Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Dziękuje już dzwonili.W poniedziałek ma być :).
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Esseyer bardzo się cieszę, że rozwój sprawy nabrał tempa i zakończy się w poniedziałek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 sie 2016, o 22:33
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
To chyba odpowiedni dział
Otóż dnia 01.08.2016 złożyłem zamówienie z nową aktywacją i smartfonem zamówienie nr 201608012138009
dnia 03.08.2016 otrzymałem wiadomość :
Szanowni Państwo,
informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201608012138009 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2016-08-05, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Do wczoraj , do poźnych godzin popołudniowych była cisza więc napisałem na adres sklepu z zapytaniem o numer listu przewozowego. Po czym o godzinie 19 otrzymałem następującą wiadomość :
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym poinformować, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy- Zagadnienie: 160804-001665
Przecież to jest kpina i kompletny brak szacunku...Nie trzeba być pracownikiem żeby wydedukować iż weryfikacje , przygotowanie dokumentów itp jest wykonane podczas pierwszego statusy tj : "zamówienie jest w trakcie realizacji" i analogicznie jeżeli przesyłka ma status przygotowanej i oczekującej na wydanie kurierowi , ba nawet jest wyznaczony termin jej dostarczenie to oznacza że wreyfikacje etc przeszły pozywynie , dlatego pytam skąd ta nagła informacja o kaucji? do tego jeszcze w dniu dostarczenia przesyłki...To jest kompletny brak szacunku dla potencjalnego klienta, dla jego czasu oraz inteligencji , mało tego te same wypociny zamieściłem wczoraj w mailu zwrotnym o dot, kaucji i do dziś nikt mi nie odpowiedział.Nie chodzi to o fakt przyznania kaucji lecz o niekompetencje i wasz stosunek do klienta...Straciłem tylko czas i nic poza tym , proszę o odpowiedź dot tej absurdalnej sytuacji
Otóż dnia 01.08.2016 złożyłem zamówienie z nową aktywacją i smartfonem zamówienie nr 201608012138009
dnia 03.08.2016 otrzymałem wiadomość :
Szanowni Państwo,
informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201608012138009 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2016-08-05, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Do wczoraj , do poźnych godzin popołudniowych była cisza więc napisałem na adres sklepu z zapytaniem o numer listu przewozowego. Po czym o godzinie 19 otrzymałem następującą wiadomość :
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym poinformować, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy- Zagadnienie: 160804-001665
Przecież to jest kpina i kompletny brak szacunku...Nie trzeba być pracownikiem żeby wydedukować iż weryfikacje , przygotowanie dokumentów itp jest wykonane podczas pierwszego statusy tj : "zamówienie jest w trakcie realizacji" i analogicznie jeżeli przesyłka ma status przygotowanej i oczekującej na wydanie kurierowi , ba nawet jest wyznaczony termin jej dostarczenie to oznacza że wreyfikacje etc przeszły pozywynie , dlatego pytam skąd ta nagła informacja o kaucji? do tego jeszcze w dniu dostarczenia przesyłki...To jest kompletny brak szacunku dla potencjalnego klienta, dla jego czasu oraz inteligencji , mało tego te same wypociny zamieściłem wczoraj w mailu zwrotnym o dot, kaucji i do dziś nikt mi nie odpowiedział.Nie chodzi to o fakt przyznania kaucji lecz o niekompetencje i wasz stosunek do klienta...Straciłem tylko czas i nic poza tym , proszę o odpowiedź dot tej absurdalnej sytuacji
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
marcin11111,
odpowiedzi udzieliła Ci Joanna_Plus w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 63#p201163
odpowiedzi udzieliła Ci Joanna_Plus w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 63#p201163
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oczekiwanie na zamowienie
Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak długo będę musiał czekać na realizacje zamówienia 201608172179864 ?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2016, o 13:01 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witaj avicii77,
standardowy czas realizacji zamówienia to 4-5 dni roboczych.avicii77 pisze:Chciałbym się dowiedzieć jak długo będę musiał czekać na realizacje zamówienia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Informujemy, iż Państwa zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Dlugo taki status bedzie sie utrzymywal?
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
avicii77,
- dzisiaj powinieneś otrzymać maila z informacją o terminie dostawy.
- dzisiaj powinieneś otrzymać maila z informacją o terminie dostawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
W mailu w którym napisano mi że paczka oczekuje na przekazanie kurierowi miałem planowana datę ndostawy na 25sierpnia czyli jutro, mam nadzieję że taka też będzie ostateczna daty dostawy, bo potrzebuję telefon odebrać do piątku.
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
avicii77,
- jak tylko paczka zostanie przekazana firmie kurierskiej, otrzymasz kolejnego maila już z numerem listu przewozowego i linkiem, pod którym będzie można śledzić przesyłkę. Niedługo powinieneś takiego maila dostać.
- jak tylko paczka zostanie przekazana firmie kurierskiej, otrzymasz kolejnego maila już z numerem listu przewozowego i linkiem, pod którym będzie można śledzić przesyłkę. Niedługo powinieneś takiego maila dostać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 15:57
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Witam. Dnia 22 sierpnia zamówiłem ofertę abonamentową. Do dnia dzisiejszego nie zmieniło się nic w sprawie zamówienia, nadal widnieje że jest w trakcie realizacji. Jaki jest czas oczekiwania na zmianę statusu. Nr zamówienia to 201608222189335. Pozdrawiam
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
ja_kubjakub,
- jestem w trakcie wyjaśniania tej sprawy. Wysłałam już interwencję do pracowników Sklepu Internetowego.
Dam znać, jak dowiem się więcej.
- jestem w trakcie wyjaśniania tej sprawy. Wysłałam już interwencję do pracowników Sklepu Internetowego.
Dam znać, jak dowiem się więcej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 15:57
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Dziękuję za informację
- djwujek
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 2 wrz 2011, o 12:03
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
Szanowni Państwo,
z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201611302502524 zostanie zrealizowane z opóźnieniem z powodu błędu technicznego.
Taki status widnieje od 30.11 chcialem zapytac ile mozna czekac i co to za bład techniczny uniemozliwia realizacje.
z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201611302502524 zostanie zrealizowane z opóźnieniem z powodu błędu technicznego.
Taki status widnieje od 30.11 chcialem zapytac ile mozna czekac i co to za bład techniczny uniemozliwia realizacje.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy
djwujek sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ