Teraz jest 23 lip 2018, o 10:49

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Dreiwen

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 19:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 14:09

Dostałem smsa o rzekomej zmianie statusu zamówienia ale dalej stoi w miejscu
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 14:21

Ile mam jeszcze czekać na jaką kolwiek reakcję ze strony sklepu internetowego? Żadnego emaila ani nic. Zależy mi bardzo na czasie. Widocznie muszę chyba zrezygnować z Plusa bo cała ta sytuacja jest dla mnie jakimś żartem nie tego się spodziewałem. Skoro "niby" nie dostali żadnego meila z tymi kopiami to czemu nie dzwonią albo chociaż nie napiszą do mnie meila? Czekam na szybką odpowiedź ze strony sklepu internetowego.
Offline
Avatar użytkownika

belecobelegdzie

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 5 kwi 2018, o 08:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 15:21

spróbuj w tmobile albo orange jak poczekasz tydzień na odpis to zmienisz zdanie :D w play natomiast dostaniesz extra przeklej wklej i sprawa ciągnąc się bedzie dwa miesiące.


Jak masz maila w onecie albo w innej smieciowej poczcie to mail zapewne wpadł do spamu w plusie.
Mi tam bok zawsze odpisuje do 24h tak samo sklep internetowy.

W każdej sieci jest podobnie, wszedzie praca, brak czasu i czeste niedoinformowanie konsultantów.
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 16:44

To znowu mam wysłać meila? Aż do bólu?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 17:16

Mitsuu, Dreiwen,
- sprawy są jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dreiwen

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 19:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 20:08

O co chodzi z tą kaucją i ile ona wynosi?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 769
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 maja 2018, o 09:17

Dreiwen,

w takiej sytuacji nie ma możliwości realizacji Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(21 cze 2018, o 09:58)
Offline
Avatar użytkownika

Dreiwen

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 19:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 maja 2018, o 09:38

Raczej podziękuję i pójdę do innej sieci bo tutaj to są jakieś jaja za przeproszeniem
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 maja 2018, o 10:21

A jak tam się ma moja sytuacja?
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 maja 2018, o 10:57

Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc. :-)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 769
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 maja 2018, o 11:08

Mitsuu,
Mitsuu napisał(a):Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc. :-)
Bardzo się cieszę z tego faktu. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Natanya

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 cze 2018, o 19:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 cze 2018, o 19:23

Sklep internetowy plusa to jakaś kpina,a rzekomy czas realizacji bardzo odbiega od rzeczywistości. Czekam na jakąkolwiek decyzję stanowczo za długo,a na moje e-maile nie raczą odpowiedzieć. Może ktoś tu na forum pomoże uzyskać informacje co z moim zamówieniem sprzed 13dni. Nr zamówienia 201806075405346
Offline
Avatar użytkownika

Emil435

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 cze 2018, o 15:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 cze 2018, o 21:31

Też jestem troszkę zniesmaczony. Dziś miała być dostawa - specjalnie wziąłem wolne z pracy by móc odebrac. I co? Ani widu ani słychu, w zamian za to dowiedziałem się, że dziś przesyłka została nadana i pewnie bedzie jutro kiedy będę w pracy do wieczora i nie będę mógł jej odebrać.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post21 cze 2018, o 09:17

Natanya,
- czy sprawdzałaś folder SPAM? Możliwe, że odpowiedzi ze sklepu internetowego trafiły właśnie tam.

Emil435,
- dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html lub telefonicznie 801 31 00 00 lub (22) 771 71 71 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).

Możliwe jest też przeadresowanie, gdy przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej. W tym celu prośba o kontakt z infolinią sklepu internetowego.

Nasz pracownik, na podstawie numeru listu przewozowego wyśle do firmy kurierskiej interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(21 cze 2018, o 09:58)
Offline
Avatar użytkownika

Natanya

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 cze 2018, o 19:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post21 cze 2018, o 15:48

Przeczytałam wszystkie posty w podobnej tematyce stąd wiedziałam, że muszę również przeglądać folder spamu. Nie otrzymałam żadnej wiadomości,trwam w zawieszeniu mimo dosłania dokumentów o jakie prosili. Nie podejrzewałam nawet że aż takie utrudnienia będą. W tej chwili nawet decyzja odmowna mnie usatysfakcjonuje,byle jakakolwiek była,wtedy wiem, że mogę zawrzeć umowę z inną siecią bez przeszkód.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości