Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Szyrek jeśli obawiasz się przekazania kurierowi dokumentów potrzebnych do aktywacji, przy zamówieniu złożonym przez sklep internetowy, proponuję Ci skorzystanie z oferty dostępnej w punktach sprzedaży Plusa. Nie ma możliwość złożenia zamówienia przez internet i jego realizacji za pośrednictwem autoryzowanego punktu handlowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam co z zamówieniem 201602261737448
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
przemek74 przepraszam Cię za zwłokę. Sprawdź swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam,
może kotoś pomóc w sprawdzeniu zamówienia??numer zamówienia 201603091773174 .Proszę o sprawdzenie
Pozdrawiam
może kotoś pomóc w sprawdzeniu zamówienia??numer zamówienia 201603091773174 .Proszę o sprawdzenie
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
RobertB status zamówienia możesz sprawdzić na stronie http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witam!
W dniu 14.03.2016 zamówiłam smartfon motorola Moto X Play z opcją przeniesienia numeru.
Dziś minął 3 dzień status w ogóle nie uległ zmianie. Gdy napisałam mail do esklepu po jakiejś 1h dostałam odpowiedź:
Szanowna Pani,
dziękuję za nadesłaną wiadomość.
Wyjaśniam, iż zamówienie trafiło do realizacji. Obecnie jest ono procesowane przez sklep internetowy. Jak tylko uzyskamy potwierdzenie z Działu Aktywacji o przygotowaniu umowy, poinformujemy Panią o statusie oraz przewidywanej dacie dostawy przesyłki.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Czy jest możliwość jakiegokolwiek przyśpieszenia całego procesu? Miałam nadzieję że telefon otrzymam w tym tygodniu.
Nr mojego zamówienia to: 201603141786905
W dniu 14.03.2016 zamówiłam smartfon motorola Moto X Play z opcją przeniesienia numeru.
Dziś minął 3 dzień status w ogóle nie uległ zmianie. Gdy napisałam mail do esklepu po jakiejś 1h dostałam odpowiedź:
Szanowna Pani,
dziękuję za nadesłaną wiadomość.
Wyjaśniam, iż zamówienie trafiło do realizacji. Obecnie jest ono procesowane przez sklep internetowy. Jak tylko uzyskamy potwierdzenie z Działu Aktywacji o przygotowaniu umowy, poinformujemy Panią o statusie oraz przewidywanej dacie dostawy przesyłki.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Czy jest możliwość jakiegokolwiek przyśpieszenia całego procesu? Miałam nadzieję że telefon otrzymam w tym tygodniu.
Nr mojego zamówienia to: 201603141786905
Ostatnio zmieniony 17 mar 2016, o 09:27 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: łączenie wątków
Powód: łączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Esseyer przesłałam zapytanie w tej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Magda_Plus Dziękuje i czekam na informację.
Edit: Jeszcze nic nie wiadomo?
Edit: Jeszcze nic nie wiadomo?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2016, o 15:53 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów.
Powód: połączenie postów.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Esseyer nie. Nadal czekam na informacje zwrotne. Zgodnie z tym co pisałam wcześniej pracownicy sklepu internetowego znają Twoja sprawę i zajmują się nią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Rozumiem, tylko trochę śmiesznie to wszystko wygląda zważając na to że kolega zamówił we wtorek i dziś dostał...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Esseyer,
sprawa jeszcze w toku. Przepraszam, że tak długo to trwa.
sprawa jeszcze w toku. Przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Nie ma za co przepraszać. Po prostu jestem nieco zawiedziona gdyż liczyłam że telefon będzie w tym tygodniu. Mam nadzieje tylko że do świąt przyjdzie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Esseyer
też mamy taką nadzieję, że zamówienie uda się szybko sfinalizować.Esseyer pisze:Mam nadzieje tylko że do świąt przyjdzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Teraz mam kolejną zagwozdkę. Przyszedł email tutaj jego początek:
"Szanowni Państwo,
informujemy, iż zamówienie nr 201603141786905 zostało przekazane firmie kurierskiej.
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu
Status przesyłki mogą Państwo sprawdzić na stronie przewoźnika na adresem: http://kurier.k-ex.pl/tnt.php, podając numer listu przewozowego *
*nr listu przewozowego pojawi się na stronie przewoźnika dziś w nocy lub jutro rano"
Zastanawia mnie co oznacza "w dniu" bez podanej żadnej daty?
"Szanowni Państwo,
informujemy, iż zamówienie nr 201603141786905 zostało przekazane firmie kurierskiej.
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu
Status przesyłki mogą Państwo sprawdzić na stronie przewoźnika na adresem: http://kurier.k-ex.pl/tnt.php, podając numer listu przewozowego *
*nr listu przewozowego pojawi się na stronie przewoźnika dziś w nocy lub jutro rano"
Zastanawia mnie co oznacza "w dniu" bez podanej żadnej daty?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Esseyer przesłałam prośbę o kontakt z Tobą w sprawie dostawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ