Strona 54 z 106

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 19 sty 2018, o 12:07
autor: Marta_Plus
Witaj weroniccka2,

przekazałam Twoją uwagę dalej i przepraszam za napotkane niedogodności.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 19 sty 2018, o 12:17
autor: weroniccka2
Mam nadzieje ze w końcu będę wiedział na czym stoję i dziękuję

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 1 lut 2018, o 18:14
autor: robercik
Dostałem 28.01 odpowiedź od plusa że "Aktualnie oczekujemy na indywidualne udostępnienie dla Państwa promocji. Dołożymy wszelkich starań aby niezwłocznie zrealizować zamówienie." status zamówienia Realizacja opóźniona. Szczegóły wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? numer zamówienia 201801234483265. Pozdrawiam..

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 2 lut 2018, o 11:08
autor: Basia_Plus
robercik,

wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 lut 2018, o 09:49
autor: wszad
od 28.01 status dostawy - oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Ile jeszcze mam czekac na telefon? zamowienie nr 201801284517753

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 lut 2018, o 11:20
autor: Joanna_Plus
wszad,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 22 lut 2018, o 13:37
autor: aniaJ
Witam w dniu 20.02.2018 r. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na nowy numer w abonamencie wraz z telefonem. W dniu dzisiejszym otrzymałam oto taki komunikat:
Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Po kilkunastu telefonach pod różne numery w celu uzyskania informacji jaka była przyczyna naliczenia kaucji( co jest dla mnie bez sensu: pracuje na umowę na czas nieokreślony, nie posiadam zadłużenia(kredyt spłacam regularnie))
Pewna Pani zaproponowała mi ponowne rozpatrzenie zamówienia ( wątpię że to coś zmieni)
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 22 lut 2018, o 15:03
autor: Basia_Plus
Witaj aniaJ,
aniaJ pisze:Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 mar 2018, o 12:55
autor: mchmielewski
W dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa (numer zamówienia 201803054802537) na nowy numer w abonemencie z telefonem na raty, szczegóły poniżej:

• Wybrana promocja: PLUS. ELASTYCZNA Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY)
• Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
• Kwota abonamentu: 40.00 zł /mies.
• Opłata za sprzęt: 88 zł brutto /mies. przez 48 mies.
• Wybrany produkt: Samsung Galaxy Note 8 w kolorze Gold
• Płatność przy odbiorze: 98,99 zł

W dniu dzisiejszym otrzymałem informację, że dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Nie wiem na jakiej podstawie została wyznaczona ta kaucja, skoro nie mam w ogóle na siebie wziętych żadnych kredytów w bankach, nie posiadam żadnych zaległości w płaceniu operatorom, gdyż nie jestem z żadnym związany żadną umową - to miała być moja pierwsza umowa na abonament. Posiadam stały, udokumentowany dochód (jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony). Proszę powiedzieć mi zatem co jest przyczyną, że operator żąda ode mnie kaucji? Czy w tym kraju nie można dostać nic bez problemu?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 mar 2018, o 13:13
autor: Basia_Plus
mchmielewski,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 mar 2018, o 14:07
autor: mchmielewski
Basia_Plus

Bardzo dziękuję. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi ze strony sklepu i czy myślisz, że zniosą tą kaucję?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 mar 2018, o 14:17
autor: sl@w_es
mchmielewski pisze:(...) myślisz, że zniosą tą kaucję?
Poczytaj na FORUM wątki z tytułem Kaucja i pozbądź się złudzeń - nie liczyłbym na cud.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 mar 2018, o 14:31
autor: mchmielewski
sl@w_es

cud się jednak stał dokładnie w tym poście.
Zastanawia mnie tylko co krauzik musiał zrobić by mu tę kaucję znieśli...

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 7 mar 2018, o 12:31
autor: CoSieGapisz
Zamówienie numer:
201802284762343

Od 28 w trakcie realizacji i zero odzewu ze strony sklepu.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 7 mar 2018, o 12:44
autor: Basia_Plus
CoSieGapisz,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.