Teraz jest 18 lip 2018, o 06:14

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 756
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 102 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post10 sty 2018, o 10:15

Witaj Stivi,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stivi

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 sty 2018, o 18:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post10 sty 2018, o 15:06

Pani Marto, serdecznie dziękuję i za interwencję. Dokładnie 6 minut po Pani odpowiedzi, e-sklep wysłał do mnie maila z informacją o numerze przesyłki. Super!
Jakież jest moje zdziwienie, gdy w mailu tym, w dalszym ciągu widnieje informacja, że dzień w którym zjawi się u mnie kurier to nadal 10 stycznia co jest kompletną bzdurą! Po rozmowie z konsultantem z sieci kuriera, uzyskałem odpowiedź, że nie widzi jej w swoim systemie, co oznacza że ta paczka nie ruszyła nawet centymetra poza siedzibę e-sklepu! Dodatkowo, dostałem również smsa z linkiem aby śledzić paczkę, co też jest kompletną ignorancją w stosunku do klientów, ponieważ ten link kieruje do nieistniejącej już strony firmy K-EX (właściwie przejętej). Rozumiem, mieli inwentaryzację (czego defacto dowiedziałem się od konsultanta z firmy kurierskiej) ale bez przesady... W tym Państwa śmiesznym "e-sklepie" pracują sami ignoranci i osoby niekompetentne. Okłamują klientów na potęgę, robiąc z nich debili! Nawet wczoraj na ich infolinii Pan zarzekał się że paczka do mnie dotrze dzisiaj.. i co? Cholernie żałuję, że zgodziłem się na przedłużenie przez ten daremny e-sklep. Mogłem pójść do Waszego salonu i w jeden dzień wszystko bym załatwił i wyszedłbym szczęśliwy, a tak cóż... Dobrze chociaż, że Pan na infolinii tego sklepiku potrafił wysłać polecenie zmiany adresu dostawy przez co mogę ją odebrać w pracy ale i tak czas dostawy znowu się wydłuży... Miałem dobre zdanie o Waszej sieci ale teraz to...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 756
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 102 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 10:04

Stivi,

najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Przekazałam Twoje uwagi do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Danzel

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 22:56
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowe Orange
  • Model telefonu: LG

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 15:29

Witam. Witam zamówiłem Plush Abo za 25zł na czas nieokreślony dla dwóch numerów aby była opcja Duet z przeniesieniem numerów. Miało to miejsce 8.01.2018. Dzień później dostałem maila, że umowy do podpisu zostały przekazane do firmy kurierskiej i sprawdzając w statusie zamówienia faktycznie tak było. Dziś jest 11.01.2018, a kuriera nie ma. Nikt nie próbował się ze mną skontaktować ani na jeden numer do przeniesienia ani na drugi. Nikt również nie próbował dostarczyć przesyłki na podany adres.
W informacji o statusie zamówienia natomiast zmienił się status na: "Brak opisu dla statusu zamówienia"

Moje numery zamówienia to:
201801084368570

201801084368874

Czy byłby ktoś w stanie to przyspieszyć bo zaczyna być to żenujące.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 15:54

Witaj Danzel,
- sprawdź proszę skrzynkę e-mail (w tym folder SPAM), czy nie ma kolejnej wiadomości ze sklepu internetowego, w której podane byłby numery listów przewozowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Danzel

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 22:56
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowe Orange
  • Model telefonu: LG

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 16:01

Nie ma nic niestety w spamie. Zgłosiłem problem do bok, ale tam chyba nie ma chęci zajęcia się tą sprawą. Zero odpowiedzi oprócz tej z automatu, że postarają się zrobić to jak najszybciej.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 16:20

Danzel,
- wysłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twoich zamówień.
Czy możesz podesłać jeszcze numer zgłoszenia do bok? Postaram się to też przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Danzel(11 sty 2018, o 16:57)
Offline
Avatar użytkownika

Danzel

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 22:56
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowe Orange
  • Model telefonu: LG

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 16:59

Dzięki za interwencję. Już odpowiedzieli. Umowy przyjadą na 16.01. Ciekawe co się dzieje z tą makulaturą wysłaną do mnie przedwczoraj
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 18:02

Danzel,
- cieszę się, ze już masz odpowiedź.
W międzyczasie dowiedziałam się, że to opóźnienie wynikało z inwentaryzacji, jaka miała miejsce niedawno.
Za utrudnienia bardzo przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(19 sty 2018, o 20:13)
Offline
Avatar użytkownika

Stivi

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 sty 2018, o 18:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 21:23

Danzel 16.01 to oni dopiero wyślą do Ciebie to przesyłkę tak jak było to w moim przypadku. Na infolinii kurierskiej dowiedziałem się dopiero o tej całej inwetaryzacji :roll:
Pracujące tutaj osoby na tym forum to na prawdę skarb dla tej sieci i chyba jedyny +'sik jaki widzę w funkcjonowaniu całego Polkomtela :)
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 139
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post11 sty 2018, o 21:32

wg prawideł TAK powinieneś otrzymać zamówienie wg terminu jak i godziny w piśmie.
Ale jak to firma od "wszystkiego i niczego" wciska dodatkowe "reklamy" i "oferty" swoich usług.
Offline
Avatar użytkownika

weroniccka2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 sty 2018, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 sty 2018, o 13:45

Witam w piątek złożyłem zamuwienie na przedłużenie umowy abonametowej ze sprzętem i w dalszym ciągu nie mam informacji co dalej status zamuwienia jest caly czas taki sam przekazane do realizacji . Czy mógł by ktoś pomuc mi i dowiedzieć się ile mam jeszcze czekać na info nr zamuwienia to 201801124397943 z góry dziękuję
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 756
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 102 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 sty 2018, o 14:02

Witaj weroniccka2,

przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

weroniccka2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 sty 2018, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 sty 2018, o 14:08

Dziękuję
Offline
Avatar użytkownika

weroniccka2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 sty 2018, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 sty 2018, o 10:14

Witam ponownie w dalszym ciągu nie otrzymalem informacji ze sklepu co dzieje się z moim zamowieniem nr 201801124397943 próże o interwęcje w mojej sprawie z góry dziękuję
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości