Strona 56 z 106

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 9 mar 2018, o 17:43
autor: Marta_Plus
izabelalu,

dziękuję za numer zamówienia. Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 mar 2018, o 18:15
autor: Pierwszlepszy
Witam

Prośba do specjalistów udzielajacych sie na forum w imieniu operatora sieci Plus.
Czy jest możliwość doprowadzenie do kontaktu z działem weryfikacji? dzwoniono do mnie w zeszły piątek na numer którego nie miałem przy sobie i liczyłem że dzisiaj ktoś zadzwoni ale nic. Sprawa dotyczy zamówienia w sklepie internetowym br201803014772150. Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 mar 2018, o 18:36
autor: Basia_Plus
Witaj Pierwszlepszy
Pierwszlepszy pisze:Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 mar 2018, o 19:06
autor: Pierwszlepszy
z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Dzwoniłem a jakże, miły Pan po drugiej stronie objaśnił ze dział weryfikacji jest w innym budynku i nie ma możlwości aby mógł interweniować - dodał informację w systemie i wpisał mój inny numer kontaktowy oraz objaśnił przycyzne zaiweszenia procesowania zamówienia. Jednak dzisiaj nikt nie dzwonił i postanowiłem zadziałać ja. W formularzu kontaktu jaki dostałem w mailu napisałem tez odpowiednio mam dwa potwierdzenia przekazania informacji tam gdzie trzeba - ale efektu brak. Próbuje przez forum, efekt taki że dzisiaj Pani z obsługi dodała kolejny wpis o przekazaniu informacji do weryfikacji. Nie wiem może jak niecierpliwy jestem ale tak długo to od lat nic nie załatwiałem.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 mar 2018, o 12:47
autor: Marta_Plus
Pierwszlepszy,

przesłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 mar 2018, o 12:57
autor: Pierwszlepszy
Witam

Dziękuję, niestety ale to jest błędne koło - ciągle sprawa tkwi w tym samym miejscu. Dostałem kolejnego maila że nie można się ze mną skontaktować, telefon mam ciągle przy sobie (oba numery) żadnego nieodebranego połączenia. Naprawdę nie ma możliwości aby ja zadzwonił do tego Działu Weryfikacji? Ręce opadają

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 mar 2018, o 14:29
autor: Basia_Plus
Witaj Pierwszlepszy,

konsultant będzie ponownie się z Tobą kontaktował.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 mar 2018, o 14:36
autor: Pierwszlepszy
Obrazek

.........czekam
UPDATE: Zadzwonili! Mam nadzieję że dalej to już góra 2 dni robocze i finał.....

Dziękuję wszystkim którzy pomogli :)

To teraz będę odliczał:
1-szy dzień cisza, status zamówienia bez zmian....

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 15 mar 2018, o 14:43
autor: Aquarel94
Witam,
Proszę o interwencję. Mój numer zamówienia to:201803124855318.
Strasznie opornie to wszystko działa...

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 15 mar 2018, o 15:18
autor: Basia_Plus
Witaj Aquarel94,

sprawdzałeś może swoją skrzynkę? Może masz już jakiegoś maila od sklepu internetowego odnośnie złożonego zamówienia. Mógł trafić do folderu "spam".

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 15 mar 2018, o 15:43
autor: Aquarel94
Dzisiaj wysłałem dokumenty i od tamtej pory cisz. Nie chce nic mówić ale zamówienie złożyłem w poniedziałek i jest to lekka przesada, żeby tyle czekać...

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 15 mar 2018, o 16:29
autor: Basia_Plus
Aquarel94,

wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie złożonego zamówienia.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 19 mar 2018, o 17:23
autor: dana1111
Witam.

Mam problem z przeniesieniem nr do plus zamówienie 201803134865138, wyznaczona jest kaucja. Czemu tak się dzieje? Nie mam nigdzie zaległości.
Czy to na mój wiek? 55 rocznik. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 19 mar 2018, o 18:23
autor: Marta_Plus
Witaj dana1111,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 19 mar 2018, o 18:38
autor: dana1111
@Marta_Plus będą się kontaktować? Może masz jakieś informacje.