Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
foxontherun,
przepraszam za napotkane niedogodności. Prześlij mi proszę swój numer kontaktowy przez ten formularz. Zainterweniuję dalej.
przepraszam za napotkane niedogodności. Prześlij mi proszę swój numer kontaktowy przez ten formularz. Zainterweniuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam wszystkich. Złożyłem zamówienie z przeniesieniem numeru z nju . nr zam 201804115062382 , czy jest szansa uzyskać jakieś informacje na jakim etapie to jest. Bo słyszałem z są problemy żeby uciec z nju. a infolinia i poczta nie dają znać o sobie. Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj adder,
Możesz także bezpośrednio skontaktować się ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.adder pisze:czy jest szansa uzyskać jakieś informacje na jakim etapie to jest.
Możesz także bezpośrednio skontaktować się ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,
Wczoraj zamawiałem, dzisiaj dostałem email:
"zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Doręczenie przesyłki planowane jest w dniu 2018-04-18, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.", tylko jak to możliwe że tego samego dnia? Na razie nie dostałem numeru listu przewozowego, ani nic.
Numer zamówienia: 201804175094770
Wczoraj zamawiałem, dzisiaj dostałem email:
"zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Doręczenie przesyłki planowane jest w dniu 2018-04-18, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.", tylko jak to możliwe że tego samego dnia? Na razie nie dostałem numeru listu przewozowego, ani nic.
Numer zamówienia: 201804175094770
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj L3oN,
Wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.L3oN pisze: Na razie nie dostałem numeru listu przewozowego, ani nic.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówienie numer: 201803134862764
13.03.2018 złożyłam zlecenie przeniesienia numeru firmowego do plush abo, żeby skorzystać z promocji drugi numer. 05.04.2018 wysłałam komplet dokumentów firmy z kserokopią dowodu osobistego na e-maila podanego w potwierdzeniu, okazało się, że brak kserokopii dowodu, wysłałam powtórnie.
18.04.2018 znowu informacja, że nie dostarczyłam dokumentów, więc w tym samym dniu wysyłam ponownie.
20.04.2018 informacja,że nie ma kserokopii dowodu, więc wysyłam ponownie.
25.04. tym razem ''brak'' umowy spółki, wysyłam.
W międzyczasie moja interwencja e-mail i odpowiedzi:
19.04.2018 xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Przekazałam interwencję w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia.
Dodam, że zamówienie powinno zostać w dniu dzisiejszym wprowadzone do systemu.
Za wszelki niedogodności przepraszam
23.04 2018 xxxxx Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Jesteśmy w trakcie weryfikacji danych , jak tylko umowa będzie gotowa do wysyłki nadamy ją w jak najszybszym terminie. O terminie doręczenia zostanie Pani poinformowana w wiadomości SMS i e-mail.
26.04.2018 xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
Szanowna Pani,
dziękuję za wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż wszystkie brakujące dokumenty zostały zapisane i przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy wraz z prośbą o przyśpieszenie realizacji zamówienia.
Przepraszamy za wszelkie opóźnienia.
Interwencja z konsultantem z zapewnieniem wyjaśnienia
Sprawdzając numer przeniesienia cały czas informacja, że realizacja wstrzymana z powodu braku dokumentów.
NIE PODSUMUJE, szkoda mojego czasu, PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ CZY PRZENOSIĆ NUMER DO PLUSZ ABO.
18.04.2018 znowu informacja, że nie dostarczyłam dokumentów, więc w tym samym dniu wysyłam ponownie.
20.04.2018 informacja,że nie ma kserokopii dowodu, więc wysyłam ponownie.
25.04. tym razem ''brak'' umowy spółki, wysyłam.
W międzyczasie moja interwencja e-mail i odpowiedzi:
19.04.2018 xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Przekazałam interwencję w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia.
Dodam, że zamówienie powinno zostać w dniu dzisiejszym wprowadzone do systemu.
Za wszelki niedogodności przepraszam
23.04 2018 xxxxx Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Jesteśmy w trakcie weryfikacji danych , jak tylko umowa będzie gotowa do wysyłki nadamy ją w jak najszybszym terminie. O terminie doręczenia zostanie Pani poinformowana w wiadomości SMS i e-mail.
26.04.2018 xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
Szanowna Pani,
dziękuję za wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż wszystkie brakujące dokumenty zostały zapisane i przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy wraz z prośbą o przyśpieszenie realizacji zamówienia.
Przepraszamy za wszelkie opóźnienia.
Interwencja z konsultantem z zapewnieniem wyjaśnienia
Sprawdzając numer przeniesienia cały czas informacja, że realizacja wstrzymana z powodu braku dokumentów.
NIE PODSUMUJE, szkoda mojego czasu, PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ CZY PRZENOSIĆ NUMER DO PLUSZ ABO.
Ostatnio zmieniony 4 maja 2018, o 07:10 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu; usunięcie danych osobowych
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu; usunięcie danych osobowych
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj ewawrz1,
- przepraszam za wynikłe utrudnienia. Wysłałam interwencję w sprawie podanego nr zamówienia.
- przepraszam za wynikłe utrudnienia. Wysłałam interwencję w sprawie podanego nr zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, w sobotę dostałam informację " Twoje zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej. "
Do tej pory żadnych więcej informacji ani ze strony Plusa ani firmy kurierskiej.
Nr. Zamówienia: 201804305170438
Prosiła bym o jakiejś info,
Pozdrawiam
Do tej pory żadnych więcej informacji ani ze strony Plusa ani firmy kurierskiej.
Nr. Zamówienia: 201804305170438
Prosiła bym o jakiejś info,
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj KasiaM93,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Po interwencji odpowiedź sklepu była szybka, ale nie pisała bym tu gdyby nie problem w sobotę był status ze przekazane do firmy kurierskiej,a kolejny e-mail ze sklepu zamówienie wstrzymane ponieważ wykryli jakieś zaległości i okej faktycznie miałam zaległość na 20.06zł w T-Mobile od razu zostało to uregulowane poprzez Przelewy24 i po ponad godzinie wykonany telefon do sklepu, konsultant poinformował ze ponawia zamówienie i teraz pytanie kiedy dostanę jakieś kolejne informację dotyczące zamówienia ?Marta_Plus pisze:Witaj KasiaM93,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
KasiaM93,
skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 19:50
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry.
W sobotę składałam zamówienie w sklepie internetowym które dotyczyło przedłużenia umowy. Obecnie status zamówienia to: ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Chciałam zapytać co oznacza ten status zamówienia i kiedy mogę się spodziewać wysyłki zamówienia?
W sobotę składałam zamówienie w sklepie internetowym które dotyczyło przedłużenia umowy. Obecnie status zamówienia to: ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Chciałam zapytać co oznacza ten status zamówienia i kiedy mogę się spodziewać wysyłki zamówienia?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Kasiula924,
dany status oznacza, że zamówienie wpłynęło do realizacji i będzie realizowane przez sklep internetowy w ciągu 4-5 dni roboczych. O dalszych etapach zamówienia będziesz informowana mailowo. Status zamówienia sprawdzisz też na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
W przypadku dalszych pytań dotyczących etapu sprawy, skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP INTERNETOWY
dany status oznacza, że zamówienie wpłynęło do realizacji i będzie realizowane przez sklep internetowy w ciągu 4-5 dni roboczych. O dalszych etapach zamówienia będziesz informowana mailowo. Status zamówienia sprawdzisz też na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
W przypadku dalszych pytań dotyczących etapu sprawy, skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP INTERNETOWY
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 19:50
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Właśnie przed chwilą otrzymałam smsa na numer dla którego przedłużam umowę o treści
Witaj! Dnia 2018-05-15 w godzinach 10:00-12:00 zostanie dostarczony aparat HP 250 G6, P2 Plus Int.80 26m 24R. Pozdrawiamy, Plus. Jednak na stronie internetowej widnieje nadal ten sam status ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Czy mogę liczyć na sprawdzenie czy rzeczywiście w dniu jutrzejszym dotrze do mnie umowa ze sprzętem? Dodam że żadnego smsa ani emaila od firmy kurierskiej o nadaniu przesyłki nie otrzymałam.
Numer zamówienia: 201805125243796
Witaj! Dnia 2018-05-15 w godzinach 10:00-12:00 zostanie dostarczony aparat HP 250 G6, P2 Plus Int.80 26m 24R. Pozdrawiamy, Plus. Jednak na stronie internetowej widnieje nadal ten sam status ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Czy mogę liczyć na sprawdzenie czy rzeczywiście w dniu jutrzejszym dotrze do mnie umowa ze sprzętem? Dodam że żadnego smsa ani emaila od firmy kurierskiej o nadaniu przesyłki nie otrzymałam.
Numer zamówienia: 201805125243796
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kasiula924,
Tak, już przekazałam taką prośbę do pracowników sklepu internetowego. SMS, który otrzymałaś wskazuje na doręczenie przesyłki w planowanym terminie, a numer listu przewozowego powinien dotrzeć do Ciebie dziś w godzinach wieczornych.Kasiula924 pisze:Czy mogę liczyć na sprawdzenie czy rzeczywiście w dniu jutrzejszym dotrze do mnie umowa ze sprzętem? Dodam że żadnego smsa ani emaila od firmy kurierskiej o nadaniu przesyłki nie otrzymałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ