Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2018, o 20:46
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam w dniu 18.05.2018 r. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym na nowy numer w abonamencie wraz z telefonem. W dniu dzisiejszym otrzymałem wiadomość
Szanowni Państwo,
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Nie rozumiem dlaczego tak jest i chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna kaucji.
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201805185288888
Szanowni Państwo,
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Nie rozumiem dlaczego tak jest i chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna kaucji.
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201805185288888
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Dreiwen,
poprosiłam o ponowną weryfikację Twojego zamówienia. Dodam, że przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucje.
poprosiłam o ponowną weryfikację Twojego zamówienia. Dodam, że przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ile trzeba czekać na ponowną weryfikację mojego zamówienia??Marta_Plus pisze:Witaj Dreiwen,
poprosiłam o ponowną weryfikację Twojego zamówienia. Dodam, że przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucje.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dreiwen,
o decyzji Działu Aktywacji zostaniesz poinformowany mailowo.
o decyzji Działu Aktywacji zostaniesz poinformowany mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Gdy sprawdzam status swojego zamówienia w sklepie internetowym wysakuje mi informacja że
"REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Problem jest w tym że już wysłałem dwukrotnie zdjęcia kopii tych dokumentów. Od dwóch dni jest ciągle taki sam status zamówienia. Ile jeszcze muszę czekać. Numer mojego zamówienia to:
201805195294647.
"REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Problem jest w tym że już wysłałem dwukrotnie zdjęcia kopii tych dokumentów. Od dwóch dni jest ciągle taki sam status zamówienia. Ile jeszcze muszę czekać. Numer mojego zamówienia to:
201805195294647.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Mitsuu,
Podaj mi proszę jeszcze numer sprawy, który otrzymałeś w mailu zwrotnym.Mitsuu pisze:Problem jest w tym że już wysłałem dwukrotnie zdjęcia kopii tych dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Po dostaniu takiego e-maila ''
Kopie dokumentów
Szanowni Państwo,
w celu realizacji zamówienia prosimy o przesłanie czytelnej kopii dowodu osobistego oraz kopii drugiego dokumentu wybranego przy składaniu zamówienia na adres: tm@plus.pl. Przypominamy, że wybrali Państwo opcję: " . Wysłałem na podany adres zdjęcia kopii dokumentów i nie otrzymałem żadnego e maila zwrotnego.
Kopie dokumentów
Szanowni Państwo,
w celu realizacji zamówienia prosimy o przesłanie czytelnej kopii dowodu osobistego oraz kopii drugiego dokumentu wybranego przy składaniu zamówienia na adres: tm@plus.pl. Przypominamy, że wybrali Państwo opcję: " . Wysłałem na podany adres zdjęcia kopii dokumentów i nie otrzymałem żadnego e maila zwrotnego.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mitsuu,
a w temacie maila widzisz numer sprawy, taki z symbolem #?
a w temacie maila widzisz numer sprawy, taki z symbolem #?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
W temacie meila nie ma żadnego numeru sprawy i nie ma żadnego symbolu #. W temacie jest tylko numer mojego zamówienia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mitsuu,
poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o weryfikację i realizację Twojego zamówienia.
poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o weryfikację i realizację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
I ciągle zero zmian w całej mojej sprawie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mitsuu,
zainterweniowałam i przekazałam Twoje uwagi dalej.
zainterweniowałam i przekazałam Twoje uwagi dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
U mnie dalej cisza
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
A może trzeci raz mam wysłać czytelnię kopię dowodu i drugiego dokumentu? To już naprawdę są jakieś żarty zamówienie od trzech dni jest wstrzymane bo "niby" nie wysłałem tych kopii. A ja już uczyniłem to dwukrotnie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dreiwen, Mitsuu,
przepraszam za napotkane niedogodności. Interweniuję dalej.
przepraszam za napotkane niedogodności. Interweniuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ