Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

Szyrek jeśli obawiasz się przekazania kurierowi dokumentów potrzebnych do aktywacji, przy zamówieniu złożonym przez sklep internetowy, proponuję Ci skorzystanie z oferty dostępnej w punktach sprzedaży Plusa. Nie ma możliwość złożenia zamówienia przez internet i jego realizacji za pośrednictwem autoryzowanego punktu handlowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemek74
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 10:34

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: przemek74 »

Witam co z zamówieniem 201602261737448
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

przemek74 przepraszam Cię za zwłokę. Sprawdź swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RobertB
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 13 lis 2015, o 14:36

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: RobertB »

Witam,
może kotoś pomóc w sprawdzeniu zamówienia??numer zamówienia 201603091773174 .Proszę o sprawdzenie
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

RobertB status zamówienia możesz sprawdzić na stronie http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Esseyer
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39

Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Esseyer »

Witam!
W dniu 14.03.2016 zamówiłam smartfon motorola Moto X Play z opcją przeniesienia numeru.
Dziś minął 3 dzień status w ogóle nie uległ zmianie. Gdy napisałam mail do esklepu po jakiejś 1h dostałam odpowiedź:
Szanowna Pani,

dziękuję za nadesłaną wiadomość.

Wyjaśniam, iż zamówienie trafiło do realizacji. Obecnie jest ono procesowane przez sklep internetowy. Jak tylko uzyskamy potwierdzenie z Działu Aktywacji o przygotowaniu umowy, poinformujemy Panią o statusie oraz przewidywanej dacie dostawy przesyłki.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Czy jest możliwość jakiegokolwiek przyśpieszenia całego procesu? Miałam nadzieję że telefon otrzymam w tym tygodniu.
Nr mojego zamówienia to: 201603141786905
Ostatnio zmieniony 17 mar 2016, o 09:27 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: łączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Magda_Plus »

Esseyer przesłałam zapytanie w tej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Esseyer
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Esseyer »

Magda_Plus Dziękuje i czekam na informację.

Edit: Jeszcze nic nie wiadomo?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2016, o 15:53 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Magda_Plus »

Esseyer nie. Nadal czekam na informacje zwrotne. Zgodnie z tym co pisałam wcześniej pracownicy sklepu internetowego znają Twoja sprawę i zajmują się nią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Esseyer
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Esseyer »

Rozumiem, tylko trochę śmiesznie to wszystko wygląda zważając na to że kolega zamówił we wtorek i dziś dostał...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Esseyer,
sprawa jeszcze w toku. Przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Esseyer
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Esseyer »

Nie ma za co przepraszać. Po prostu jestem nieco zawiedziona gdyż liczyłam że telefon będzie w tym tygodniu. Mam nadzieje tylko że do świąt przyjdzie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Esseyer
Esseyer pisze:Mam nadzieje tylko że do świąt przyjdzie.
też mamy taką nadzieję, że zamówienie uda się szybko sfinalizować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Esseyer
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Esseyer »

Teraz mam kolejną zagwozdkę. Przyszedł email tutaj jego początek:
"Szanowni Państwo,

informujemy, iż zamówienie nr 201603141786905 zostało przekazane firmie kurierskiej.

Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu

Status przesyłki mogą Państwo sprawdzić na stronie przewoźnika na adresem: http://kurier.k-ex.pl/tnt.php, podając numer listu przewozowego *

*nr listu przewozowego pojawi się na stronie przewoźnika dziś w nocy lub jutro rano"
Zastanawia mnie co oznacza "w dniu" bez podanej żadnej daty?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Magda_Plus »

Esseyer przesłałam prośbę o kontakt z Tobą w sprawie dostawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ