Teraz jest 21 lis 2017, o 23:53

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lis 2017, o 14:33

Witaj OlaLena,

OlaLena napisał(a):Na stronie zamowienie ma status w trakcie realizacji.

oznacza to, że zamówienie jest procesowane. Gdyby były jakieś niejasności zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail ze sklepu internetowego.
Jeśli chcesz to zweryfikować skontaktuj się proszę z infolinią sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nockruka

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 21:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 lis 2017, o 21:44

Witam.
Dnia 10 listopada złożyłam zamówienie w sklepie internetowym.
Numer zamówienia to 201711103890423.
11 listopada otrzymalam maila o wymaganych dokumentach więc je przesłałam (umowa zlecenie + dowód osobisty).
Nie otrzymałam żadnej informacji do dnia dzisiejszego, więc zadzwoniłam na infolinię. Powiedziano mi, że dziś taka informacja będzie. Dostałam maila:

„Witam,

dziękuję za wiadomość.

Chciałabym poinformować, iż w związku z przesłaniem kompletu wymaganych dokumentów, zamówienie przekazałam do realizacji.

O kolejnych etapach realizacji zamówienia, będziemy informować w wiadomości e-mail.”

Po czym gdy zapytałam, czy zamówienie będzie teraz przygotowane do wysyłki uzyskałam następującą odpowiedź:

„Witam,

chciałabym poinformować, iż w związku z przesłaniem wymaganych dokumentów, zamówienie dopiero trafiło do weryfikacji.

Jak zamówienie zostanie zweryfikowane pozytywnie, otrzyma Pani informację o planowanej dacie doręczenia przesyłki.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.

Z poważaniem
Dorota Pałdyna
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl

Zamówienie nadal ma ten sam status - „WYMAGANE DOKUMENTY” - nic się nie zmieniło. O co tu chodzi? Czy można to przyspieszyć?
Kolejne moje pytanie jest następujące - co tak właściwie dzieje się z tym zamówieniem, skoro najpierw poszą, że przekazane do realizacji a później, że będzie weryfikowane? Z tego co wiem od znajomych i rodziny przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy weryfikacja była na samym początku - po czym był mail o przyjęciu bądź odrzuceniu zamówienia. Dokumenty ewentualnie przestało się później. Czy coś się zmieniło i teraz weryfikacja następuje dopiero po przesłaniu dokumentów?

Ile będzie jeszcze trwać realizacja tego zamówienia? Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post15 lis 2017, o 10:26

Witaj Nockruka,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

shadowman7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lis 2017, o 07:21
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 lis 2017, o 07:33

Witam, mam pytanie, co do mojego zamówienia 201711143928602. Non stop macie przerwy w dostępie do sprawdzania statusu zamówienia. Swoją drogą w mailu przyszedł zły link do sprawdzenia. Samemu go znalazłem. Dodatkowo chcę się zapytać, czy zawsze przychodzi mail z prośbą, o dokumenty? Pytam, ponieważ już minęła ponad doba od zamówienia, a żadna kontynuacja korespondencji nie nastąpiła. Ciężko mi jest sobie wyobrazić, że w takim tempie realizacja potrwa maksymalnie 3 dni. Czytając komentarze tutaj, że ludzie potrafią czekać tygodniami jest bardzo niepokojące, bo jednak powinniście trzymać jakieś standardy w swoim sklepie internetowym :(
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 lis 2017, o 10:35

Witaj shadowman7,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
shadowman7(17 lis 2017, o 14:41)
Offline
Avatar użytkownika

shadowman7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lis 2017, o 07:21
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post17 lis 2017, o 14:38

Głupio mi tak pisać ponownie z prośbą, ale widać jedynie wpływ obsługi forum działa mobilizująco na esklep. Wczoraj zostały przesłane dokumenty, a status dalej widnieje jako "Wymagane dokumenty". Dzisiaj już mija zakładany trzeci dzień roboczy od zamówienia, a nawet nie jest jeszcze przygotowane do wysyłki. Bardzo proszę, o pomoc. Zamówienie nr 201711143928602. A infolinia potrafi tylko odczytać status zamówienia, co jest odrobinę rozczarowujące.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post17 lis 2017, o 14:58

shadowman7,

ponowiłam interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowania - 2
Ron(17 lis 2017, o 15:35), shadowman7(17 lis 2017, o 15:06)
Offline
Avatar użytkownika

Damian3322

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 lis 2017, o 18:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post17 lis 2017, o 18:57

Witam 12.11.2017 złożyłem zamówienie 201711123908276 do tej pory cisza dzwoniłem do sklepu mówią że nie było weryfikacji to co oni tam robią ? Przez 5 dni roboczych nie zdarzyli zweryfikować zamówienia ? Da radę coś przyspieszyć ?
Offline
Avatar użytkownika

shadowman7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lis 2017, o 07:21
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 lis 2017, o 08:49

Oni sami nie wiedzą, co tam robią na tej infolinii. Zero jakiejś ingerencji. Tylko umieją przeczytać status zamówienia. Do tego wystarczy automat, jak przy stanie środków na koncie... Zamawiałem u różnej konkurencji i zawsze konsultant był w stanie jakoś się zaangażować w zamówienie, a nie rozłożyć tylko ręce. Gdyby nie reakcja jedynie nadzwyczaj kompetentnych pracowników tego forum, to moje zamówienie by nawet pewnie już po 3 dniach nie trafiło do weryfikacji. Jeśli dzisiaj tego nie zrobią będzie już 4 dni, a gdzie tam jeszcze do dostarczenia przesyłki...
Offline
Avatar użytkownika

Damian3322

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 lis 2017, o 18:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 lis 2017, o 13:52

Dziś o 13 kolejny raz dzwoniłem na infolinię i usłyszałem to samo że będą się że mną kontaktowali leci 6 dzień roboczy
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 lis 2017, o 14:19

Witajcie Damian3322, shadowman7,
- wysłałyśmy interwencję w spr. Waszych zamówień. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymacie powiadomienia od sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

shadowman7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lis 2017, o 07:21
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post21 lis 2017, o 14:32

Nie wiem czy jest możliwość przekazać wiadomość do działu aktywacji, ale wczoraj kontaktowała się z synem osoba, a ja akurat byłem poza domem bez telefonu. Umówili się na godzinę 12tą na telefon. Jest już 14:30. I kontaktu brak. Zamówienie jest już realizowane 5 dzień roboczy, a kontakt jest strasznie utrudniony z tym waszym działem, bo nie można do niego zadzwonić, a chce już przestać siedzieć jak na szpilkach czekając na telefon.

Edit : Nie aktualne, właśnie się konsultant skontaktował.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post21 lis 2017, o 15:07

shadowman7,

shadowman7 napisał(a):Nie aktualne, właśnie się konsultant skontaktował.

dziękuje za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości