Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

foxontherun,

przepraszam za napotkane niedogodności. Prześlij mi proszę swój numer kontaktowy przez ten formularz. Zainterweniuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adder
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2018, o 17:36

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: adder »

Witam wszystkich. Złożyłem zamówienie z przeniesieniem numeru z nju . nr zam 201804115062382 , czy jest szansa uzyskać jakieś informacje na jakim etapie to jest. Bo słyszałem z są problemy żeby uciec z nju. a infolinia i poczta nie dają znać o sobie. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj adder,
adder pisze:czy jest szansa uzyskać jakieś informacje na jakim etapie to jest.
status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Możesz także bezpośrednio skontaktować się ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
L3oN
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2018, o 14:35

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: L3oN »

Witam,
Wczoraj zamawiałem, dzisiaj dostałem email:
"zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Doręczenie przesyłki planowane jest w dniu 2018-04-18, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.", tylko jak to możliwe że tego samego dnia? Na razie nie dostałem numeru listu przewozowego, ani nic.
Numer zamówienia: 201804175094770
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj L3oN,
L3oN pisze: Na razie nie dostałem numeru listu przewozowego, ani nic.
Wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewawrz1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 maja 2018, o 20:22

Zamówienie numer: 201803134862764

Post autor: ewawrz1 »

13.03.2018 złożyłam zlecenie przeniesienia numeru firmowego do plush abo, żeby skorzystać z promocji drugi numer. 05.04.2018 wysłałam komplet dokumentów firmy z kserokopią dowodu osobistego na e-maila podanego w potwierdzeniu, okazało się, że brak kserokopii dowodu, wysłałam powtórnie.
18.04.2018 znowu informacja, że nie dostarczyłam dokumentów, więc w tym samym dniu wysyłam ponownie.
20.04.2018 informacja,że nie ma kserokopii dowodu, więc wysyłam ponownie.
25.04. tym razem ''brak'' umowy spółki, wysyłam.
W międzyczasie moja interwencja e-mail i odpowiedzi:
19.04.2018 xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Przekazałam interwencję w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia.
Dodam, że zamówienie powinno zostać w dniu dzisiejszym wprowadzone do systemu.
Za wszelki niedogodności przepraszam

23.04 2018 xxxxx Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Jesteśmy w trakcie weryfikacji danych , jak tylko umowa będzie gotowa do wysyłki nadamy ją w jak najszybszym terminie. O terminie doręczenia zostanie Pani poinformowana w wiadomości SMS i e-mail.

26.04.2018 xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
Szanowna Pani,
dziękuję za wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż wszystkie brakujące dokumenty zostały zapisane i przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy wraz z prośbą o przyśpieszenie realizacji zamówienia.
Przepraszamy za wszelkie opóźnienia.

Interwencja z konsultantem z zapewnieniem wyjaśnienia
Sprawdzając numer przeniesienia cały czas informacja, że realizacja wstrzymana z powodu braku dokumentów.
NIE PODSUMUJE, szkoda mojego czasu, PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ CZY PRZENOSIĆ NUMER DO PLUSZ ABO.
Ostatnio zmieniony 4 maja 2018, o 07:10 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu; usunięcie danych osobowych
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ewawrz1,
- przepraszam za wynikłe utrudnienia. Wysłałam interwencję w sprawie podanego nr zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KasiaM93
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 maja 2018, o 16:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: KasiaM93 »

Witam, w sobotę dostałam informację " Twoje zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej. "
Do tej pory żadnych więcej informacji ani ze strony Plusa ani firmy kurierskiej.
Nr. Zamówienia: 201804305170438

Prosiła bym o jakiejś info,
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj KasiaM93,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KasiaM93
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 maja 2018, o 16:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: KasiaM93 »

Marta_Plus pisze:Witaj KasiaM93,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Po interwencji odpowiedź sklepu była szybka, ale nie pisała bym tu gdyby nie problem w sobotę był status ze przekazane do firmy kurierskiej,a kolejny e-mail ze sklepu zamówienie wstrzymane ponieważ wykryli jakieś zaległości i okej faktycznie miałam zaległość na 20.06zł w T-Mobile od razu zostało to uregulowane poprzez Przelewy24 i po ponad godzinie wykonany telefon do sklepu, konsultant poinformował ze ponawia zamówienie i teraz pytanie kiedy dostanę jakieś kolejne informację dotyczące zamówienia ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

KasiaM93,

skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiula924
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2018, o 19:50

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kasiula924 »

Dzień dobry.
W sobotę składałam zamówienie w sklepie internetowym które dotyczyło przedłużenia umowy. Obecnie status zamówienia to: ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Chciałam zapytać co oznacza ten status zamówienia i kiedy mogę się spodziewać wysyłki zamówienia?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kasiula924,

dany status oznacza, że zamówienie wpłynęło do realizacji i będzie realizowane przez sklep internetowy w ciągu 4-5 dni roboczych. O dalszych etapach zamówienia będziesz informowana mailowo. Status zamówienia sprawdzisz też na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
W przypadku dalszych pytań dotyczących etapu sprawy, skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP INTERNETOWY
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiula924
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2018, o 19:50

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kasiula924 »

Właśnie przed chwilą otrzymałam smsa na numer dla którego przedłużam umowę o treści
Witaj! Dnia 2018-05-15 w godzinach 10:00-12:00 zostanie dostarczony aparat HP 250 G6, P2 Plus Int.80 26m 24R. Pozdrawiamy, Plus. Jednak na stronie internetowej widnieje nadal ten sam status ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Czy mogę liczyć na sprawdzenie czy rzeczywiście w dniu jutrzejszym dotrze do mnie umowa ze sprzętem? Dodam że żadnego smsa ani emaila od firmy kurierskiej o nadaniu przesyłki nie otrzymałam.
Numer zamówienia: 201805125243796
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kasiula924,
Kasiula924 pisze:Czy mogę liczyć na sprawdzenie czy rzeczywiście w dniu jutrzejszym dotrze do mnie umowa ze sprzętem? Dodam że żadnego smsa ani emaila od firmy kurierskiej o nadaniu przesyłki nie otrzymałam.
Tak, już przekazałam taką prośbę do pracowników sklepu internetowego. SMS, który otrzymałaś wskazuje na doręczenie przesyłki w planowanym terminie, a numer listu przewozowego powinien dotrzeć do Ciebie dziś w godzinach wieczornych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ