Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witaj angar01,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witam prosze o udzielenie informacji co z moim zamowieniem 201704242996239 poniewaz 24 kwietnia zamowilem i cisza. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witaj Hucal,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Ruszylo ale mam teraz lroblem poniewaz dostalem info ze planowana dostawa jest na 4 maja a wtedy bede w Warszawie a nje jak ustalalem w zamkwiwniu ze odbior w Kielcach i czy jest mozliwosc zmiany na Warszawe. 24 kwietnia zlozylem zamowienie i sadzilem ze przesylka trafi maks do dzisiaj do Kielc a 4 maja nie bede w Kielcach tylko w Warszawie:(
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Hucal,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego 601 101 200 (numer dostępny w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego 601 101 200 (numer dostępny w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Niestety chyba sklep internetowy żyje już długim majowym weekendem, gdyż brak jest jakiegokolwiek odzewu i wyjaśnienia czemu to tyle trwa.Basia_Plus pisze:Witaj angar01,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
angar01,
przepraszam za czas oczekiwania, ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam za czas oczekiwania, ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Basia_Plus pisze:angar01,
przepraszam za czas oczekiwania, ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Witam ja przepraszam za te ciągłe nękanie, ale czy Plus ma aż tak w nosie swoich długoletnich abonentów iż od dnia 20.04.2017 kiedy zamówiłem u państwa przez sklep internetowy Samsunga Galaxy s7 edge Black nr zamówienia 201704192971836 nikt nie raczy zainteresować się tym zleceniem? Jedyna informacja jaką dostałem od państwa to e-mail wysłany do mnie w dniu zamówienia z informacją iż zamówienie zostanie opóźnione i od tego czasu cisza. Na stronie
http://www.plus.pl/status-zamowienia
widnieje "Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Realizacja opóźniona. Szczegóły wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu." i nic się nie zmieniło przez tyle dni.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witam angar01 ,
przepraszam za czas oczekiwania. Jeszcze raz wysłałam interwencję do sklepu internetowego.
przepraszam za czas oczekiwania. Jeszcze raz wysłałam interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Basia_Plus pisze:Witam angar01 ,
przepraszam za czas oczekiwania. Jeszcze raz wysłałam interwencję do sklepu internetowego.
Witam z przykrością informuję iż przed chwilą odesłałem kuriera z niczym, gdyż zamówienie 201704192971836 które swoją drogą złożyłem prawie miesiąc temu (19.04.2017) niezgadzało się z tym co od was otrzymałem do podpisania, a mianowicie. W zamówieniu złożonym przezemnie koszt urządzenia miał wynosić 54,14zł/ mies. przez 48 miesięcy, zaś na dokumentach które dostarczył kurier, opłata za urządzenie wynosiła ponad 72zł i byłą rozłożona na 36 miesięcy. W związku z tym proszę o sprostowanie tej sprawy, oraz przysłanie ponownie prawidłowego zamówienia. Proszę również o rezerwację tego modelu telefonu, abym znów nie musiał czekać miesiąca za kolejną przesyłką. Jestem waszym długoletnim klientem posiadającym wszystkie media elektroniczne od waszej firmy, a zostałem potraktowany tak nie rzetelnie że niespodziewał bym się tego nawet we śnie. Pozdrawiam i proszę o kontakt. angar01@wp.pl
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witaj angar01,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jak przesyłka do nas wróci, zamówienie ponownie zostanie wysłane.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jak przesyłka do nas wróci, zamówienie ponownie zostanie wysłane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówienie w sklepie internetowym anulowanie
Czy mogę anulować zamówienie w sklepie internetowym . Zamówienie jest z przedsprzedaży xperii xz premium
NA firmę. Chce jednak inny telefon .
Pozdrawiam
NA firmę. Chce jednak inny telefon .
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zamówienie w sklepie internetowym anulowanie
Łukaszce,
skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie w sklepie internetowym anulowanie
Ale mam możliwość zrezygnowania mimo tego ze telefon jest na firmę ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Łukaszce,
jeśli przesyłka nie została jeszcze przekazana do firmy kurierskiej, to zamówienie można jeszcze anulować. W innym przypadku pozostaje nie odbieranie paczki.
jeśli przesyłka nie została jeszcze przekazana do firmy kurierskiej, to zamówienie można jeszcze anulować. W innym przypadku pozostaje nie odbieranie paczki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ