Zgłoszenie do e-sklep zostało wysłane złożone wcześniej pod nr: Re: 4878 [Zagadnienie: 160203-001286]Magda_Plus pisze:Agussienna dziękuję za numer zamówienia. Zaistniała sytuacja mogłaby być spowodowana błędną weryfikacją Twojego zamówienie. Z poziomu Plus Forum nie mam możliwości udzielenia Ci szczegółowych informacji dotyczących niniejszej sprawy.
W związku z tym bardzo Cię proszę o przesłanie prośby o wyjaśnienie tej kwestii na adres esklep@plus.pl. Podaj mi numer zgłoszenia, postaram się pomóc Ci w uzyskaniu szybkiego i pozytywnego rozwiązania.
Otrzymałam odpowiedz zbywającą jak wcześniej:
Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:
Znajdź salon Plusa
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl
Przed chwila dokonałam też zapytanie do BOK przez plus online nr zgłoszenia: Numer referencyjny pytania: 160208-001771.
Proszę o nie odsyłanie mnie od punktu do punktu, tylko wyjaśnienie sytuacji - przyczyny braku realizacji zamówienia i ustalenia kaucji.
e-sklep odsyła mnie do punktu Plus
Punkt Plusa w Śremie na ulicy Kilińskiego, który twierdzi że nie ma podglądu do zamówień internetowych e-sklepu i każe się kontaktować z e-sklepem telefonicznie.
Dzwonie pod nr 600 101 200 - gdzie również nie podano mi przyczyny, ponownie odsyłając do punktu.
BOK pod nr 601 102 601 również nie udzielił mi odpowiedzi, każąc się kontaktować z 600 101 200
Na forum Pani również odsyła mnie Pani do e-sklepu.
Czy w plusie nie ma kompetentnych osób do udzielenia pisemnej odpowiedzi na temat przyczyny? Co mam jeszcze wykonać wysłać list polecony w tej sprawie? Paranoja! Czas zmienić operatora, PLAY na pewno się ucieszy z nowego abonenta.