Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Fortin
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18

Re: Cesja

Post autor: Fortin »

Cóż, żadnego numeru sprawy nie otrzymałem. Napisałem na BOK, zobaczymy co z tego wyniknie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Fortin,

czy sprawdzałeś skrzynkę SPAM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fortin
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18

Re: Cesja

Post autor: Fortin »

Tak, teraz dostałem tylko auto-odpowiedź na maila napisanego do BOKu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Fortin,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fortin
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18

Re: Cesja

Post autor: Fortin »

Wysłałem.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

Dziękuję Fortin,
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Mógłbyś jeszcze napisać, w którym z naszych salonów byłeś w celu dokonania cesji umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fortin
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18

Re: Cesja

Post autor: Fortin »

Przy Wolności w Częstochowie
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Fortin,

podaj proszę dokładny adres punktu, w którym byłeś aby dokonać cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fortin
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18

Re: Cesja

Post autor: Fortin »

NMP 27 Częstochowa.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Fortin,

dziękuję za informację, przekazałam ją dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luidor
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2016, o 11:15

cesja umowy a faktura

Post autor: luidor »

Witam
Mam takie pytanie 9.04 została wysłana wiadomość że do zapłaty jest faktura płatność do 20.04 natomiast 10.04 została dokonana cesja umowy na inną osobę, jako że ustawione mam zlecenie stałe fakturę zapłacono. Co w takim przypadku powinienem zrobić poprzedni okres rozliczeniowy był od 4 każdego miesiąca, niestety mam tylko jej numer, złożyć reklamację o zwrot pieniędzy za ten okres od kiedy została dokonana cesja do czasu obowiązywania okresu rozliczeniowego.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2018, o 10:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj luidor,

po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, w którym dokonano cesji zostaje wystawiona faktura uwzględniająca proporcjonalny zwrot opłaty abonamentowej od dnia realizacji cesji do końca cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szydel87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2018, o 11:13

Re: Cesja

Post autor: szydel87 »

Dzień dobry,
Umowa cesji została spisana ręcznie 12.05.2018 w salonie Plusa przy ul. Długiej 29 w Brzegu. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji w mojej sprawie. Na stronie Plus online ciągle jako właściciel numeru widnieje moja matka, z której nr ma być scedowany na mnie. Proszę o informację w tej sprawie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj szydel87,

informacje o statusie sprawy otrzymasz, kontaktując się telefonicznie z DOK lub mailowo przez formularz:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us
W przypadku wybrania tej drugiej formy kontaktu, w wiadomości e-mail zawrzyj proszę te informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szydel87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2018, o 11:13

Re: Cesja

Post autor: szydel87 »

Numer zagadnienia: #79654
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ