Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

dana1111,

powinien wkrótce być wysłany e-mail od pracowników sklepu internetowego z informacją dotyczącą weryfikacji zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinMayaMedia
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2018, o 19:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: MarcinMayaMedia »

Witam!

złożyliśmy zamówienie 12.03.2018, 15.03.2018 dostaliśmy prośbę o dosłanie dokumentów - co zresztą zrobiliśmy natychmiast, mamy 19.03.2018 i konsultant ze sklepu powiedział, że sprawa potrwa jeszcze min 2 dni (weryfikacja).... Ja rozumiem że dużo ludzi chętnych na S9 + ale taki brak przygotowania...? Nawet nie ma wstępnej weryfikacji.

Rozpoczyna się walka z czasem i realizacją zamówienia w T-Mobile ;) Kto pierwszy ten lepszy.

Zamówienie numer: 201803124853237
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MarcinMayaMedia,

sprawdzałeś może swoją skrzynkę? Może masz już jakiegoś maila od sklepu internetowego odnośnie złożonego zamówienia. Mógł trafić do folderu "spam".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
foxontherun
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 14:21

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: foxontherun »

Dzień dobry,

co oznacza status zamówienia: BK?

(Żadnego maila ani sms'a nie dostałam od Państwa, w folderze Spam też nie ma, jedynie sprawdzając na stronie dziś odkryłam taki status).
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj foxontherun,

kiedy dokładnie składałaś zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
foxontherun
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 14:21

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: foxontherun »

Zamówienie złożyłam 26 marca 2018
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

foxontherun,

prześlij zatem proszę maila pod adres: esklep@plus.pl. Podaj mi potem numer zagadnienia, bym mogła przyśpieszyć odpowiedź w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzikus1993
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 sty 2017, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: dzikus1993 »

Od dwóch dni w statusie zamówienia mam oczekuję na przekazanie firmie kurierskiej, dlaczego tak długo to trwa ?

edit: dostałem przed chwilą wiadomość sms z potwierdzeniem wysłania.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

dzikus1993,
dzikus1993 pisze:dostałem przed chwilą wiadomość sms z potwierdzeniem wysłania.
dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lilith13
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 11:10

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: lilith13 »

Witam,
chcialam sie dowiedziec, co oznacza status:

Informacja o statusie Twojego zamówienia:
PK


dla zamowienia 201804045015558, dziekuje
foxontherun
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 14:21

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: foxontherun »

Marta_Plus

sytuacja wygląda dokładnie tak, że dzień po złożeniu zamówienia, (zamówienie złożone 26.03.2018), otrzymałam informację z prośbą o uzupełnienie danych telefonicznych do pracodawcy, co też niezwłocznie uczyniłam.

Dzień później, po południu otrzymałam informację, że nie mogą się dodzwonić, mimo że wyraźnie napisałam w mailu dni i godziny do kontaktu, (pon - pt, od 8 do 16 czynna firma, a od 8 do 15 księgowość).

Zatem raz jeszcze przesłałam te dane i następnie w sobotę otrzymałam kolejnego maila - że nie mogą się dodzwonić (sobota = dzień, kiedy w firmie nikogo nie ma).

Znów wysłałam klarowne informacje, co i jak i od tego czasu cisza.

Wczoraj wysłałam zapytanie co dalej z tym zamówieniem, to dostałam gdzieś po godzinach pracy firmy, maila z informacją, że Dział Weryfikacji wstrzymał realizacje, bo UWAGA - chcą numer kontaktowy do firmy i godziny w jakich się mogą dodzwonić, bo ponoć nadal nie mogą.


To już nawet nie jest zabawne.

Co jest niezrozumiałego w zapisie, że firma jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach do 8 do 16, a księgowość od 8 - 15? I podany zakres numerów stacjonarnych z końcówką od 63-66.

Zatem tym razem zadzwoniłam na infolinie, gdzie po kolejnym powtórzeniu dni i godzin pracy firmy, Pani coś sobie zapisała i stwierdziła, że dziś ktoś się powinie odezwać.

I jak na razie cisza - nikt od Was nie dzwoni, (Księgową uprzedziłam, że może być taki telefon i ma zwrócić na to uwagę).

Firma, w której pracuje, nie jest mała firmą i codziennie dzwonią do nas interesanci i jakoś nie mają problemu z dodzwonieniem, zatem czy u Państwa są jakieś magiczne telefony w Dziale Weryfikacji?

A numery, które moja korespondencja z Państwem otrzymała to:

0326 i 81

Zamówienie numer: 2018032664957181
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

foxontherun,
foxontherun pisze: Zamówienie numer: 2018032664957181
Sprawdź proszę numer zamówienia i podaj mi go ponownie (ten wskazany jest za długi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
foxontherun
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 14:21

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: foxontherun »

201803264957181 < jest taki, u mnie przechodzi na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia

Status zamówienia, to tajemnicze: BK i jak na razie nie dowiedziałam sie od nikogo z Państwa, co to oznacza.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

foxontherun,

dziękuję za numer zamówienia. Przekazałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
foxontherun pisze:Status zamówienia, to tajemnicze: BK
Status na stronie oznacza: błędny numer kontaktowy. Problem z tak wyświetlanymi oznaczeniami jest nam znany. Pracujemy nad tym, aby informacje dotyczące statusów zamówienia pojawiające się na naszej stronie były bardziej czytelne. Przepraszam za zaistniałe niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
foxontherun
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 14:21

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: foxontherun »

*Marta_Plus*

Kogo Wasza firma zatrudnia w Dziale Weryfikacji?

Dziecko by zrozumiało, a Waszych pracowników najwyraźniej przerasta zrozumienie informacji, że firma, w której pracuję czynna jest od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU, w godz 8 rano do 16 po południu, a Księgowość do godz 15.

To są jakieś jaja z Waszej strony.

Dziś znów dostałam maila z informacją o tym, że się nie dodzwonili.

Od kiedy SOBOTA wlicza się w zakres od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU?!

Jeśli ktoś tam ma problem z ogarnięciem kolejności dni, to proponuję zakupić kalendadrz.

A tymczasem proszę o kontakt bezpośredni do kogoś z Kadry Zarządzającej Działu Weryfikacji.
ODPOWIEDZ