Teraz jest 25 cze 2018, o 12:48

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

mareczek134

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 lis 2017, o 13:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post30 lis 2017, o 18:48

Basia_Plus dzięki wielkie jednak chyba trzeba na nich w sklepie kija a nie marchewkę :-)
Planowany termin dostawy 04.12 a już się bałem że na Mikołaja nie zdążą :-)
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Marek J.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post1 gru 2017, o 10:13

mareczek134,

cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kafuk

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 gru 2017, o 19:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zamówienie ze sklepu (esklep)

Post19 gru 2017, o 19:39

Witam.
Zamówiłem w czwartek (14.12.2017) telefon + abonament. Dzisiaj dostałem odpowiedź, aby przesłać dokumenty potwierdzające tożsamość. Tak zrobiłem i dalej czekam. Dzwonię na infolinię i pytam jak wygląda procedura, ile to jeszcze potrwa - odpowiedź jest "proszę czekać", dostanie pan informację mailem. Tylko ile mam czekać? Dzisiaj jest 4 dzień roboczy. Tydzień? Dwa tygodnie? Teraz przesłałem dokumenty i co dalej ktoś to sprawdzi i co wtedy? Znów czekać? Jak wygląda w ogóle procedura zamawiania?

EDYCJA:

Dzisiaj 5 dzień roboczy i nadal nic. Gdybym wiedział, że tyle to będzie trwało i że nikt nie będzie m wstanie podać jakiegokolwiek terminu dostawy na infolinii, to bym sobie w ogóle nie zawracał głowy tym e-sklepem.
Ostatnio edytowano 20 gru 2017, o 17:32 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: post pod postem, zalecane korzystanie z opcji edytuj/zmień.
Offline
Avatar użytkownika

trevor81

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 gru 2017, o 11:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zamówienie ze sklepu online

Post20 gru 2017, o 11:54

Dzień dobry. Czy mógłby ktoś sprawdzić co z moim zamówieniem (201712144160912). Złożyłem je 14 grudnia, wczoraj na prośbę w mailu przysłałem dokumenty i cisza. Dzisiaj już jest 5 dzień roboczy.
Ostatnio edytowano 20 gru 2017, o 12:06 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 gru 2017, o 12:16

Witaj trevor81,

status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia. Więcej info na ten temat znajdziesz tutaj : http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

trevor81

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 gru 2017, o 11:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 gru 2017, o 13:59

Widziałem, ale nadal oczekuje na sprawdzenie. To już 5 dzień roboczy, a nadal moje dane są weryfikowane. Proszę o sprawdzenie tego i jeżeli jest taka możliwość to przyspieszenie zamówienia, bo w przeciwnym razie rezygnuję z tego zamówienia.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 gru 2017, o 14:23

trevor81,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

trevor81

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 gru 2017, o 11:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 gru 2017, o 14:24

Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 gru 2017, o 17:38

Witaj kafuk,

sprawdzałeś aktualny status zamówienia na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ian

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post3 sty 2018, o 15:31

Witam, od paru dni oczekuję na zamówienie nr 201712304288945. Jakie było moje zdziwienie kiedy otrzymałem smsa informującego mnie, że przewidywany termin dostawy to 10.01. Dziwne, czyżby kurier dostarczał przesyłki na rowerze? Otóż po wykonaniu telefonu na infolinię sklepu okazało się, że mają inwentaryzacje... I tu pojawiają się pytania: co mnie to obchodzi? Czy na prawdę inwentaryzacja wymusza de facto zamknięcie sklepu internetowego czy wasi ludzie są nieudolni lub jest ich za mało, żeby poradzić sobie z tym zadaniem? I przede wszystkim dlaczego informacja o tych utrudnieniach nie jest widoczna na stronie sklepu? Gdybym miał świadomość takich opóźnień to poszedłbym do salonu i załatwił wszystko w ciągu jednego dnia albo skorzystał z usług konkurencji, której jakoś żadna inwentaryzacja nie przeszkadza w obsłudze klienta (dodajmy, że wieloletniego) zgodnie ze standardami. Jako ciekawostkę dodam, że zamawiałem parę dni wcześniej sprzęt z zagranicy, doszedł po 3 dniach. Da sie?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post3 sty 2018, o 17:00

Witaj ian,

przepraszamy za opóźnienia w doręczeniu Twojej przesyłki z powodu inwentaryzacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ian

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post3 sty 2018, o 17:54

To nie są "opóźnienia" tylko oszukiwanie klienta że działa coś co tak na prawdę nie działa a ja mam prawo wiedzieć o tym PRZED złożeniem zamówienia. Jeden prosty komunikat na stronie, że sklep nie będzie w stanie realizować zamówień do 10.01 a zmieniłbym plany i zadowolony wyszedł z waszego salonu już parę dni wcześniej. A tak mam niesmak, chęć do przeniesienia wszystkich 3 numerów w domu do konkurencji i kuriera akurat w dniu kiedy mam zacząć przeprowadzkę. Brawo.
Offline
Avatar użytkownika

Roberton

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 9 sty 2018, o 14:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 sty 2018, o 14:31

Dzień dobry, dzisiaj 9.01.2018 dostałem powiadomienie o planowanym terminie dostawy złożonego zamówienia, o treści .
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-08.
Jak mam to rozumieć, mam się cofnąć w czasie i odebrać zamówienie :lol:
Mógłby ktoś to sprawdzić i napisać kiedy tak naprawdę mogę się spodziewać kuriera?
Nie siedzę w domu 24h i chciałbym wiedzieć kiedy mogę odebrać przesyłkę.
Poza tym, jeszcze nic nie odebrałem, nie podpisałem a od wczoraj przychodzą mi dziwne sms-y z podziękowaniami za skorzystanie z oferty :oops:
Zamówienie nr 201712294287202
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4722
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 518 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 sty 2018, o 17:47

Witaj Roberton,
- kontaktowałeś się może już w tej sprawie z obsługą naszego sklepu internetowego?
Czy otrzymałeś numer listu przewozowego? Na stronie firmy kurierskiej sam mógłbyś sprawdzić status przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stivi

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 sty 2018, o 18:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 sty 2018, o 18:09

Witam.
Na jutro mam planowaną dostawę umowy do podpisu i telefon. Zamówienie z e-sklepu. Do tej pory nie otrzymałem informacji o numerze listu przewozowego a status wyświetlanego zamówienia to: oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej. Rozumiem, że jutro paczka nie dotrze? Nie wierzę w to, żeby kurier w 1 dzień przyjechał z siedziby główej tego całego "żartu" (bo sklepem to tego nazwać nie idzie niestety).
Numer zamówienia to 201712284273491
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości