Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Agussienna
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 paź 2013, o 22:43

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Agussienna »

Magda_Plus pisze:Agussienna dziękuję za numer zamówienia. Zaistniała sytuacja mogłaby być spowodowana błędną weryfikacją Twojego zamówienie. Z poziomu Plus Forum nie mam możliwości udzielenia Ci szczegółowych informacji dotyczących niniejszej sprawy.
W związku z tym bardzo Cię proszę o przesłanie prośby o wyjaśnienie tej kwestii na adres esklep@plus.pl. Podaj mi numer zgłoszenia, postaram się pomóc Ci w uzyskaniu szybkiego i pozytywnego rozwiązania.
Zgłoszenie do e-sklep zostało wysłane złożone wcześniej pod nr: Re: 4878 [Zagadnienie: 160203-001286]

Otrzymałam odpowiedz zbywającą jak wcześniej:

Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:

Znajdź salon Plusa
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl


Przed chwila dokonałam też zapytanie do BOK przez plus online nr zgłoszenia: Numer referencyjny pytania: 160208-001771.

Proszę o nie odsyłanie mnie od punktu do punktu, tylko wyjaśnienie sytuacji - przyczyny braku realizacji zamówienia i ustalenia kaucji.

e-sklep odsyła mnie do punktu Plus
Punkt Plusa w Śremie na ulicy Kilińskiego, który twierdzi że nie ma podglądu do zamówień internetowych e-sklepu i każe się kontaktować z e-sklepem telefonicznie.
Dzwonie pod nr 600 101 200 - gdzie również nie podano mi przyczyny, ponownie odsyłając do punktu.
BOK pod nr 601 102 601 również nie udzielił mi odpowiedzi, każąc się kontaktować z 600 101 200
Na forum Pani również odsyła mnie Pani do e-sklepu.

Czy w plusie nie ma kompetentnych osób do udzielenia pisemnej odpowiedzi na temat przyczyny? Co mam jeszcze wykonać wysłać list polecony w tej sprawie? Paranoja! Czas zmienić operatora, PLAY na pewno się ucieszy z nowego abonenta.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

Agussienna sprawdź proszę swoją pocztę elektroniczną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agussienna
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 paź 2013, o 22:43

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Agussienna »

Dziękuje Magda_Plus. Również mam nadzieje że sprawa znajdzie pozytywny finał. Mam nadzieję że mogę liczyć na Twoją pomoc z dalszych krokach jeżeli takie będą jeszcze konieczne.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

Agussienna cieszę się bardzo, że sprawa zaczyna nabierać kolorów i mam nadzieję, że da się ją szybko i pomyślnie rozwiązać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agussienna
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 paź 2013, o 22:43

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Agussienna »

Magda_Plus dziś otrzymałam przesyłkę z zamówieniem - za co dziękuję. Mam jednak pytanie i prośbę. Pamiętam że zaznaczałam aby aktywacja nastąpiła przed upływem 14 dni, tutaj jednak z dokumentami otrzymałam że takiej zgody nie wyraziłam. Czy czas aktywacji można przyspieszyć, skoro to już kolejna umowa w Plus? 14dni to strasznie długo. Pozdrawiam
przemek74
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 10:34

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: przemek74 »

witam prosze o informacje na temat zamowienia nr.201602101688464
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

Agussienna bardzo się cieszę, że przysyła dotarła. :-> W celu zmiany oświadczenia woli dotyczącego aktywacji proszę Cię o kontakt z infolinią sklepu internetowego 601 101 200.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 21.00, połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzysta klient.

przemek74 status zamówienia możesz sprawdzić na stornie http://www.plus.pl/status-zamowienia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemek74
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 10:34

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: przemek74 »

Zamówienie 201602101688464 było złożone w tamtym tygodniu i nadal jest w trakcie realizacji
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

przemek74 sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.

Edit: sprawdź swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciekk26xx
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2016, o 13:11

Brak odpowiedzi od 3 dni ze strony sklepu

Post autor: maciekk26xx »

Witam wiem że jest tutaj sporo tematów ale chce żeby odpowiedział mi na ten post któś z Plusa otóż złożyłem zamówienie w sobote i do tej pory cały czas status w trakcie realizacji... nie wiem jak mam to zrozumieć czy już po weryfikacji? czy poprostu przeszło weryfikacje i zapomnieli , wczoraj pisałem do sklepu to odpisali że zamówienie jest procesowane nie wiem jak to zrozumieć... podaje numer 201602201717375. :roll:
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:16 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

maciekk26xx sprawę Twojego zamówienie przekazałam do pracowników Sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fifi88osw
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 03:16

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: fifi88osw »

dostałam już sms z informacją o dacie i godzinach doręczenia przesyłki, ale moje pytanie jest takie czy mogę otrzymać numer listu przewozowego do tej przesyłki?
a także czy ktoś ze specjalistów może sprawdzić czy moja interwencja dotycząca zmiany daty doręczenia jest zarejestrowana w systemie i czy kurier będzie podejmował próbę doręczenia w dacie jaką otrzymałam w sms?\
mój numer zamówienia: 201602211721605

z góry dziękuję za pomoc :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Basia_Plus »

fifi88osw,
fifi88osw pisze:ale moje pytanie jest takie czy mogę otrzymać numer listu przewozowego do tej przesyłki?
numer listu przewozowego oraz informacje dotyczące zmiany adresu doręczenia przesyłki, możesz otrzymać kontaktując się z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szyrek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 21:21

Kupno przez internet i odbiór w salonie

Post autor: Szyrek »

Witam.

Czy jest możliwe zamówienie oferty przez sklep internetowy i odebrać umowę w salonie?
Przekazanie kurierowi zaświadczenia o zatrudnieniu, kopii dowodu osobistego i skanu podpisu elektronicznego jest zagrożone kradzieżą danych. Może się to wiązać z podpisaniem umów na telefon lub tablet, a w najgorszym przypadku kredytu na znaczną sumę, ponieważ kurier po przekazaniu mu wszystkich dokumentów ma dużo czasu na powielenie i wykorzystanie tych danych (zaświadczenie jest ważne 3 miesiące).
Ostatnio zmieniony 7 mar 2016, o 10:25 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połącz wątki
ODPOWIEDZ