Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 maja 2017, o 13:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,
18 maja złożyłam zamówienie nr 201705183090585. Do dnia dzisiejszego status zamówienia to: w trakcie realizacji... Jak długo trwa realizacja?
18 maja złożyłam zamówienie nr 201705183090585. Do dnia dzisiejszego status zamówienia to: w trakcie realizacji... Jak długo trwa realizacja?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj atka07,
- dostałaś może jakąś wiadomość mailową ze sklepu internetowego? Może być w skrzynce SPAM.
- dostałaś może jakąś wiadomość mailową ze sklepu internetowego? Może być w skrzynce SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję serdecznie, dostałam odpowiedź.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 cze 2017, o 08:11
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaski Plusomaniacy :)
16 maja złożyłem zamówienie przedsprzedaźowe 201705163085204. Po 29 maja miała być realizowana wysyłka a do dnia dzisiejszego status zamówienia to: w trakcie realizacji... Jak długo trzeba będzie poczekać na przeniesienie numeru w plusie?
Pozdrawiam
Brawo Ja!
16 maja złożyłem zamówienie przedsprzedaźowe 201705163085204. Po 29 maja miała być realizowana wysyłka a do dnia dzisiejszego status zamówienia to: w trakcie realizacji... Jak długo trzeba będzie poczekać na przeniesienie numeru w plusie?
Pozdrawiam
Brawo Ja!
Ostatnio zmieniony 2 cze 2017, o 11:13 przez Przenoszę#Numer, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Przenoszę#Numer,
- czy nie otrzymałaś żadnej wiadomości e-mail od naszego sklepu internetowego. Możliwe, że wiadomość wpadła do skrzynki ze spamem.
- czy nie otrzymałaś żadnej wiadomości e-mail od naszego sklepu internetowego. Możliwe, że wiadomość wpadła do skrzynki ze spamem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 cze 2017, o 08:11
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Sprawdzam regularnie w ostatnich dniach pocztę(spam też). Niestety brak informacji z sklepu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Przenoszę#Numer,
- jeśli w najbliższym czasie nie przyjdzie żadna informacja ze sklepu internetowego, to najszybciej będzie, jeśli sama się skontaktujesz z ich obsługą. Tutaj znajdziesz dane kontaktowe.
- jeśli w najbliższym czasie nie przyjdzie żadna informacja ze sklepu internetowego, to najszybciej będzie, jeśli sama się skontaktujesz z ich obsługą. Tutaj znajdziesz dane kontaktowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 cze 2017, o 08:11
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziekuje Ci Ewa. Czekam na maila samego z siebie. Dodzwonić się nie idzie tam
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Przenoszę#Numer,
- mam nadzieję, że sprawa wkrótce się wyjaśni :)
- mam nadzieję, że sprawa wkrótce się wyjaśni :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odmowa podpisania umowy
4 lipca złożyłem zamówienie na Xperię XZ Premium razem ze słuchawkami, po 8 dniach otrzymałem następującego maila:
> Szanowni Państwo,
>
> wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział
> Aktywacji wyznaczył kaucję.
>
> Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją
> kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
>
> W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów
> Plusa:
>
> Znajdź salon Plusa <http://www.plus.pl/znajdz-salon>
>
> Za powstałe trudności przepraszamy.
Poszedłem zatem do salonu, a tam Pani mnie poinformowała, że nie mogę zrealizować tego zamówienia u niej. Mogę kupić tę Xperię za identyczne raty przy identycznym abonamencie, ale bez słuchawek. Przejrzałem trzy regulaminy i według Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. mogą odmówić mi podpisania umowy tylko jeśli odmówię przekazania dokumentów, podania błędnych lub nieaktualnych danych, otrzymałem negatywną ocenę wiarygodności lub odmawiam wpłacenia kaucji. Mnie może dotyczyć tylko jeden przypadek - negatywna ocena wiarygodności. Staram się o kredyt, więc znam doskonale swoją ocenę w BIK i BIG i tam moja ocena jest wiarygodna i wysoka. Ponadto napisałem do Plusa, że chętnie im wyślę zeznania PIT, KPiR i wszelkie inne potrzebne dokumenty finansowe.
Sprawdziłem też w jakich przypadkach mogą zażądać kaucji i z szeregu możliwości mnie dotyczy tylko jeden - znów ocena wiarygodności.
Ponadto w tym samym regulaminie sama definicja kaucji mówi o tym, że może ona być uiszczona przy podpisywaniu umowy lub w trakcie jej trwania. Skoro nie mają możliwości technicznych przy podpisywaniu to chętnie uiszczę ją w trakcie.
Sprawdziłem też regulamin sklepu i tam jest taki punkt: "9. Polkomtel zastrzega, że w przypadku, gdy ocena wiarygodności płatniczej Klienta powodowałaby - w świetle regulaminu promocji, w ramach którego złożone zostało Zamówienie dotyczące zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - obowiązek wniesienia kaucji przez Klienta, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w Zamówieniu adres poczty elektronicznej o tym obowiązku wraz z informacją o niemożności realizacji Zamówienia dotyczącego zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych). W takim przypadku zawarcie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych możliwe jest jedynie w Punkcie sprzedaży Polkomtel."
Spytałem kilku ludzi związanych z telekomunikacją i wszyscy potwierdzają to co sam zinterpretowałem. W takim przypadku musicie mi udostępnić tę samą umowę. Czyli ze słuchawkami. Ewentualnie mogę zgodzić się na upust 1300 zł, czyli tyle ile wynosi rynkowa cena słuchawek.
Proszę o interwencję. Proszę też o podanie przyczyn ustalenia kaucji. Ale przede wszystkim proszę umożliwić mi zawarcie umowy. Daliście ofertę handlową, ja ją zaakceptowałem i nie macie prawa mi jej odmawiać.
> Szanowni Państwo,
>
> wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział
> Aktywacji wyznaczył kaucję.
>
> Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją
> kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
>
> W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów
> Plusa:
>
> Znajdź salon Plusa <http://www.plus.pl/znajdz-salon>
>
> Za powstałe trudności przepraszamy.
Poszedłem zatem do salonu, a tam Pani mnie poinformowała, że nie mogę zrealizować tego zamówienia u niej. Mogę kupić tę Xperię za identyczne raty przy identycznym abonamencie, ale bez słuchawek. Przejrzałem trzy regulaminy i według Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. mogą odmówić mi podpisania umowy tylko jeśli odmówię przekazania dokumentów, podania błędnych lub nieaktualnych danych, otrzymałem negatywną ocenę wiarygodności lub odmawiam wpłacenia kaucji. Mnie może dotyczyć tylko jeden przypadek - negatywna ocena wiarygodności. Staram się o kredyt, więc znam doskonale swoją ocenę w BIK i BIG i tam moja ocena jest wiarygodna i wysoka. Ponadto napisałem do Plusa, że chętnie im wyślę zeznania PIT, KPiR i wszelkie inne potrzebne dokumenty finansowe.
Sprawdziłem też w jakich przypadkach mogą zażądać kaucji i z szeregu możliwości mnie dotyczy tylko jeden - znów ocena wiarygodności.
Ponadto w tym samym regulaminie sama definicja kaucji mówi o tym, że może ona być uiszczona przy podpisywaniu umowy lub w trakcie jej trwania. Skoro nie mają możliwości technicznych przy podpisywaniu to chętnie uiszczę ją w trakcie.
Sprawdziłem też regulamin sklepu i tam jest taki punkt: "9. Polkomtel zastrzega, że w przypadku, gdy ocena wiarygodności płatniczej Klienta powodowałaby - w świetle regulaminu promocji, w ramach którego złożone zostało Zamówienie dotyczące zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - obowiązek wniesienia kaucji przez Klienta, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w Zamówieniu adres poczty elektronicznej o tym obowiązku wraz z informacją o niemożności realizacji Zamówienia dotyczącego zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych). W takim przypadku zawarcie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych możliwe jest jedynie w Punkcie sprzedaży Polkomtel."
Spytałem kilku ludzi związanych z telekomunikacją i wszyscy potwierdzają to co sam zinterpretowałem. W takim przypadku musicie mi udostępnić tę samą umowę. Czyli ze słuchawkami. Ewentualnie mogę zgodzić się na upust 1300 zł, czyli tyle ile wynosi rynkowa cena słuchawek.
Proszę o interwencję. Proszę też o podanie przyczyn ustalenia kaucji. Ale przede wszystkim proszę umożliwić mi zawarcie umowy. Daliście ofertę handlową, ja ją zaakceptowałem i nie macie prawa mi jej odmawiać.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, o 13:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zakrza,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli jednak Dział Aktywacji wyznaczył kaucję, to faktycznie nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia poprzez sklep internetowy.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
W każdym kanale sprzedaży jest inna oferta.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli jednak Dział Aktywacji wyznaczył kaucję, to faktycznie nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia poprzez sklep internetowy.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
W każdym kanale sprzedaży jest inna oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Wiem jakie mogą być przyczyny zażądania kaucji, czytałem regulamin kilka razy. Chodzi o mój konkretny przypadek. Który podpunkt regulaminu został zastosowaniey? Bo moim zdaniem nie spełniam żadnego z kryterium. Chciałem wyjaśnić to osobiście z Działem Aktywacji, ale okazuje się, że nie można się z nimi skontaktować! Jestem ciekaw jak się wybronicie kiedy sprawę zacznie badać UOKiK lub/i sąd.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zakrza,
Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
I co oni niby tam zweryfikowali?! I na jakiej podstawie? Zwykła ściema!
EDIT:
A wszystko to wynika z kodeksu cywilnego (art. 66 § 1).
EDIT:
Nie jest to stosunek między przedsiębiorcami, była to oferta złożona klientom indywidualnym.Puls Biznesu pisze:Podstawowym skutkiem złożenia oferty jest związanie nią przez podmiot składający (Plus). Związanie polega na tym, że oferent (Plus), który złożył ofertą oblatowi (mnie), nie może nic już w niej zmienić, a decyzja odnośnie tego, czy umowa dojdzie do skutku, czy też nie, zależy wyłącznie od oblata (mnie). Odstępstwo przewiduje art. 66² § 1 k.c., zgodnie z którym w stosunkach między przedsiębiorcami oferta może zostać odwołana przed zawarciem umowy, jeżeli oświadczenie o odwołaniu zostało złożone drugiej stronie przed wysłaniem przez nią oświadczenia o przyjęciu oferty. Oferty nie można jednak odwołać, jeżeli wynika to z jej treści lub określono w niej termin przyjęcia.
I ja się właśnie tego wykonania domagam.Puls Biznesu pisze: Oferent (Plus) nie może zapobiec zawarciu umowy w razie przyjęcia oferty przez oblata (mnie). Adresat oferty (ja) może ją w całości przyjąć, doprowadzając w ten sposób do zawarcia umowy lub ją odrzucić. To właśnie ze względu na wspomniany stan związania, w razie przyjęcia oferty oblat (ja) będzie się mógł domagać od oferenta wykonania zawartej umowy.
A wszystko to wynika z kodeksu cywilnego (art. 66 § 1).
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, o 19:32 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim - proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim - proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zakrza,
zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych https://www.plus.pl/documents/16/e254f8 ... _i_ADR.pdf § 11 Zasady i sposób pobierania Kaucji
1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług roamingu lub usług połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 1
zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych https://www.plus.pl/documents/16/e254f8 ... _i_ADR.pdf § 11 Zasady i sposób pobierania Kaucji
1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług roamingu lub usług połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ