Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
djwujek
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 wrz 2011, o 12:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: djwujek »

Dziękuję dostałem informację zwrotna.
PPatryk
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 sty 2017, o 13:20

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: PPatryk »

Witam,
z postów w tym wątku wynika że mój przypadek nie jest odosobniony. Proszę o pomoc specjalistów Plusa w sprawie zamówienia nr 201701052618002, które złożyłem 05.01.2017r. wieczorem. W dniu 9.01.2017 po godz. 20 otrzymałem wiadomość iż realizacja zamówienia będzie opóźniona. Mimo kilku rozmów z konsultantami w internetowym sklepie nie uzyskałem informacji jak długo opóźnienie może trwać i co jest przyczyną poza lakonicznymi "problemami technicznymi". W dniu dzisiejszym minął 2 tygodnie od złożenia zamówienia i wydaje mi się że jest to wystarczający czas aby uporać się ze sprawą. Proszę o informację kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, o 16:00 przez PPatryk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Magda_Plus »

PPatryk przekazałam interwencję do pracowników e-sklepu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
VickyGarden
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: VickyGarden »

Witam serdecznie podpinam się do pytania odnośnie zakupu nowego numeru telefonu w sieci Plus. Potwierdzenie zamówienia to 17.01.2017 , dzisiaj dostałem informację, że zamówienie zostało wstrzymane, ponieważ dział aktywacji do mnie dzwonił "wiele razy" i nikt nie odbierał telefonu. Zadzwoniłem do BOK i pan zapytał czy podałem dobry numer telefonu, oczywiście numer telefonu był prawidłowy a ja nie dostałem ani jednego telefonu z działu aktywacji, więc nie mam pojęcia o jaki kontakt chodzi. Teraz nie wiem czy ktoś do mnie zadzwoni, skoro ktoś rzekomo to robił wiele razy i czy aktywacja w końcu dojdzie do skutku. Finalnie nikt nic nie wie i proszą mnie o cierpliwość. A ja czasu nie mam, nowy numer jest mi bardzo potrzebny, zbliża się weekend a ja nic nie wiem...
Czy może mnie ktoś poinstruować co dalej z tym fantem robić?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

VickyGarden,
- w sprawie realizacji zamówień sklep internetowy kontaktuje się mailowo. Sprawdzałeś może swoją skrzynkę (w tym także folder "spam"), czy nie masz żadnej wiadomości od sklepu internetowego (adres: esklep@plus.pl)?

Możesz również samodzielnie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego, dane kontaktowe znajdziesz tutaj. Tam uzyskasz dokładne wyjaśnienie na jakim etapie jest teraz Twoje zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
VickyGarden
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: VickyGarden »

Tak dostałem wyjaśnienie, że póki się do mnie dział aktywacji nie dodzwoni(dostałem informacje email że próbowano wielokrotnie), to aktywacja jest wstrzymana, a do mnie nikt nie dzwonił. Pan z numeru 601 102 601 powiedział, że w takim razie zgłosi dyspozycje aby dział aktywacji znów się ze mną skontaktował, ale ciągle jest cisza i martwię się, że sytuacja się powtórzy - nikt nie zadzwoni a dostane ponownie meila, że wielokrotnie się ze mną próbowano kontaktować...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

VickyGarden,
- czy możesz podać numer zamówienia? Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
VickyGarden
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: VickyGarden »

Oczywiście bardzo proszę i dziękuję za chęć niesienia pomocy :)

Numer zamówienia 201701162655986
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

VickyGarden,
- dziękuję za numer, interwencja wysłana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
VickyGarden
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: VickyGarden »

Barrrrdzo dziękuję, i pozdrawiam serdecznie :)
Szas
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2017, o 17:28

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Szas »

Mam podobny problem. Zamówienie złożone 13.03.2017r. Status wciąż: "W trakcie realizacji"
Nr. zamówienia: 201703132833868 Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc :-(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Szas,

skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szas
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2017, o 17:28

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Szas »

Oto odpowiedź sklepu internetowego:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Chciałbym poinformować, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszam do punktów Plusa:

http://www.plus.pl/znajdz-salon

Za powstałe trudności przepraszam.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.

Trochę nie poważne traktowanie klienta, a kilka dni temu wysłałem zapytanie i kazano mi czekać.
Tydzień oczekiwania na odpowiedź odmowną, kpina.
Chyba faktycznie, jak już ktoś wspomniał, w sklepie interentowym Plusa pracuje tylko jedna osoba.
Gratuluję podejścia do klienta.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

Szas,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli jednak Dział Aktywacji wyznaczył kaucję, to faktycznie nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia poprzez sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angar01
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 15:51

Re: Dostępność telefonów

Post autor: angar01 »

Witam 20.04.2017 zamówiłem u państwa przez sklep internetowy Samsunga Galaxy s7 edge Black nr zamówienia 201704192971836 czy wiadomo kiedy mogę spodziewać się urządzenia, dziś mija tydzień od dnia zamówienia, a podobno wasz sklep internetowy miał być taki szybki. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, o 15:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
ODPOWIEDZ