Strona 52 z 106

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 30 lis 2017, o 19:48
autor: mareczek134
Basia_Plus dzięki wielkie jednak chyba trzeba na nich w sklepie kija a nie marchewkę :-)
Planowany termin dostawy 04.12 a już się bałem że na Mikołaja nie zdążą :-)
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Marek J.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 1 gru 2017, o 11:13
autor: Basia_Plus
mareczek134,

cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy. :->

Zamówienie ze sklepu (esklep)

: 19 gru 2017, o 20:39
autor: kafuk
Witam.
Zamówiłem w czwartek (14.12.2017) telefon + abonament. Dzisiaj dostałem odpowiedź, aby przesłać dokumenty potwierdzające tożsamość. Tak zrobiłem i dalej czekam. Dzwonię na infolinię i pytam jak wygląda procedura, ile to jeszcze potrwa - odpowiedź jest "proszę czekać", dostanie pan informację mailem. Tylko ile mam czekać? Dzisiaj jest 4 dzień roboczy. Tydzień? Dwa tygodnie? Teraz przesłałem dokumenty i co dalej ktoś to sprawdzi i co wtedy? Znów czekać? Jak wygląda w ogóle procedura zamawiania?

EDYCJA:

Dzisiaj 5 dzień roboczy i nadal nic. Gdybym wiedział, że tyle to będzie trwało i że nikt nie będzie m wstanie podać jakiegokolwiek terminu dostawy na infolinii, to bym sobie w ogóle nie zawracał głowy tym e-sklepem.

Zamówienie ze sklepu online

: 20 gru 2017, o 12:54
autor: trevor81
Dzień dobry. Czy mógłby ktoś sprawdzić co z moim zamówieniem (201712144160912). Złożyłem je 14 grudnia, wczoraj na prośbę w mailu przysłałem dokumenty i cisza. Dzisiaj już jest 5 dzień roboczy.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2017, o 13:16
autor: Basia_Plus
Witaj trevor81,

status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia. Więcej info na ten temat znajdziesz tutaj : http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2017, o 14:59
autor: trevor81
Widziałem, ale nadal oczekuje na sprawdzenie. To już 5 dzień roboczy, a nadal moje dane są weryfikowane. Proszę o sprawdzenie tego i jeżeli jest taka możliwość to przyspieszenie zamówienia, bo w przeciwnym razie rezygnuję z tego zamówienia.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2017, o 15:23
autor: Basia_Plus
trevor81,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2017, o 15:24
autor: trevor81
Dziękuję.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2017, o 18:38
autor: Marta_Plus
Witaj kafuk,

sprawdzałeś aktualny status zamówienia na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 3 sty 2018, o 16:31
autor: ian
Witam, od paru dni oczekuję na zamówienie nr 201712304288945. Jakie było moje zdziwienie kiedy otrzymałem smsa informującego mnie, że przewidywany termin dostawy to 10.01. Dziwne, czyżby kurier dostarczał przesyłki na rowerze? Otóż po wykonaniu telefonu na infolinię sklepu okazało się, że mają inwentaryzacje... I tu pojawiają się pytania: co mnie to obchodzi? Czy na prawdę inwentaryzacja wymusza de facto zamknięcie sklepu internetowego czy wasi ludzie są nieudolni lub jest ich za mało, żeby poradzić sobie z tym zadaniem? I przede wszystkim dlaczego informacja o tych utrudnieniach nie jest widoczna na stronie sklepu? Gdybym miał świadomość takich opóźnień to poszedłbym do salonu i załatwił wszystko w ciągu jednego dnia albo skorzystał z usług konkurencji, której jakoś żadna inwentaryzacja nie przeszkadza w obsłudze klienta (dodajmy, że wieloletniego) zgodnie ze standardami. Jako ciekawostkę dodam, że zamawiałem parę dni wcześniej sprzęt z zagranicy, doszedł po 3 dniach. Da sie?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 3 sty 2018, o 18:00
autor: Basia_Plus
Witaj ian,

przepraszamy za opóźnienia w doręczeniu Twojej przesyłki z powodu inwentaryzacji.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 3 sty 2018, o 18:54
autor: ian
To nie są "opóźnienia" tylko oszukiwanie klienta że działa coś co tak na prawdę nie działa a ja mam prawo wiedzieć o tym PRZED złożeniem zamówienia. Jeden prosty komunikat na stronie, że sklep nie będzie w stanie realizować zamówień do 10.01 a zmieniłbym plany i zadowolony wyszedł z waszego salonu już parę dni wcześniej. A tak mam niesmak, chęć do przeniesienia wszystkich 3 numerów w domu do konkurencji i kuriera akurat w dniu kiedy mam zacząć przeprowadzkę. Brawo.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 9 sty 2018, o 15:31
autor: Roberton
Dzień dobry, dzisiaj 9.01.2018 dostałem powiadomienie o planowanym terminie dostawy złożonego zamówienia, o treści .
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-08.
Jak mam to rozumieć, mam się cofnąć w czasie i odebrać zamówienie :lol:
Mógłby ktoś to sprawdzić i napisać kiedy tak naprawdę mogę się spodziewać kuriera?
Nie siedzę w domu 24h i chciałbym wiedzieć kiedy mogę odebrać przesyłkę.
Poza tym, jeszcze nic nie odebrałem, nie podpisałem a od wczoraj przychodzą mi dziwne sms-y z podziękowaniami za skorzystanie z oferty :oops:
Zamówienie nr 201712294287202

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 9 sty 2018, o 18:47
autor: Ewa_Plus
Witaj Roberton,
- kontaktowałeś się może już w tej sprawie z obsługą naszego sklepu internetowego?
Czy otrzymałeś numer listu przewozowego? Na stronie firmy kurierskiej sam mógłbyś sprawdzić status przesyłki.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 9 sty 2018, o 19:09
autor: Stivi
Witam.
Na jutro mam planowaną dostawę umowy do podpisu i telefon. Zamówienie z e-sklepu. Do tej pory nie otrzymałem informacji o numerze listu przewozowego a status wyświetlanego zamówienia to: oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej. Rozumiem, że jutro paczka nie dotrze? Nie wierzę w to, żeby kurier w 1 dzień przyjechał z siedziby główej tego całego "żartu" (bo sklepem to tego nazwać nie idzie niestety).
Numer zamówienia to 201712284273491