Strona 60 z 106
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 maja 2018, o 15:09
autor: Dreiwen
Dostałem smsa o rzekomej zmianie statusu zamówienia ale dalej stoi w miejscu
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 maja 2018, o 15:21
autor: Mitsuu
Ile mam jeszcze czekać na jaką kolwiek reakcję ze strony sklepu internetowego? Żadnego emaila ani nic. Zależy mi bardzo na czasie. Widocznie muszę chyba zrezygnować z Plusa bo cała ta sytuacja jest dla mnie jakimś żartem nie tego się spodziewałem. Skoro "niby" nie dostali żadnego meila z tymi kopiami to czemu nie dzwonią albo chociaż nie napiszą do mnie meila? Czekam na szybką odpowiedź ze strony sklepu internetowego.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 maja 2018, o 16:21
autor: belecobelegdzie
spróbuj w tmobile albo orange jak poczekasz tydzień na odpis to zmienisz zdanie :D w play natomiast dostaniesz extra przeklej wklej i sprawa ciągnąc się bedzie dwa miesiące.
Jak masz maila w onecie albo w innej smieciowej poczcie to mail zapewne wpadł do spamu w plusie.
Mi tam bok zawsze odpisuje do 24h tak samo sklep internetowy.
W każdej sieci jest podobnie, wszedzie praca, brak czasu i czeste niedoinformowanie konsultantów.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 maja 2018, o 17:44
autor: Mitsuu
To znowu mam wysłać meila? Aż do bólu?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 maja 2018, o 18:16
autor: Ewa_Plus
Mitsuu, Dreiwen,
- sprawy są jeszcze w toku.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 24 maja 2018, o 21:08
autor: Dreiwen
O co chodzi z tą kaucją i ile ona wynosi?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 25 maja 2018, o 10:17
autor: Marta_Plus
Dreiwen,
w takiej sytuacji nie ma możliwości realizacji Twojego zamówienia w sklepie internetowym. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 25 maja 2018, o 10:38
autor: Dreiwen
Raczej podziękuję i pójdę do innej sieci bo tutaj to są jakieś jaja za przeproszeniem
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 25 maja 2018, o 11:21
autor: Mitsuu
A jak tam się ma moja sytuacja?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 25 maja 2018, o 11:57
autor: Mitsuu
Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 25 maja 2018, o 12:08
autor: Marta_Plus
Mitsuu,
Mitsuu pisze:Już jest wszystko dobrze w poniedziałek powinna być przesyłka. Bardzo dziękuję za pomoc.
Bardzo się cieszę z tego faktu.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 20 cze 2018, o 20:23
autor: Natanya
Sklep internetowy plusa to jakaś kpina,a rzekomy czas realizacji bardzo odbiega od rzeczywistości. Czekam na jakąkolwiek decyzję stanowczo za długo,a na moje e-maile nie raczą odpowiedzieć. Może ktoś tu na forum pomoże uzyskać informacje co z moim zamówieniem sprzed 13dni. Nr zamówienia 201806075405346
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 20 cze 2018, o 22:31
autor: Emil435
Też jestem troszkę zniesmaczony. Dziś miała być dostawa - specjalnie wziąłem wolne z pracy by móc odebrac. I co? Ani widu ani słychu, w zamian za to dowiedziałem się, że dziś przesyłka została nadana i pewnie bedzie jutro kiedy będę w pracy do wieczora i nie będę mógł jej odebrać.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 21 cze 2018, o 10:17
autor: Ewa_Plus
Natanya,
- czy sprawdzałaś folder SPAM? Możliwe, że odpowiedzi ze sklepu internetowego trafiły właśnie tam.
Emil435,
- dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie:
https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html lub telefonicznie 801 31 00 00 lub (22) 771 71 71 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).
Możliwe jest też przeadresowanie, gdy przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej. W tym celu prośba o kontakt z infolinią
sklepu internetowego.
Nasz pracownik, na podstawie numeru listu przewozowego wyśle do firmy kurierskiej interwencję w tej sprawie.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 21 cze 2018, o 16:48
autor: Natanya
Przeczytałam wszystkie posty w podobnej tematyce stąd wiedziałam, że muszę również przeglądać folder spamu. Nie otrzymałam żadnej wiadomości,trwam w zawieszeniu mimo dosłania dokumentów o jakie prosili. Nie podejrzewałam nawet że aż takie utrudnienia będą. W tej chwili nawet decyzja odmowna mnie usatysfakcjonuje,byle jakakolwiek była,wtedy wiem, że mogę zawrzeć umowę z inną siecią bez przeszkód.