Teraz jest 19 lis 2017, o 09:35

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Zakrza

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 lip 2017, o 10:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 lip 2017, o 17:27

I który podpunkt niby zastosowano?
a. nie odmawiam dokonania kopii dokumentów,
b. podałem prawidłowe i aktualne dane,
c. nie dotyczy,
d. nie odmawiam zgody na dokonanie weryfikacji płatniczej,
e. nie mogłem otrzymać negatywnej opinii weryfikacji płatniczej, znam doskonale swoje dane z BIK i BIG i są one wysokie. Poza tym zadeklarowałem, że chętnie wyślę PITy, KPiR, zaświadczenia o niezaleganiu i inne potrzebne dokumenty finansowe,
f. j.w.
g. nie chciałem żadnego roamingu czy usług międzynarodowych,
h. nie chciałem usług o podwyższonej opłacie,
i. nie dotyczy.

Jak widać nie było podstaw by żądać ode mnie kaucji.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lip 2017, o 12:14

Zakrza,

Basia_Plus napisał(a):Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.

Basia_Plus napisał(a):Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.

Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz złożyć pisemną reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Zakrza

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 lip 2017, o 10:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lip 2017, o 15:34

Basia_Plus napisał(a):Basia_Plus napisał(a):
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.

Wiem, że mogą być różne, dlatego proszę o podanie tej konkretnej przyczyny. Która przyczyna została zastosowana w moim przypadku? Jeśli nie wiecie to proszę o podanie kontaktu do Działu Aktywacji. Oni wiedzą.

A reklamację złożyłem. Wysłałem także list polecony do siedziby Waszej firmy. Następny krok to UOKiK, UKE, Federacja konsumentów, Rzecznik Konsumentów i media. A później być może sąd. Póki co czekam na polubowne rozwiązanie sprawy.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lip 2017, o 16:12

Zakrza,

Zakrza napisał(a):A reklamację złożyłem.

podaj proszę numer zgłoszenia, poproszę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Zakrza

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 lip 2017, o 10:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lip 2017, o 16:34

170712-001897
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lip 2017, o 16:54

Zakrza,

dziękuje za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Zakrza(14 lip 2017, o 17:28)
Offline
Avatar użytkownika

Zakrza

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 lip 2017, o 10:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lip 2017, o 17:28

Dziękuję. Zobaczymy czy to coś da i jaka będzie odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

krauzik

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 07:23
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: Galaxy S5

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 wrz 2017, o 10:49

Witam

Mam podobny problem do Zakrza. Przeniosłem do Plush ABO L trzy numery, a że mam rodzinę czteroosobową chciałem też to zrobić z ostatnim numerem. Jakże się zdiwiłem kiedy dostałem e-maila:

Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane.
Za powstałe trudności przepraszamy.


Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa

Poprosiłem o weryfikację, bo nie mam zaleglosci wzgledem plusa i czysty KRS. Jednak kaucja została podtrzymana.
Prosząc o szczegóły byłem zbywany, że to dział Aktywacji wyznaczył kaucję i nikt nic nie wie, a numeru do tego działu nie mają. Absurd goni absurd.
Niewazne że jestem związany z Plusem od 2000 roku i nie miałem nigdy problemów z płatnosciami.
Dziwię się tylko, że Plush jest reklamowany jako rozwiązanie dla firm (co kiedy firma ma 20 numerów). Ja postrzegam to jako dyskryminację dużej rodziny (4 osoby).
Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie. Ja własnie wysłałem reklamacje.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 wrz 2017, o 12:07

Witaj krauzik,
podaj mi proszę numer internetowego zamówienia poprzez ten formularz. Przekażę interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Monika1987

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 wrz 2017, o 17:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: lg k8

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 wrz 2017, o 15:00

Witam,czy była by możliwość przyśpieszyć coś w tej sprawie?
Podaje nr. 201709243620824 / 201709243621259
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 wrz 2017, o 15:57

Witaj Monika1987,
czas dostawy zamówienia to 1-3 dni robocze, przekazałam Twoją prośbę i zobaczę co się da zrobić. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamillos

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 paź 2017, o 18:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+ do wszystkich IV
  • Model telefonu: Honor 8 by Huawei

Drugi abonament w Plusie - kaucja

Post1 paź 2017, o 19:04

Witam. Pisze w sprawie zamówienia o nr 201709273641146. 27.09 br. złożyłem zamówienie na drugi abonament (jeden już mam) wraz z telefonem iPhone 7 32GB z opłatą początkową 399 zł i abonamentem 59,99 zł + ratą za sprzęt 96 zł miesięcznie. Na drugi dzień po złożeniu zamówienia zostałem poproszony o przesłanie skanu/zdjęcia rachunku za prąd lub telefon, a także skanu/zdjęcia obydwu stron dowodu osobistego. Wydało mi się to dziwne, zwłaszcza, że jestem już Waszym abonentem i nie rozumiem tego. Przesłałem oczywiście fakturę za telefon w sieci Plus oraz potwierdzenie zapłaty a także skany dowodu osobistego. Po przesłaniu tychże dokumentów nastała cisza. Status stał w miejscu przez trzy dni. Dzwoniłem na infolinię Plusa, to była informacja, że dokumenty trafiły do odpowiedniego działu. Co ciekawe, na drugi dzień po przesłaniu dokumentów znowu zostałem poproszony mailowo o ich przesłanie, mimo iż dzień wcześniej zostałem powiadomiony że dokumenty są skompletowane. To jakaś paranoja. Jak napisałem, że przesłałem już dokumenty, to Pani z maila stwierdziła, że jednak są skompletowane. Dzwoniłem potem kolejny raz na infolinię by zapytać o dalsze losy zamówienia i usłyszałem, że zapewne w poniedziałek będzie wysłane i że otrzymam stosowną informację. Dziś ku mojemu zaskoczeniu dowiaduję się, że jednak wyznaczono mi kaucję (serio?) i sklep internetowy nie może zrealizować zamówienia. Miałem udać się do salonu co też uczyniłem. W salonie okazało się, że kaucja wynosi 1500 zł, co jest nienormalne i logiczne, że totalnie nieopłacalne zważywszy na opłatę wstępną 399 zł i wysoki abonament. Spytałem Pana w salonie jaki jest powód kaucji a on stwierdził, że nie wie. To ja się pytam, kto mi udzieli takiej informacji. Poradził mi zadzwonić na infolinię, ale tam też nie znają powodu i nic się nie dowiedziałem. No to bardzo ciekawe. Jestem w Waszej sieci, opłacam rachunki i nie mogę wziąć drugiego abonamentu. To ciekawe czemu przy pierwszym abonamencie z telefonem nie wyznaczono mi kaucji a tutaj już tak.

W tej sytuacji rozumiem, że kaucja jest nieuchronna i nie mam co liczyć na zmianę sytaucji? Skoro płacę przy odbiorze 399 zł, jestem Waszym abonentem i opłacam dotychczasowe rachunki, to chyba oznacza, że jestem wypłacalny. Jesli sytuacja jest już nie do wyjaśnienia, to będę zmuszony poszukać szczęścia w innej sieci. Nie rozumiem tych wszystkich ceregieli z przesłaniem dokumentów, żeby potem mnie potraktować w ten sposób.
Ostatnio edytowano 2 paź 2017, o 08:53 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Kamillos

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 paź 2017, o 18:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+ do wszystkich IV
  • Model telefonu: Honor 8 by Huawei

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 08:57

Ktoś rozwieje moje wątpliwości? Admin z Plusa mój wątek przeniósł ale żeby już coś wyjaśnić to nie. Chyba naprawdę czas uciekać do konkurencji.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 10:36

Witaj Kamillos,
przekazałam już w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamillos

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 paź 2017, o 18:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+ do wszystkich IV
  • Model telefonu: Honor 8 by Huawei

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 paź 2017, o 13:11

Coś już wiadomo?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości