Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Magda_Plus »

zapytanie Sprawdziłeś status - i wiesz, że Twoje zamówienie czeka na przetworzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HaPe
Szalony PlusManiak
Posty: 424
Rejestracja: 5 maja 2013, o 17:14

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: HaPe »

Magda_Plus pisze: HaPe podaj mi numer zamówienie przez formularz.
Już wiem na czym polega problem, zamówienia ze sklepu internetowego, w których klient nie zgodził się na świadczenie usługi przed 10 dniami od zawarcia umowy mają liczony ten termin tylko w dni robocze, w przypadku telemarketingu czas ten liczony jest wedle dni kalendarzowych. Jeden telefon i wyraziłem zgodę, jutro po 7 rano ma nastąpić aktywacja. Zobaczymy.
Banas_90!
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2014, o 10:24

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Banas_90! »

wczoraj złożyłem zamówienie nr.20140819280491
jako że jest to moja 1 umowa z plusem wysłałem neizbędne dokumenty na e-mail esklep@plus.pl (w temacie wpisując nr. zamówienia)
tam otrzymałem zwrotną informacje że wysłąlem neizrozumiałe zapytanie.....

wczoraj próbowałem w razy dodzwonić się na numer 601101200 - dwie próby po 10 min nic.....
w tej chwili dzwonie juz 20 min..... dalej nic....

mogę się dowiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem?
jak moge zrezygnować z zamówienia- dla mnie początek wspołpracy z waszej strony to "za dużo"

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

HaPe,

jak aktualnie wygląda sytuacja?

Banas_90!,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulinkus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:48

Nowy abonament - status zamówienia

Post autor: paulinkus »

Witam,
w poniedziałek z rana zamówiłam w sklepie internetowym telefon na abonament z nowym numerem, codziennie sprawdzam etapy zamówienia i mija już 4 dzień więc myślałam że W KOŃCU zamówienie wejdzie w życie. Co oznacza status zamówienia "Zamówienie procesowane przez Polkomtel" ?

Pozdrawiam,
Paulina
Ostatnio zmieniony 21 sie 2014, o 15:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
duszynskikamil
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 sie 2014, o 13:04

Re: Nowy abonament - status zamówienia

Post autor: duszynskikamil »

Mam tak samo, plus jeśli już złożyłeś zamówienie i przedłużyłeś abonament ma gdzieś kiedy dostaniesz telefon ja czekam od Niedzieli.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj paulinkus,

prześlij mi proszę numer zamówienia przez ten formularz. Poproszę wówczas obsługę sklepu o weryfikację.

Funkcjonalność statusów na stronie internetowej jest jeszcze w fazie testów i aktualnie nie odzwierciedlają one faktycznego etapu złożonej dyspozycji.

duszynskikamil,

Twoją sprawę właśnie przekazałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gmt
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2014, o 10:20

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: gmt »

Witam,
dla wszystkich którzy złożyli przedłużenie umowy/wniosek o nową przez internet/esklep proponuję mimo wszystko zadzwonić na podany tam numer i czekać na konsultanta.
Ja złożyłem 6 sierpnia, 12 sierpnia po moim mailu dostalem odpowiedź, że wciąż się procesuje/błedy techniczne itp.
Mimo przekazania do weryfikacji po postach tutaj dalej była cisza.
18 sierpnia zadzwoniłem pod 601 102 601 i po ok. 20min czekania w końcu połączyło mnie z konsultantem, po przedstawieniu sytuacji prośba o poczekanie w celu sprawdzenia i po ok 1min informacja że 19 pójdzie wysyłka.
Wniosek - złożyć wniosek i jak nie ma efektów to po 3-4 dniach dzwonić - bo nie mam pojęcia, czemu wisiało tyle czasu, skoro po 1 telefonie można było od razu przekazać do wysyłki... :?:
marek0777
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 2014, o 09:47

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: marek0777 »

Witam
W dniu 25.08.2014 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym o przeniesienie numeru do Plusa z telefonem na abonament. Po wysłaniu maila z zapytaniem o status zamówienia otrzymałem informację że "Obecnie jest ono procesowane przez sklep internetowy. Jak tylko uzyskamy potwierdzenie z Działu Aktywacji o przygotowaniu umowy, poinformujemy Pana o statusie oraz przewidywanej dacie dostawy przesyłki". W związku z tym że zależy mi na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki jeszcze w tym tygodniu chciałem nieśmiało liczyć na przyspieszenie realizacji zamówienia.
Jednocześnie proszę o sprawdzenie na jakim etapie jest moje zamówienie.

Nr zamówienia to : 20140825295468

Pozdrawiam
sirParker
Starszy Plusmaniak
Posty: 173
Rejestracja: 4 sie 2014, o 15:19

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: sirParker »

Tutaj mozesz spawdzic stan zamówienia
http://www.plus.pl/status-zamowienia
Ostatnio zmieniony 28 sie 2014, o 15:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
marek0777
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 2014, o 09:47

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: marek0777 »

Tylko że na tej stronie plus.pl/status-zamówienia jest informacja że zamówienie jest w trakcie realizacji
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj gmt,

czekaliśmy na uzupełnienie stanów magazynowych :-/.

Witaj marek0777,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alekgraba
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 wrz 2014, o 23:07

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: alekgraba »

Witam!
Czytam i nie wierzę..
Dlaczego tak traktujecie klientów? Dlaczego w esklep jest napisane dostawa 2-3dni a ludzie czekają tydzień i dłużej??

Ja też w niedzielę zamówiłem telefon z przedłużeniem umowy w MixPlus i mam nadzieję, że najpóźniej w środę będzie. Tak jak jest napisane na stronie.
Pani Asiu. To mój numer zamówienia 20140831309144
Proszę się postarać.

Jeszcze zapytanie jak można wycofać zamówienie, gdybym się zawiódł na dostarczeniu telefonu ?

Ciągle jakieś problemy z tą siecią. Miałem się przenieść, ale żona mnie namówiła na przedłużenie umowy. Powoli zaczynam żałować..
Pozdrawiam
ksyho
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 08:30

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: ksyho »

Dwa lata temu zamawiałem nową aktywację w sklepie interentowym i było tak jak być powinno - szybko i sprawnie. Minusem takiego trybu zamawiania jest to, że jest się traktowanym jak nowy klient i niestety trzeba spełnić dodatkowe procedury weryfikacyjne (przedstawienie opłaconych rachunków za inne media itp), a później scalać konta (aby wszystko było na jednej fakturze).

Teraz to jakiś koszmar. Tablet (nowa aktywacja) zamówiony 26 sierpnia. Od tego czasu status zamówienia "ASSIGNED MANUALLY". Dopiero dzisiaj rano zmienił się na "Zamówienie jest w trakcie realizacji" - chcociaż ciągle nie jestem pewny kiedy będzie zrealizowane.. za kolejny tydzień?. A reklamowane 2,3 dni to po prostu wprowadzanie klientów w błąd.

Do tego powszechna dezinformacja. Telefon do sklepu z pytaniem o dostepność - odpowiedź "jest". Ze względu na niezmnieniony status zamówienia następny telefon dwa dni później. Tym razem z podaniem numeru zamówienia. Odpowiedź "nie ma i nie wiemy kiedy będzie nowa dostawa" (tablet promowany na stronie głównej plus'a). Mail do obsługi sklepu i jeszcze gorzej: dostepność widoczna na stronie, nie mamy dostępu do stanów maganzynowych i informacji o planowanych dostawach.
piotr74
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 11:37

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: piotr74 »

Witam
Proszę o informację na temat zamówienia nr 20140901310795 Jak długo potrwa status "Zamówienie w trakcie realizacji "I jaki jest następny krok zamówienia?
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ