Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 paź 2013, o 16:46
Witam dziś zamówiłem telefon w ofercie mix plus i po zamówieniu dostałem numer zamówienia a potem na e-mail dostałem taką wiadomość: Szanowni Państwo,
dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami i usługami.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą superszybkiego internetu LTE dostępnego w Plusie.
Informacje o tym, czym jest LTE, dlaczego warto z tej technologii korzystać oraz jakie urządzenia ją obsługują – znajdziesz tu:
http://www.plus.pl/internet-lte
Zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej strony!
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 2138142 dotarło do Polkomtel Sp. z o.o.
Klient indywidualny kupujący na http://www.plus.pl, który zawarł umowę na odległość i nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od dnia dostawy może od niej odstąpić, zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), składając stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać przekazane do Polkomtel Sp. z o.o. (e-mailowo na adres esklep@plus.pl, za pomocą faxu na numer 22 426 80 50 lub listownie na adres ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z dopiskiem "Sklep Internetowy") w terminie 10 dni od daty odbioru przesyłki.
PAMIĘTAJ!!! Warunkiem otrzymania przesyłki zawierającej umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest okazanie kurierowi dowodu osobistego a także przekazanie kurierowi kopii zarówno dowodu osobistego jak i dodatkowego dokumentu uwierzytelniającego (wybranego w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia).
Aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Klienta dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Informujemy, że Polkomtel sp. z o.o ma prawo dokonać korekt w zamówieniu niezbędnych do jego dalszego procesowanie (literówki), co będzie skutkowało zmianą numeru zamówienia. O nowym numerze zamówienia poinformujemy w oddzielnej korespondencji mailowej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adres: esklep@plus.pl
Zawartość zamówienia:24 doładowania po 40 zł | numer: 601xxxxxx | promocja: Pakiet internetowy na próbę
Samsung Galaxy Young White
Do zapłaty za zamówienie: 11.00 zł
Opłaty miesięczne: 0.00 zł
Opłata za dostawę: 0.00 zł
Czas dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Andrzej xxxxx
Termin dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
I moje pytanie jest takie: Czy ta wiadomość oznacza że moje zamówienie zostało potwierdzone czy nie zostało potwierdzone ?
Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam :)
dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami i usługami.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą superszybkiego internetu LTE dostępnego w Plusie.
Informacje o tym, czym jest LTE, dlaczego warto z tej technologii korzystać oraz jakie urządzenia ją obsługują – znajdziesz tu:
http://www.plus.pl/internet-lte
Zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej strony!
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 2138142 dotarło do Polkomtel Sp. z o.o.
Klient indywidualny kupujący na http://www.plus.pl, który zawarł umowę na odległość i nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od dnia dostawy może od niej odstąpić, zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), składając stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać przekazane do Polkomtel Sp. z o.o. (e-mailowo na adres esklep@plus.pl, za pomocą faxu na numer 22 426 80 50 lub listownie na adres ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z dopiskiem "Sklep Internetowy") w terminie 10 dni od daty odbioru przesyłki.
PAMIĘTAJ!!! Warunkiem otrzymania przesyłki zawierającej umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest okazanie kurierowi dowodu osobistego a także przekazanie kurierowi kopii zarówno dowodu osobistego jak i dodatkowego dokumentu uwierzytelniającego (wybranego w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia).
Aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Klienta dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Informujemy, że Polkomtel sp. z o.o ma prawo dokonać korekt w zamówieniu niezbędnych do jego dalszego procesowanie (literówki), co będzie skutkowało zmianą numeru zamówienia. O nowym numerze zamówienia poinformujemy w oddzielnej korespondencji mailowej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adres: esklep@plus.pl
Zawartość zamówienia:24 doładowania po 40 zł | numer: 601xxxxxx | promocja: Pakiet internetowy na próbę
Samsung Galaxy Young White
Do zapłaty za zamówienie: 11.00 zł
Opłaty miesięczne: 0.00 zł
Opłata za dostawę: 0.00 zł
Czas dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Andrzej xxxxx
Termin dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
I moje pytanie jest takie: Czy ta wiadomość oznacza że moje zamówienie zostało potwierdzone czy nie zostało potwierdzone ?
Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam :)