostało Zamówienie dotyczące zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - obowiązek wniesienia kaucji przez Klienta, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w Zamówieniu adres poczty elektronicznej o tym obowiązku wraz z informacją o niemożności realizacji Zamówienia dotyczącego zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych). W takim przypadku zawarcie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych możliwe jest jedynie w Punkcie sprzedaży Polkomtel."
Byłem pare lat temu klientem plusa miałem laptop wzięty na raty i telefon + smart dom z polsatem połączony jedynie na ostatniej prostej pare miesięcy przed zakończeniem umowy miałem problemy finansowe ponieważ straciłem pracę.
Telewizja była opłacana regularnie i telefon. Jedynie laptop miałem zadłużony raty + abonament o ile się nie mylę kilka miesięcy mi pozostało i dostałem karę umowną która została zapłacona.
Czym jest kaucja? co mi da wybranie się do salonu? pan na infolini mówił, mi że nawet 1500zł można zaplacic huh to tak traktujecie klienta byłego? który wam nie zostawił żadnej zaległości spłacił swoje zadłużenie?
"Wiarygodność" płacę swoje rachunki przebywałem poza granicami kraju i wracam po paru latach i takie to cuda, chciałem wrócić do PLUS bo macie fajną tzn mieliście w niedziele w nocy ofertę LG G7 model thinQ + monitor specjalnie chciałem zamówić przenieść numer z play do was i być klientem dalej to odmawia się mi udzielenia abonamentu chociaż płynność finansową mam, ale kaucja czym jest ? płacić trzeba i przepada? głupota inne sieci takich numerów nie robią w play mogę bez problemu co chce zamówić sobie. Po napisaniu emaila wczoraj o odmowie oraz abym się udał do najbliższego salonu osobiście oferta zniknęła już G7 z strony internetowej ....? pół dnia zastanawiałem się niedzieli co zamówić i gdzie najlepsza oferta z tym telefonem był monitor od LG producetna do 15 lipca promocja więc kurier 1-3 dni i mając telefon zamówiony z niedzieli na poniedziałek mogłem do środy otrzymać telefon lecz niestety. Problem pierwszy raz taki mam. Nie chcecie mnie w gronie klientów? szkoda.
Moje pytanie co mi da wybranie się do salonu osobiście jeżeli chodzi o wiarygodność pewnie finansową. Nie mam pracy w Polsce placę rachunki w PL jedynie prąd tv internet i nr chciałem przenieść z innej sieci.
Szanowni Państwo,
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon
Za powstałe trudności przepraszamy.
O jakiej kaucji mowa? czyż nie jest wystarczającą opłatą 299zł jednorazowa opłata przy odbiorze? czytałem regulamin i do końca nie rozumiem.
Sprawdziłem też regulamin sklepu i tam jest taki punkt: "9. Polkomtel zastrzega, że w przypadku, gdy ocena wiarygodności płatniczej Klienta powodowałaby - w świetle regulaminu promocji, w ramach którego złożone zostało Zamówienie dotyczące zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - obowiązek wniesienia kaucji przez Klienta, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w Zamówieniu adres poczty elektronicznej o tym obowiązku wraz z informacją o niemożności realizacji Zamówienia dotyczącego zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych). W takim przypadku zawarcie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych możliwe jest jedynie w Punkcie sprzedaży Polkomtel."
Byłem pare lat temu klientem plusa miałem laptop wzięty na raty i telefon + smart dom z polsatem połączony jedynie na ostatniej prostej pare miesięcy przed zakończeniem umowy miałem problemy finansowe ponieważ straciłem pracę.
Telewizja była opłacana regularnie i telefon. Jedynie laptop miałem zadłużony raty + abonament o ile się nie mylę kilka miesięcy mi pozostało i dostałem karę umowną która została zapłacona.
Czym jest kaucja? co mi da wybranie się do salonu? pan na infolini mówił, mi że nawet 1500zł można zaplacic huh to tak traktujecie klienta byłego? który wam nie zostawił żadnej zaległości spłacił swoje zadłużenie?
"Wiarygodność" płacę swoje rachunki przebywałem poza granicami kraju i wracam po paru latach i takie to cuda, chciałem wrócić do PLUS bo macie fajną tzn mieliście w niedziele w nocy ofertę LG G7 model thinQ + monitor specjalnie chciałem zamówić przenieść numer z play do was i być klientem dalej to odmawia się mi udzielenia abonamentu chociaż płynność finansową mam, ale kaucja czym jest ? płacić trzeba i przepada? głupota inne sieci takich numerów nie robią w play mogę bez problemu co chce zamówić sobie. Po napisaniu emaila wczoraj o odmowie oraz abym się udał do najbliższego salonu osobiście oferta zniknęła już G7 z strony internetowej ....? pół dnia zastanawiałem się niedzieli co zamówić i gdzie najlepsza oferta z tym telefonem był monitor od LG producetna do 15 lipca promocja więc kurier 1-3 dni i mając telefon zamówiony z niedzieli na poniedziałek mogłem do środy otrzymać telefon lecz niestety. Problem pierwszy raz taki mam. Nie chcecie mnie w gronie klientów? szkoda.
Moje pytanie co mi da wybranie się do salonu osobiście jeżeli chodzi o wiarygodność pewnie finansową. Nie mam pracy w Polsce placę rachunki w PL jedynie prąd tv internet i nr chciałem przenieść z innej sieci.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
DunDee,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszam za napotkane niedogodności. Jak już pisaliśmy w tym wątku, Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. W przypadku negatywnej weryfikacji, wyznaczana jest właśnie kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Zgodnie z zaleceniem pracowników sklepu internetowego, spróbuj podpisać umowę w punkcie Plusa.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszam za napotkane niedogodności. Jak już pisaliśmy w tym wątku, Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. W przypadku negatywnej weryfikacji, wyznaczana jest właśnie kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Zgodnie z zaleceniem pracowników sklepu internetowego, spróbuj podpisać umowę w punkcie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 mar 2018, o 15:32
Status zamówienia
Witam, jak mogę sprawdzić status zamówienia na stronie plus.pl. Podaje numery które uzyskałem na infolini abonenta i nic. Wpisywałem na kilka sposobów, bez znaków specjalnych cały numer i pomijając datę i też nic.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj kurpielpawel14,
- czy status zamówienia sprawdzasz przez tę stronę: http://www.plus.pl/status-zamowienia ?
Numer zamówienia masz w wiadomości mailowej, możesz go stamtąd skopiować.
- czy status zamówienia sprawdzasz przez tę stronę: http://www.plus.pl/status-zamowienia ?
Numer zamówienia masz w wiadomości mailowej, możesz go stamtąd skopiować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 lip 2018, o 18:20
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,
wczoraj tj. 16.07 zamówiłem w esklepie telefon w abonamencie. Dzisiaj rano po rozmowie z pracownikiem infolinii który zadzwonił aby potwierdzić dane, dostałem maila że moje zamówienie nr 201807165618511 oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej i przewidywany czas doręczenia to 31.07. Stąd moje pytanie czym jest spowodowany 2 tygodniowy okres oczekiwania? Gdybym wiedział że tyle to trwa, poszedłbym do konkurencji albo stacjonarnego punktu obsługi klienta.
wczoraj tj. 16.07 zamówiłem w esklepie telefon w abonamencie. Dzisiaj rano po rozmowie z pracownikiem infolinii który zadzwonił aby potwierdzić dane, dostałem maila że moje zamówienie nr 201807165618511 oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej i przewidywany czas doręczenia to 31.07. Stąd moje pytanie czym jest spowodowany 2 tygodniowy okres oczekiwania? Gdybym wiedział że tyle to trwa, poszedłbym do konkurencji albo stacjonarnego punktu obsługi klienta.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj mariano-polano,
- niestety jako obsługa Forum nie mamy wglądu w zamówienia. Najlepiej byłoby gdybyś skontaktował się w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego. Możesz to zrobić telefonicznie (dzwoniąc pod nr 601 101 200) lub mailowo na adres (pisząc na adres: esklep@plus.pl).
- niestety jako obsługa Forum nie mamy wglądu w zamówienia. Najlepiej byłoby gdybyś skontaktował się w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego. Możesz to zrobić telefonicznie (dzwoniąc pod nr 601 101 200) lub mailowo na adres (pisząc na adres: esklep@plus.pl).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Z opóźnieniem, ale dziękuję za interwencję. Reakcja była błyskawiczna (telefon po kilku dniach trafił do teściowej).
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
adalbert10001,
Super, dziękuję za dobrą wiadomośćadalbert10001 pisze: Reakcja była błyskawiczna (telefon po kilku dniach trafił do teściowej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lip 2018, o 14:22
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Dnia 17 lipca złożyłem zamówienie w sklepie internetowym.
Do dnia dzisiejszego status nie zmienił się - "zamówienie w trakcie realizacji".
Numer zamówienia to 201807175620882. Czy mogę prosić o sprawdzenie co dzieje się z zamówieniem? Naprawdę przez tydzień nikt nie miał czasu się nim zająć? Z góry dziękuję za pomoc.
Do dnia dzisiejszego status nie zmienił się - "zamówienie w trakcie realizacji".
Numer zamówienia to 201807175620882. Czy mogę prosić o sprawdzenie co dzieje się z zamówieniem? Naprawdę przez tydzień nikt nie miał czasu się nim zająć? Z góry dziękuję za pomoc.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Revaniter92,
- czy sprawdzałeś status zamówienia przez tę stronę?
Nie była to czasem oferta z przedsprzedaży?
- czy sprawdzałeś status zamówienia przez tę stronę?
Nie była to czasem oferta z przedsprzedaży?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lip 2018, o 14:22
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Tak, to dokładnie ta strona.
Nie, nie była to oferta przedsprzedaży - to dokładnie to:
Wybrana promocja:
PLUS. (SKLEP INTERNETOWY)
Wybrany produkt: Samsung Galaxy A6+ Hamak + Ręcznik w kolorze Black
Opłata za sprzęt: 39 zł brutto /mies. przez 36 mies.
Kwota abonamentu: 50.00 zł /mies.
Nie, nie była to oferta przedsprzedaży - to dokładnie to:
Wybrana promocja:
PLUS. (SKLEP INTERNETOWY)
Wybrany produkt: Samsung Galaxy A6+ Hamak + Ręcznik w kolorze Black
Opłata za sprzęt: 39 zł brutto /mies. przez 36 mies.
Kwota abonamentu: 50.00 zł /mies.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Revaniter92,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ