Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: marekkalisz19 »

przedłużenie umowy i do tej pory zero odzewu...i przepraszam za wątek w złym dziale bo chodzi o PLUS MIX ,niedopatrzyłem tego ;/
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

marekkalisz19,

dziękuję za doprecyzowanie informacji. Przekazuję zatem sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinek1610
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2014, o 17:51

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: marcinek1610 »

Witam,
13 sierpnia 2014 złożyłem zamówienie przez sklep internetowy o numerze 20140813269468.
Chciałbym się dowiedzieć co się z nim dzieje bo na e-maila nie mam odpowiedzi a na infolinii nikt nie odpowiada.
Za odpowiedź dziękuje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marcinek1610,

zamówienie dotyczyło nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinek1610
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2014, o 17:51

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: marcinek1610 »

Chodziło o nową umowę. Bardzo się niecierpliwie bo to ma być prezent dla narzeczonej.
HaPe
Szalony PlusManiak
Posty: 424
Rejestracja: 5 maja 2013, o 17:14

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: HaPe »

Czy sklep internetowy powiadamia e-mailem, gdy nastąpi aktywacja usługi?
zapytanie
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sie 2014, o 09:58

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: zapytanie »

witam, co oznacza status zamówienia ASSIGNED_MANUALLY ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

marcinek1610 - proponuję kontakt z pracownikami Sklepu internetowego pod numerem 601 101 200 pon. - pt. 8.00 - 21.00

HaPe - o ile mi wiadomo to nie.

zapytanie - skąd masz taką informację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinek1610
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2014, o 17:51

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: marcinek1610 »

Chętnie bym zadzwonił i porozmawiać sobie ale nikt nie raczy się zainteresować ze ktoś dzwoni.

edit: W jaki sposób mogę zrezygnować z tego zamówienia? Bo takie traktowanie klienta jest poniżej krytyki.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2014, o 14:08 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dwa posty jeden pod drugim od tego samego autora
zapytanie
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sie 2014, o 09:58

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: zapytanie »

sprawdzałem status zamówienia
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

marcinek1610 - prześlij mi przez ten formularz swój PESEL, postaram się sprawdzić co dzieje się z zamówieniem.

zapytanie ten status oznacza, że dane zamówienie oczekuje na przetworzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HaPe
Szalony PlusManiak
Posty: 424
Rejestracja: 5 maja 2013, o 17:14

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: HaPe »

Ile można czekać? Mija już 11 dzień od podpisania umowy, a nadal nie działa mi usługa. Modem pokazuje Brak usług. Modem jest sprawny, bo na zwykłej karcie Plus na abonament się loguje.
duszynskikamil
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 sie 2014, o 13:04

Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: duszynskikamil »

Witam !

W niedziele 17.08.2014 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, plus zapewnia że czas realizacji wynosi 2-3 dni . Dziś jest 19.08.2014 i nie mam pojęcia czy paczka została wysłana, bo status zamówienia to "przyjęte". Jeśli zamówienie zostało wysłane to mógłbym prosić o numer monitorowania przesyłki ?? A jeśli nie to ile mam na to czekać. Z góry uprzejmie dziękuje.

nr. zamówienia : 20140817276279
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Magda_Plus »

duszynskikamil zadzwoń proszę do Sklepu Internetowego - pod numer 601 101 200 pon. - pt. 8.00 - 21.00.

HaPe podaj mi numer zamówienie przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zapytanie
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sie 2014, o 09:58

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: zapytanie »

ja złożyłem zamówienie 15.08 i nadal nie mam info co się nim dzieje
ODPOWIEDZ