Teraz jest 15 lip 2018, o 21:51

Zostaw Kontakt





Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 12:50

Jeśli moje konto w plus online już jest nieaktywne tzn że już cesja została przepisana na drugą osobe?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 13:01

fox0410,
- tak, to by znaczyło, że numer jest już na nowym koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 13:11

Ja dostałam sms że od dnia 30 czerwca cesja została przepisana, tylko dlaczego nie moge dopełnic dlaszych formalności?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 13:19

fox0410,
- możesz napisać w którym salonie podpisywana była umowa cesji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 13:37

Galeria Malta Poznań
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 14:26

fox0410,
- dziękuję za informację. Postaram się wyjaśnić sprawę z pracownikami tego punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 14:37

Na spokojnie, zadzwonie tam sobie, mam niedaleko więc jakby co podjade. Tylko zdziwił mnie fakt ze widze 2 nr na jednym koncie a nie moge podpisać umowy na drugi tel i go odebrać
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 16:13

fox0410,
- to jest problem techniczny z systemem garującym oferty. Wysłałam interwencję już w tej sprawie do działu technicznego. Mam nadzieję, że niedługo sprawa się wyjaśni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
fox0410(3 lip 2017, o 16:19)
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Cesja

Post3 lip 2017, o 16:18

Dziękuje serdecznie :)
Offline
Avatar użytkownika

mac_abra

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): 27 sie 2016, o 19:29
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smartDom
  • Model telefonu: MS/ODU-IDU

Cesja

Post5 lip 2017, o 10:09

Witam . W poniedziałek 3.07 zrobiłem cesję nr. żony na siebie w celu połączenia dwóch nr. w ofertę duet. Pan konsultant na infolini oznajmił mi że JUŻ na drugi dzień będzie można sfinalizować ofertę. Dzisiaj jest 5.07 odzewu ze strony pana z infolini brak więc pojechałem do salonu i dowiedziałem się że jeszcze nr nie jest przypisany do mnie a taki proces trwa minimum ok. 7 dni. I teraz problem jest taki że na numerze który przejmowałem koniec dotychczasowej umowy jest z dniem 10.07 a ja w piątek wyjeżdżam na 3 tygodnie z PL. Co moge zrobić, jak to rozwiązać, moze jest możliwość przyspieszenia tej sprawy w jakiś sposób ???
Ostatnio edytowano 5 lip 2017, o 10:46 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Cesja

Post5 lip 2017, o 11:17

Witaj mac_abra,

cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mac_abra

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): 27 sie 2016, o 19:29
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smartDom
  • Model telefonu: MS/ODU-IDU

Re: Cesja

Post5 lip 2017, o 11:57

Basia_Plus napisał(a):Witaj mac_abra,

cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.

Basia_Plus dziękuję za zainteresowanie, formularz wysłałem.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: Cesja

Post5 lip 2017, o 12:05

mac_abra,
- mail już dotarł, już zajmujemy się Twoją sprawą.

fox0410,
- dostałam odpowiedź z działu technicznego, że dzisiaj już powinno być wszystko OK :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
fox0410(8 sie 2017, o 10:57)
Offline
Avatar użytkownika

Fortin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Cesja brak przepisania numeru mimo upływu terminu

Post10 sty 2018, o 22:27

Witam,
Mam następujący problem, dn. 30.12.2017 udałem się do salonu by dokonać cesji, zostały podpisane dokumenty itd. Do 7 dni miała zostać wykonana i maiłem otrzymać o tym stosowną informację. Minęło 11 dni do do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak i nadal jako właściciel numeru widnieje osoba z której numer miał być cedowany. Możecie mi wyjaśnić dlaczego nadal właściciel numeru nie uległ zmianie i dlaczego wprowadzać klientów w błąd?
Ostatnio edytowano 11 sty 2018, o 08:17 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 10:17

Witaj Fortin,

aby zweryfikować opisaną sytuację konieczny jest wgląd do konta. Z poziomu forum nie mamy takiej możliwości. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wyślij zgłoszenie z opisem całej sprawy na adres bok@plus.pl. Podaj mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości