NOTKA SMS / Poczta Głosowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 256
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 mar 2012, o 13:11
NOTKA SMS / Poczta Głosowa
Co to za nowy chory zwyczaj uruchamiania klientom usług których się nie zamawiało? Dlaczego bez mojej wiedzy została mi włączona usługa "NOTKA SMS". Skoro nie korzystam z poczty głosowej to tym bardziej nie chce korzystać z takiego g****a. Usługa taka została mi włączona na numerze firmowym, a klienci zdziwieni nie wiedzieli o co chodzi! Ta firma z dnia na dzień co raz bardziej się stacza!
Dlaczego na facebooku plus'a dodatkowo kłamiecie, że usługi takiej nie uruchamiacie sami? Konsultant twierdzi całkowicie co innego.
Co to za nowe zwyczaje panują w tej ostatnio jakże śmiesznej firmie?!
Edit:
Kolejna sprawa dlaczego niewygodne dla was posty są usuwane z waszej tablicy?
Dlaczego na facebooku plus'a dodatkowo kłamiecie, że usługi takiej nie uruchamiacie sami? Konsultant twierdzi całkowicie co innego.
Co to za nowe zwyczaje panują w tej ostatnio jakże śmiesznej firmie?!
Edit:
Kolejna sprawa dlaczego niewygodne dla was posty są usuwane z waszej tablicy?
Re: NOTKA SMS
Rozumiem Twoje wzburzenie, bo mnie osobiście Notka SMS też irytuje i podnosi ciśnienie, dlatego nie wypowiem się w kwestii wprowadzenia tej usługi (trochę już napisałem w tym temacie - oferta na kartę), ale jeśli jesteś zainteresowany wyłączeniem tej usługi to zapraszam do lektury tego wątku:muchakk pisze:Co to za nowy chory zwyczaj uruchamiania klientom usług których się nie zamawiało? Dlaczego bez mojej wiedzy została mi włączona usługa "NOTKA SMS". (...)
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=20903
Może zadziała u Ciebie sposób podawany przez jednego z userów. Jeśli nie, to odsyłam do DOK: 601102601 opłata zgodna z posiadaną taryfą lub 2601 koszt za całe połączenie 1,97 zł z VAT.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: NOTKA SMS
Notke wyłączyłem od razu jak ją zobaczyłem. Złożyłem też relamacje. Chciałbym jednak dowiedzieć się od pracowników PLUS'a co to za nowe zwyczaje...
Re: NOTKA SMS
Po wyłączeniu tej parszywej usługi sprawy nie wracają do stanu poprzedniego. Tzn. czas wywoływania "gdy nie odbieram" jest skrócony do ok. 20 sek. Przed wprowadzeniem NOTKI było ok. 45 sek. na odebranie dzwoniącego telefonu. Gdy mam wyłączony telefon i ktoś do mnie dzwoni, to słyszy coś dziwnego - dwa krótkie sygnały i następuje rozłączenie. Przed włączeniem NOTKI był komunikat "Abonent czasowo nieosiągalny..." i ten komunikat był bezpłatny.
Re: NOTKA SMS
Witam.
Przeczytałem ten wątek i z ciekawości sprawdziłem wywołanie na swoim i żony numerze i na obu jest włączona ta usługa. Po pięciu-sześciu sygnałach głos lektora informuje że ........ wiadomo o co chodzi. Czysto teoretycznie usługa być może jest innowacyjna ale czułbym się nieswojo gdyby moi (nasi) znajomi dzwoniący do nas (w przypadku nieodebrania/braku naszego zalogowania w sieci) byliby znienacka, bez ostrzeżenia obciążani niespodziewanymi dodatkowymi kosztami.
Czy ten sposób/sposoby proponowane w tym wątku http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=20903 są faktycznie skuteczne?
A może Specjaliści_Plusa wypowiedzą się w sposób jednoznaczny jak tą, bądź co bądź zaskakującą usługe wyłączyć?
Lepsze jest wrogiem dobrego.
Przeczytałem ten wątek i z ciekawości sprawdziłem wywołanie na swoim i żony numerze i na obu jest włączona ta usługa. Po pięciu-sześciu sygnałach głos lektora informuje że ........ wiadomo o co chodzi. Czysto teoretycznie usługa być może jest innowacyjna ale czułbym się nieswojo gdyby moi (nasi) znajomi dzwoniący do nas (w przypadku nieodebrania/braku naszego zalogowania w sieci) byliby znienacka, bez ostrzeżenia obciążani niespodziewanymi dodatkowymi kosztami.
Czy ten sposób/sposoby proponowane w tym wątku http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=20903 są faktycznie skuteczne?
A może Specjaliści_Plusa wypowiedzą się w sposób jednoznaczny jak tą, bądź co bądź zaskakującą usługe wyłączyć?
Lepsze jest wrogiem dobrego.
Re: NOTKA SMS
No to już możesz czuć się nieswojo; Twoi/Wasi znajomi (i nie tylko znajomi) niekoniecznie muszą ponosić rzeczywistą odpłatność - jeśli posiadają pakiety minut usługa poleci po pakiecie. W komfortowej sytuacji z kolei są wszyscy mający połączenia bez limitu, chyba nie ma potrzeby wyjaśniać dlaczego.Andrzej62 pisze:(...) czułbym się nieswojo gdyby moi (nasi) znajomi dzwoniący do nas (w przypadku nieodebrania/braku naszego zalogowania w sieci) byliby znienacka, bez ostrzeżenia obciążani niespodziewanymi dodatkowymi kosztami. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: NOTKA SMS
Odpowiedź na reklamacje jest żenująca:
Czyli wprowadzili nową usługę, a ja narzekam... :/ Ta sieć utwierdza mnie w przekonaniu, że jak umowa się skończy to już nigdy tu nie wróce.
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 1.4.2016 r. informuję, że zapoznałam się
z przedstawioną kwestią.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów cyt: „POLKOMTEL będzie rozszerzał zakres świadczonych usług w miarę powstawania nowych możliwości technicznych.” W związku
z powyższym zapisem każdemu Abonentowi zostało umożliwione skorzystanie z usługi „Poczta głosowa” oraz „Notka SMS”.
Usługa „Notka SMS” umożliwia pozostawienie abonentowi wiadomości SMS gdy nie odbiera, gdy numer jest zajęty, gdy Abonent ma wyłączony telefon itp. W przypadku, gdy użytkownik jest niedostępny i ma wyłączoną pocztę głosową dzwoniący trafia na automatyczne drzewo zapowiedzi: Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści:
- proszę o pilny kontakt - wybierz 1
- zadzwonię do ciebie później - wybierz 2
- odezwij się w wolnej chwili - wybierz 3
- mam pilną sprawę, proszę oddzwoń - wybierz 4
- potrzebuję pomocy, proszę oddzwoń - wybierz 5
- czekam na ciebie, gdzie jesteś - wybierz 6”
Po wybraniu przez dzwoniącego odpowiedniej opcji przesyłany jest SMS do użytkownika
o wskazanej treści.
Nadmieniam, że powyższa usługa została dezaktywowana 1.4.2016 r.
Biorąc pod uwagę powyższe brak jest podstaw do pozytywnego ustosunkowania się do przedstawionej sprawy.
Czyli wprowadzili nową usługę, a ja narzekam... :/ Ta sieć utwierdza mnie w przekonaniu, że jak umowa się skończy to już nigdy tu nie wróce.
Re: NOTKA SMS
Nie narzekaj, Play wprowadził dokładnie w taki sam sposób to samo badziewie w 2010 roku i też nie podobało się to użytkownikom, ale z czasem albo przywykli, albo powyłączali.muchakk pisze:(...) wprowadzili nową usługę, a ja narzekam... :/ Ta sieć utwierdza mnie w przekonaniu, że jak umowa się skończy to już nigdy tu nie wróce.
Ja już jestem szczęśliwy, bo pozbyłem się tego dziadostwa i ustawiłem wszystko tak jak miałem przed wprowadzeniem tej usługi na moich numerach tzn.
- mój numer jest nieosiągalny to dzwoniący słyszy zapowiedź słowną:
Przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny.
- numer zajęty dzwoniący słyszy sygnał zajętości
A w czasie krótkiej, wymuszonej i niepotrzebnej mi do szczęścia przygody z Notką SMS wcale nie było tak pięknie...
Eksperymentując z tą usługą po wyłączeniu numeru lub podczas wykonywania połączenia nie było żadnego sygnału dla dzwoniącego, a wybieranie abonenta było przerywane bez żadnej zapowiedzi i to było tragiczne, bo nie sposób było odgadnąć dlaczego numer w żaden sposób nie odpowiada.
Chyba w Plusie nikt nie wziął pod uwagę, że z jego sieci korzystają również osoby starsze i schorowane, a taki komunikat, a właściwie jego brak dla dzwoniącego jest nie lada grą nerwów, ale kto by się tym przejmował; najważniejsza jest przecież kasa. Brawo Plus.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: NOTKA SMS
Play to właczył użytkownikom na karte, a nie na abonament. Wystarczyło, żeby chociaż PLUS wysłał informacje, że mnie na siłe czymś takim uszczęśliwiają. Odpowiedź na reklamacje przelała czar goryczy, zostanie mi 6 miesiecy do końca umowy z automatu składam wniosek o przeniesienie numeru. Tak, żeby byc jak najdalej od tego dziadostwa i ich dziwnych standardów obslugi
Re: NOTKA SMS
Guzik mnie obchodzi komu Play włączył tę usługę, dla mnie istotne jest, że Plus włączył tę usługę, dla wszystkich ofert.muchakk pisze:Play to właczył użytkownikom na karte, a nie na abonament. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: NOTKA SMS
Też chcę być szczęśliwy i też chcę powrotu do "starego układu" opisanego powyżej, tylko niepokoi mnie opis poniżej:sl@w_es pisze:..../Ja już jestem szczęśliwy, bo pozbyłem się tego dziadostwa i ustawiłem wszystko tak jak miałem przed wprowadzeniem tej usługi na moich numerach tzn.
- mój numer jest nieosiągalny to dzwoniący słyszy zapowiedź słowną:
Przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny.
- numer zajęty dzwoniący słyszy sygnał zajętości
A w czasie krótkiej, wymuszonej i niepotrzebnej mi do szczęścia przygody z Notką SMS wcale nie było tak pięknie.../
Czyli jeśli dobrze rozumiem, wysłanie sms'a na 2601 o treści DEAKT NSMS nie załatwia sprawy lub załatwia tylko połowicznie?.../Eksperymentując z tą usługą po wyłączeniu numeru lub podczas wykonywania połączenia nie było żadnego sygnału dla dzwoniącego, a wybieranie abonenta było przerywane bez żadnej zapowiedzi i to było tragiczne, bo nie sposób było odgadnąć dlaczego numer w żaden sposób nie odpowiada.../
Czy powrót do dawnych ustawień odbywa się na zasadzie prób i błędów?
Re: NOTKA SMS
W moim przypadku tylko eksperymentowanie przyczyniło się do pełnego zadowolenia.Andrzej62 pisze:(...) Czyli jeśli dobrze rozumiem, wysłanie sms'a na 2601 o treści DEAKT NSMS nie załatwia sprawy lub załatwia tylko połowicznie?
Czy powrót do dawnych ustawień odbywa się na zasadzie prób i błędów?
SMS o treści DEAKT NSMS wyłącza Notkę, ale czy przywraca poprzednie funkcjonalności? Ja tego nie stwierdziłem, a jak działa teraz trudno mi powiedzieć, bo z tą sługą to chyba ciągle eksperymentują czyt. próbują ją modyfikować.
U siebie stwierdziłem, że mam aktywną opcję „Nie wysyłaj gdy zajęty” usługi Kto dzwonił.
Zdezaktywowałem ją wysyłając SMS o treści ZN na nr 8023 (wiadomość bezpłatna) i wszystko zaczęło działać jak wcześniej opisałem.
Szczegóły na temat usługi Kto dzwonił (tudzież wzmiankę o Notce SMS) znajdziesz w Regulaminie Usług "Już Dostępny" i „Kto Dzwonił”
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: NOTKA SMS
Andrzej62 , muchakk ,
w przypadku wyłączenia usługi NOTKA SMS wystarczy wysłać wiadomość SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT NSMS.
Wszystkie wasze opinie przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.
w przypadku wyłączenia usługi NOTKA SMS wystarczy wysłać wiadomość SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT NSMS.
Wszystkie wasze opinie przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: NOTKA SMS
Basiu wytłumacz mi tylko dlaczego mam wykonywać jakąkolwiek czynność skoro JA TEJ USŁUGI NIE URUCHAMIAŁEM? Teraz mam codziennie dzwonić do siebie i sprawdzać czy jakiegoś innego g***a mi nie włączyliście? Przecież to jakaś kpina!!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: NOTKA SMS
muchakk ,
Polkomtel udostępnił swoim Klientem nową usługę w ramach możliwości technicznych, jakie daje sieć. Istnieje możliwość wyłączenia tej opcji w sposób podany powyżej.
Polkomtel udostępnił swoim Klientem nową usługę w ramach możliwości technicznych, jakie daje sieć. Istnieje możliwość wyłączenia tej opcji w sposób podany powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ