Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Esseyer
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2016, o 00:39

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Esseyer »

Dziękuje już dzwonili.W poniedziałek ma być :).
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Magda_Plus »

Esseyer bardzo się cieszę, że rozwój sprawy nabrał tempa i zakończy się w poniedziałek. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin11111
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 sie 2016, o 22:33

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: marcin11111 »

To chyba odpowiedni dział
Otóż dnia 01.08.2016 złożyłem zamówienie z nową aktywacją i smartfonem zamówienie nr 201608012138009
dnia 03.08.2016 otrzymałem wiadomość :
Szanowni Państwo,

informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201608012138009 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.

Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2016-08-05, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Do wczoraj , do poźnych godzin popołudniowych była cisza więc napisałem na adres sklepu z zapytaniem o numer listu przewozowego. Po czym o godzinie 19 otrzymałem następującą wiadomość :
Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Chciałabym poinformować, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy- Zagadnienie: 160804-001665
Przecież to jest kpina i kompletny brak szacunku...Nie trzeba być pracownikiem żeby wydedukować iż weryfikacje , przygotowanie dokumentów itp jest wykonane podczas pierwszego statusy tj : "zamówienie jest w trakcie realizacji" i analogicznie jeżeli przesyłka ma status przygotowanej i oczekującej na wydanie kurierowi , ba nawet jest wyznaczony termin jej dostarczenie to oznacza że wreyfikacje etc przeszły pozywynie , dlatego pytam skąd ta nagła informacja o kaucji? do tego jeszcze w dniu dostarczenia przesyłki...To jest kompletny brak szacunku dla potencjalnego klienta, dla jego czasu oraz inteligencji , mało tego te same wypociny zamieściłem wczoraj w mailu zwrotnym o dot, kaucji i do dziś nikt mi nie odpowiedział.Nie chodzi to o fakt przyznania kaucji lecz o niekompetencje i wasz stosunek do klienta...Straciłem tylko czas i nic poza tym , proszę o odpowiedź dot tej absurdalnej sytuacji
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

marcin11111,

odpowiedzi udzieliła Ci Joanna_Plus w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 63#p201163
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
avicii77
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, o 12:48

Oczekiwanie na zamowienie

Post autor: avicii77 »

Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak długo będę musiał czekać na realizacje zamówienia 201608172179864 ?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2016, o 13:01 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj avicii77,
avicii77 pisze:Chciałbym się dowiedzieć jak długo będę musiał czekać na realizacje zamówienia
standardowy czas realizacji zamówienia to 4-5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
avicii77
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, o 12:48

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: avicii77 »

Informujemy, iż Państwa zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Dlugo taki status bedzie sie utrzymywal?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

avicii77,
- dzisiaj powinieneś otrzymać maila z informacją o terminie dostawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
avicii77
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, o 12:48

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: avicii77 »

W mailu w którym napisano mi że paczka oczekuje na przekazanie kurierowi miałem planowana datę ndostawy na 25sierpnia czyli jutro, mam nadzieję że taka też będzie ostateczna daty dostawy, bo potrzebuję telefon odebrać do piątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

avicii77,
- jak tylko paczka zostanie przekazana firmie kurierskiej, otrzymasz kolejnego maila już z numerem listu przewozowego i linkiem, pod którym będzie można śledzić przesyłkę. Niedługo powinieneś takiego maila dostać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ja_kubjakub
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 sie 2016, o 15:57

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: ja_kubjakub »

Witam. Dnia 22 sierpnia zamówiłem ofertę abonamentową. Do dnia dzisiejszego nie zmieniło się nic w sprawie zamówienia, nadal widnieje że jest w trakcie realizacji. Jaki jest czas oczekiwania na zmianę statusu. Nr zamówienia to 201608222189335. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

ja_kubjakub,
- jestem w trakcie wyjaśniania tej sprawy. Wysłałam już interwencję do pracowników Sklepu Internetowego.
Dam znać, jak dowiem się więcej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ja_kubjakub
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 sie 2016, o 15:57

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: ja_kubjakub »

Dziękuję za informację
Awatar użytkownika
djwujek
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 wrz 2011, o 12:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: djwujek »

Szanowni Państwo,

z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201611302502524 zostanie zrealizowane z opóźnieniem z powodu błędu technicznego.

Taki status widnieje od 30.11 chcialem zapytac ile mozna czekac i co to za bład techniczny uniemozliwia realizacje.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Długi czas oczekiwania na smartfon sklep internetowy

Post autor: Magda_Plus »

djwujek sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ