Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj angar01,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hucal
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:09

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Hucal »

Witam prosze o udzielenie informacji co z moim zamowieniem 201704242996239 poniewaz 24 kwietnia zamowilem i cisza. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Hucal,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hucal
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:09

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Hucal »

Ruszylo ale mam teraz lroblem poniewaz dostalem info ze planowana dostawa jest na 4 maja a wtedy bede w Warszawie a nje jak ustalalem w zamkwiwniu ze odbior w Kielcach i czy jest mozliwosc zmiany na Warszawe. 24 kwietnia zlozylem zamowienie i sadzilem ze przesylka trafi maks do dzisiaj do Kielc a 4 maja nie bede w Kielcach tylko w Warszawie:(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Hucal,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego 601 101 200 (numer dostępny w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angar01
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 15:51

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: angar01 »

Basia_Plus pisze:Witaj angar01,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Niestety chyba sklep internetowy żyje już długim majowym weekendem, gdyż brak jest jakiegokolwiek odzewu i wyjaśnienia czemu to tyle trwa.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

angar01,

przepraszam za czas oczekiwania, ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angar01
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 15:51

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: angar01 »

Basia_Plus pisze:angar01,

przepraszam za czas oczekiwania, ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.

Witam ja przepraszam za te ciągłe nękanie, ale czy Plus ma aż tak w nosie swoich długoletnich abonentów iż od dnia 20.04.2017 kiedy zamówiłem u państwa przez sklep internetowy Samsunga Galaxy s7 edge Black nr zamówienia 201704192971836 nikt nie raczy zainteresować się tym zleceniem? Jedyna informacja jaką dostałem od państwa to e-mail wysłany do mnie w dniu zamówienia z informacją iż zamówienie zostanie opóźnione i od tego czasu cisza. Na stronie
http://www.plus.pl/status-zamowienia
widnieje "Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Realizacja opóźniona. Szczegóły wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu." i nic się nie zmieniło przez tyle dni.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witam angar01 ,

przepraszam za czas oczekiwania. :oops: Jeszcze raz wysłałam interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angar01
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 15:51

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: angar01 »

Basia_Plus pisze:Witam angar01 ,

przepraszam za czas oczekiwania. :oops: Jeszcze raz wysłałam interwencję do sklepu internetowego.

Witam z przykrością informuję iż przed chwilą odesłałem kuriera z niczym, gdyż zamówienie 201704192971836 które swoją drogą złożyłem prawie miesiąc temu (19.04.2017) niezgadzało się z tym co od was otrzymałem do podpisania, a mianowicie. W zamówieniu złożonym przezemnie koszt urządzenia miał wynosić 54,14zł/ mies. przez 48 miesięcy, zaś na dokumentach które dostarczył kurier, opłata za urządzenie wynosiła ponad 72zł i byłą rozłożona na 36 miesięcy. W związku z tym proszę o sprostowanie tej sprawy, oraz przysłanie ponownie prawidłowego zamówienia. Proszę również o rezerwację tego modelu telefonu, abym znów nie musiał czekać miesiąca za kolejną przesyłką. Jestem waszym długoletnim klientem posiadającym wszystkie media elektroniczne od waszej firmy, a zostałem potraktowany tak nie rzetelnie że niespodziewał bym się tego nawet we śnie. Pozdrawiam i proszę o kontakt. angar01@wp.pl
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj angar01,

przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jak przesyłka do nas wróci, zamówienie ponownie zostanie wysłane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Łukaszce
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2017, o 12:45

Zamówienie w sklepie internetowym anulowanie

Post autor: Łukaszce »

Czy mogę anulować zamówienie w sklepie internetowym . Zamówienie jest z przedsprzedaży xperii xz premium
NA firmę. Chce jednak inny telefon .
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zamówienie w sklepie internetowym anulowanie

Post autor: Basia_Plus »

Łukaszce,

skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Łukaszce
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2017, o 12:45

Re: Zamówienie w sklepie internetowym anulowanie

Post autor: Łukaszce »

Ale mam możliwość zrezygnowania mimo tego ze telefon jest na firmę ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Łukaszce,

jeśli przesyłka nie została jeszcze przekazana do firmy kurierskiej, to zamówienie można jeszcze anulować. W innym przypadku pozostaje nie odbieranie paczki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ